Motorrijders gezocht voor begeleiding wielerwedstr

Astonia

MF veteraan
24 jul 2002
1.098
1
Hellevoetsluis
Ik weet niet of dit het goede topic is, indien niet dan zal hij vanzelf wel verplaatst worden denk ik. Zelf heb ik me inmiddels al opgegeven, maar omdat ze nog steeds motorrijders te kort komen, heb ik aangeboden om hun advertentie ook op dit forum te zetten.
Vermoed dat er vast nu wel meer mensen in deze omgeving bereid zijn om te helpen.

ps. op onderstaande site staat wat informatie over vorig jaar. Maar altijd leuk zodat mensen toch een indruk krijgen van de route, ook al kan deze wat afwijken. Zodra ik de recente site weet zal ik deze erbij zetten.
http://home.planet.nl/~beneden.maas/oz_tour.htm

-----------------------------------------------------------------
Motorrijders gezocht voor begeleiding wielerwedstrijden.

Stichting Wielersportpromotie Beneden-Maas organiseert dit jaar opnieuw een aantal internationale wielerwedstrijden in de regio Rotterdam, Hoekse Waard, Goeree Overvlakkee en Voorne-Putten.

De eerste wedstrijd is “Tour Beneden-Maas op zaterdag 30 augustus met start en finish te Spijkenisse. Deze wedstrijd (200 km) voor de heren professionals voert o.a. via de Hoekse Waard, Goeree Overvlakke en Voorne Putten.

De tweede wedstrijd is de “Rotterdam Tour” op zondag 7 september met start en finish op de Boompjes te Rotterdam. De Rotterdam Tour is een wereldbekerwedstrijd voor dames met een lengte van 140 km (o.a. via Spijkenisse, Hellevoetsluis, Middelharnis en Numansdorp). De finale van de wedstrijd wordt gereden via de Willemsbrug.

De organisatie is op zoek naar motorrijders die als verkeersregelaar zullen worden ingezet voor het afzetten van de kruisingen en of signaleren van obstakels in de route. Motorrijders zullen voor de wedstrijden door de politie worden aangesteld als verkeersregelaar. Verkeersregelaars ontvangen naast een lunchpakket tevens een financiele vergoeding.
Nadere informatie en/of aanmeldingen (dagelijks tussen 20:00 uur en 21:30 uur) via tel. 0181-3569454.
 
Laatst bewerkt:
hebben ze ook een website?

Heb op zich wel interesse en mijn maatje misschien ook wel.
 
Dat lijkt me ook stug, Chielmi. Maar voor mensen uit de omgeving zijn de kosten zeker dekkend.
Maar je moet het doen, omdat je het leuk lijkt, niet omdat je een dag goedkoop kan rijden.
 
Dat lijkt me ook stug, Chielmi. Maar voor mensen uit de omgeving zijn de kosten zeker dekkend.
Maar je moet het doen, omdat je het leuk lijkt, niet omdat je een dag goedkoop kan rijden.
Het zou mij erg leuk lijken, maar door de afstand is het geen optie voor mij.
Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan