Motorrijders gezocht: Vijftigplus & ouder

Ik had al een nieuw toppic geopent omdat ik dit toppic na mijn vakantie niet meer kon vinden.

Ondertussen hebben wij onze website Vijftigplusser.nl vernieuwd. Wij zijn op zoek naar één of meerdere Vijftigplussers die zo nu en dan een klein stukje willen schrijven over motoren en motorrijden.

Mocht u dit wat lijken dan kunt u contact met mij opnemen via info@vijftigplusser.nl

Met vriendelijke groet,

Merx
 
Nee, absoluut niet. Ik wou gewoon even kijken of je snel hapt..maar je bent slimmer dan dat. *D Ik rij niet eens motor maar zit er wel over na te denken om volgend jaar mijn rijbewijs te halen.

Het lijkt me heerlijk om zo nu en dan te touren of het gas helemaal open te draaien.
 
Maar goed, als er nog mensen zijn die hun passie voor motoren willen delen door zo nu en dan een leuk artikeltje te schrijven. Dan hoor ik dat graag.
 
Maar goed, als er nog mensen zijn die hun passie voor motoren willen delen door zo nu en dan een leuk artikeltje te schrijven. Dan hoor ik dat graag.
Je kan toch een artikel schrijven over je eigen rijlessen nu je toch eraan zit te denken om je motorrijbewijs te halen?

(En aan je baas vragen of je het mag declareren :+ )
 
Beheer je zelf die website voor vijftigplussers? Want echt 1 tip... je hebt veeeeeel te veel forumonderdelen aangemaakt. :+

Ik had al een nieuw toppic geopent omdat ik dit toppic na mijn vakantie niet meer kon vinden.

Ondertussen hebben wij onze website Vijftigplusser.nl vernieuwd. Wij zijn op zoek naar één of meerdere Vijftigplussers die zo nu en dan een klein stukje willen schrijven over motoren en motorrijden.

Mocht u dit wat lijken dan kunt u contact met mij opnemen via info@vijftigplusser.nl

Met vriendelijke groet,

Merx

Er had al een vijftigplusser gereageerd in je topic, misschien kun je die nog even mailen? Zie de reactie -- >

:Y



hij was 1 wiel van loopwagen kwijt :+
:)
 
"Op donderdag 27 juli 2006 16:12 schreef Marc aka Foddex het volgende:
Ik denk dat op dit forum mensen niet graag toegeven dat ze 50+ zijn, om de oneindig terugkerende vraag of ze al BMW rijden te voorkomen "

Ik zouw graag een BMW rijden maar heb er geen geld voor ,daarom moet ik het met een oude suzuki GS450L doen.
 
nou oke dan ik ben 65 en rij een gsxr1100.

Nu ben ik met die standing donuts bezig maar das best lastig...krijg die smiley niet goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan