Motorrijders gezocht: Vijftigplus & ouder

Merx

Rookie
27 jul 2006
21
0
Hilversum
Goedemiddag,

Ik ben Merx 56 jaar oud en ben vrijwillig redacteur bij www.vijftigplusser.nl.
Op dit moment ben ik een artikel over motorrijders aan het schrijven.
Zijn er vijftigplussers op dit forum met een passie voor speciale motoren? :]
Zo ja, zou ik u dan mogen interviewen voor een leuk artikel?

Groeten,

Merx
 
full
 
Echte leeftijd natuurlijk.
Ik zoek vijftigplussers met pit,... of een ducati :P

Veel vijftigplussers kijken nog naar de vijftigplussers van 10/20 jaar geleden.
Dat is een hele andere generatie, daar zou ik me ook niet mee willen identificeren.

De vijftigplusser van nu staat midden in het leven en is vaak niet te onderscheiden van iemand tussen de 45 en 50.
Dat was vroeger wel anders.

Het zal me niets verbazen als de helft van jullie al een keer op één wiel door een vijftigplusser is ingehaald *O* *O* *O*
 
Echte leeftijd natuurlijk.
Ik zoek vijftigplussers met pit,... of een ducati :P

Veel vijftigplussers kijken nog naar de vijftigplussers van 10/20 jaar geleden.
Dat is een hele andere generatie, daar zou ik me ook niet mee willen identificeren.

De vijftigplusser van nu staat midden in het leven en is vaak niet te onderscheiden van iemand tussen de 45 en 50.
Dat was vroeger wel anders.

Het zal me niets verbazen als de helft van jullie al een keer op één wiel door een vijftigplusser is ingehaald *O* *O* *O*




:Y



hij was 1 wiel van loopwagen kwijt :+
 
En je mail is onzichtbaar,..........
Echte leeftijd natuurlijk.
Ik zoek vijftigplussers met pit,... of een ducati :P

Veel vijftigplussers kijken nog naar de vijftigplussers van 10/20 jaar geleden.
Dat is een hele andere generatie, daar zou ik me ook niet mee willen identificeren.

De vijftigplusser van nu staat midden in het leven en is vaak niet te onderscheiden van iemand tussen de 45 en 50.
Dat was vroeger wel anders.

Het zal me niets verbazen als de helft van jullie al een keer op één wiel door een vijftigplusser is ingehaald *O* *O* *O*

En je E-mail adr. is onzichtbaar....2x
 
O..o, op het http://www.vijftigplusforum.nl (www.vijftigplusforum.nl) krijgen wij ook veel jonge BMW rijders die zich als vijftigplusser voordoen. Ja, die moet je niet boos maken. Ik heb al eens een rolator naar mijn hoofd gekregen.

Toch een raar volkje...komt je man thuis met een BMW...what's gebeurd?!? :]
 
O..o, op het http://www.vijftigplusforum.nl (www.vijftigplusforum.nl) krijgen wij ook veel jonge BMW rijders die zich als vijftigplusser voordoen. Ja, die moet je niet boos maken. Ik heb al eens een rolator naar mijn hoofd gekregen.

Toch een raar volkje...komt je man thuis met een BMW...what's gebeurd?!? :]

Jij maakt geen vrienden zo hè }) :+
Maarreh.....menig jong ding zou maar wat graag een BMW rijden tegenwoordig :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan