Motorrijders gezocht omg. gemert!!

9 feb 2004
226
0
Eindhoven
Afgelopen woensdag kreeg ik dit mailtje binnen via een kennis van de tourclub omstreken moergestel:

Zij hebben op 21 juni een schoolverlaterskamp. Nu is er voor de schoolverlaters een afscheidsritje met motoren gepland.
>
>Op dinsdagavond worden de motorrijders tussen 19.00 en 19.15 uur verwacht in Gemert bij de discotheek Time-out. Voor degene die topografisch niet zo goed zijn, Gemert ligt iets voorbij Helmond.
>
>Hier wordt dan gezamenlijk vertrokken naar Elsendorp. Er zal een toerrit worden gemaakt van ongeveer 90 minuten waarna de motorrijders om ongeveer 21.00 uur terug zullen zijn in Elsendorp.
>
>Ikzelf rij ook mee en ik zoek nog enkele motorrijders die met mij mee willen rijden om deze dag voor de kinderen volledig geslaagd te laten zijn. Waar je nog wel voor dient te zorgen is een 2de helm.

Het gaat om schoolverlaters van groep 8 van een school in gemert, nu zoeken zij nog motorrijders die het leuk vinden om een kleine 2 uur met die jeugd een rondje te gaan rijden.
Bij deze doe ik namens de mail-zendster een oproep aan motorrijders die zich in willen zetten voor deze jeugd.
Er is nog niet bekent hoeveel motors+ rijders er nog nodig zijn, maar hoemeer zielen hoemeer vreugd niet waar *D

Dus als mensen a.s dinsdag 21 juni om 19:00 uur zin hebben in een rondje met genietende jeugd meld je even, dan kan ik het door geven aan de mailzendster
*D *D *D *D *D
 
tja sorry ik kan dan niet
en ik wil zoveel mogenlijk time out vermijden :X ;)
maar succes dinsdag zal zeker ene mooie dag worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan