Motorrijders gezocht in noord Brabant

pascaline

MF'er
31 mrt 2014
64
0
St. Willebrord
Hoi, Hoi,

Ik ben sinds kort in het bezit van een ZZR 600 en zoek wat mensen bij mij uit/ in de buurt (Bergen op Zoom en omgeving) om geregeld wat te gaan ondernemen. Tja ik ben net verhuist uit Noord Holland dus ken nog niemand hier '(

Ik dacht aan zondagsritjes maar ook misschien ritten in het buitenland voor een paar dagen.

Vind je het leuk om samen met een paar anderen (hoop ik) wat leuke dingen te doen op onze brommers :] dan hoor ik het graag en kunnen we een meet and greet organiseren.

Groetjes

Pascaline :W
 
Hallo daar, hier Ulleke aka Dré uit Roosendaal.

We gaan regelmatig met meerdere op pad:-) altijd leuk.

Toevallig vanavond ook rond 19:00 bij de Shell Zegge (speeltuin hangplek) bakkie doen en wellicht een snel tourke doen.

Ge bent van harte welkom.


Groeten Dré aka Ulleke
 
Hoi hoi,
Tja vanavond kan ik niet heb bardienst bij schietcub. Jammmmmer maar vergeet me niet als jullie weer wat gaan doen ok?
Alvast bedankt
Gr. Pascaline

PS: ik ken niets in de omgeving (ben net verhuist) Ik ken wel de Mac Donald / Beren restaurant bij de snelweg aan de rechterkant als jij richting Rotterdam gaat.
 
Dat is aan de A17.
Ulleke bedoelt de snelweg richting Breda, de A58.
Wat voor soort rijder ben je en wat voor soort groepje zoek je?
Rond de Speeltuin (A58) wordt wat sportiever gereden...

Oja, je zal meer nuttige reactie's krijgen als je vraagt om mederijders in west Brabant.
 
Laatst bewerkt:
Ach wat is sportief, als we gaan toeren is het meestal achteraf. En is het gewoon lekker toeren. Spelen op de speeltuin is behoorlijk sportief dat wel:-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan