Motorrijders gezocht ter ondersteuning wandeltocht voor het goede doel

P00L

MF'er
25 jul 2012
69
3
Ijlst
Vrijdag 3 september en zaterdag 4 september gaat mijn vrouw en haar wandelmaatje elk 100 kilometer lopen in 24H aan één stuk.

Dit allemaal om zoveel mogelijk geld op te halen voor stichting Haarwensen, deze stichting schenkt pruiken aan kinderen die om wat voor reden hun haar zijn verloren.
voor de geïnteresseerde hierbij een link naar hun site. info Haarwensen

Elk uur hebben ze ''meelopers'' die doordat ze een sponsorbedrag hebben gedoneerd mee lopen, 100 kilometer is lichamelijk een uitputtingsslag maar ik verwacht dat het geestelijk minstens net zo slopend wordt.

Om ze er doorheen te slepen lijkt het me geweldig om als verassing op zaterdag 4 september ergens op de route een erehaag neer te zetten met zoveel mogelijk motoren.
Hun looproute is door Friesland en zou dus gecombineerd kunnen worden met een mooie rit :]

Voor nu is het eerst een interesse peiling of ik dit van de grond kan krijgen, in onderstaande linkjes kunnen jullie de verdere info en stand van zaken vinden.

geef.nl
instagram lopen voor haarwensen
facebook



Ik hoor het graag of we dit voor een goed doel in gang kunnen zetten!

Bij voldoende interesse gaan we kijken voor de juiste tijd en plaats.

Groet,

P00L
 
Dhr. Bosso,

bedankt voor het meedenken, ik zal ook nog een stukje plaatsten op de 4 daagse.
zou top zijn als jij het op de walker4walkers kunt zetten.

thanks!
 
Job done: Walkers4Walkers.nl • Bekijk onderwerp - Sleep ze er doorheen.

Hou er wel rekening mee dat je onderweg veel verzorging nodig hebt. In het begin zijn stukken van 15 km. nog te overzien. Maar na 50 km. wandelen wordt het al een stuk lastiger en moeten de rustpunten dichter bij elkaar liggen. Na zo'n 80 km. heb je elk uur wel een rustmoment nodig.
 
Laatst bewerkt:
vooralsnog heb ik helaas geen motoren kunnen regelen, het is niet anders.

het weer lijkt gunstig en ze hebben goed getraind, ik heb er alle vertrouwen in dan het een succes wordt.
 
bel omroep friesland , die vinden dat geweldig
ik woon ook in friesland maar zaterdag ben ik er helaas niet , en voor 1 motor is het gekke werk denk ik
 
met een betere openingstitel denk ik dat je als je snel bent nog wel eens extra opkomst kunt scoren

Motorrijders gezocht ter ondersteuning wandeltocht voor het goede doel of zo, trekt meer lezers.
 
goede tip! ik weet alleen niet hoe ik dit kan aanpassen..
Als het goed is zie je bij je eerste post een knop bewerk met een potloodje voor, als je deze aanklikt kun je de eerste post wijzigen, waaronder ook de titel.
Mocht dit niet meer werken is de korste weg een druk op de raporteer knop zodat een van de moderators op jouw vraag de titel kan aanpassen :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan