Motorrijders gezocht voor dagje Parijs

Meetinpoint vertrek dagje Parijs 24 Juli 2009

  • Esso Sanderingen (A16) H-Ido Ambacht. ± 04:00 uur.

    Stemmen: 5 50,0%
  • Mc-Donalds (A16) Grens Hazeldonk. ± 05:00 uur.

    Stemmen: 5 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Ben er weer.... Sorry dat de terug reis door mij niet helemaal is goed afgewerkt, maar zoals ik al op dit topic lees weten julie de reden al een beetje, maar goed het had niet zo gemoeten, maar het is een maal zo afgelopen... verder ga ik niet op de details in...

Over de trip zelf dat vond ik wel te gek, de heen weg dan, de terug weg wat minder.
wat het 200 plus rijden betreft ach, ik heb er de fiets niet voor....
maar goed, ik heb nog veel foto,s en uiteraad wat film beelden, ik ga er wel mee aan de slag...


bedankt allemaal..
Hey Ringo,
leuk om weer wat van je te horen, ik ben ook benieuwd naar je foto's en filmpjes
 
Prive problemen hadden niet ten kosten van de trip moeten gaan, maar goed is eenmaal zo wel gegaan, Ingrid wees mij nog op enkele gebaren dat ik moest aanhaken, en stoppen bij jullie, maar ik had t, ff gehad door dat wij een onderlinge woorden wisseling hadden en dan te weten dat je nog ruim 250 km te gaan hebt en dan niet praten tegen elkaar....Vandaag weer voor het eerst.. maar t is opgelost.

Foto en film volgen spoedig...
*O* blij dat het opgelost is
 
He chris hoe heb jij die foto's kunnen bekijken an sjoert. Ik krijg niks hoor. Maarje weet ik ben beetje blond dus HELP
S.O.S help me

Hey Natasja ik heb jou niet verwijderd hoor dat heb jij zelf gedaan op hyves omdat ik een anderen site nam en jou daar nog niet heb toegevoegd Fred was er zelf ook van af gegaan en zei dat het klopte,kijk ik krijg nu overal de schuld van en dat vind ik minder leuk ... :N
 
Jongens ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke trip,ook alwas het dan na afloop niet zo leuk
maar goed ik weet beter en zet het niet op dit forum....ook wil ik jullie vragen maken jullie nu geen ruzie onder elkaar niet leuk om dit allemaal te lezen het was zo leuk die dag en weet je buitenstaanders kijken ook en lachen zich krom omdit kinderachtige gedoe...van een ieder..

ps ik kan de foto's van Sjoerd niert openen of het zal wel aan mij liggen ..zet een link op you tube en alles is opgelost ...kijk maar wat jullie willen wij zien ze wel ..
 
nou !! ze kan der anders ook een houtje van

[afbeelding]Maar ik doe hier niets verkeerds hoor en wel in het openbaar ach waar zijn wij mee bezig
ik heb een fijne en leuke dag gehad en dat ontneemt niemand mij meer,Ook al was dit voor mij maar eenmalig ik ga lekker mij eigen weg en kant op.



had je de aars van Besmelah moeten zien
die was pas flink bewerkt :P
 
Hey Jansen bij mij is het geld ook goed gekomen *D

Ringo welkom terug !
Ben benieuwd naar je filmpjes.
 
Sjoerd, leuke plaatjes jongen, heb ze allemaal ff naar mn documentenlijst gegooit om ze denkelijk ook ff te bewerken in een movimaker map, met een muziekje erbij, en uiteraad ga ik nu beginnen aan mijn handel ff kijken wat dat geworden is...
 
tja , je weet als je een paar zulke kinderachtige ventjes meeneemt die bij het minste of geringste gaan schelden en/of hun self-control verliezen , je dan geen leuke dag hebt.
M-F zit er vol mee.

rijden in groepsverband vergt een sociale structuur en aanpassingsvermogen .
daar hebben dit soort highway-helden nog nooit van gehoord.
doe er je voordeel mee als je weer es wat organiseert.

grt
 
Laatst bewerkt:
pfffff oeroeboeroe .... wordt je nou niet moe van jezelf......
Ga lekker ff in een ander topic je wijsheden ventileren man.
 
Laatst bewerkt:
Heb ff alles bekeken, heb 75 foto,s, en wel leuke gedeeldtes met film materiaal. ga ik nu ff knippen en plakken.....

filmmateriaal van Ingrid op de Tolweg is toppie, wel moeilijk voor haar geweest ivm de snelheid maar het is er op gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Blijf jij bezig Oeroehomo !
Ga lekker in je marokko topic zitten en ga pannekoeke eten.
en neem je moeder mee.
 
Daarom nooit met een grote groep op vakantie, maar een klein groepje is fijner..krijg je ook niet dit soort dingen *O*

Dusals ik het goed begrijp vindt jij 13 man al een grote groep ha laat mij niet lachen ik ben mee geweest met een groep van bijna 100 man en dat was berengezellig en gelul en als je dan met een veerpont over moet steken om 3a 4 keer overlaten steken en leuk op elkaar wachten waar hebben wij het dan hier over.. :X

Link:
 
Laatst bewerkt:
tja , je weet als je een paar zulke kinderachtige ventjes meeneemt die bij het minste of geringste gaan schelden en/of hun self-control verliezen , je dan geen leuke dag hebt.
M-F zit er vol mee.

rijden in groepsverband vergt een sociale structuur en aanpassingsvermogen .
daar hebben dit soort highway-helden nog nooit van gehoord.
doe er je voordeel mee als je weer es wat organiseert.

grt


He Oenemeloen

je weet als je een paar zulke kinderachtige ventjes meeneemt die bij het minste of geringste gaan schelden en/of hun self-control verliezen , je dan geen leuke dag hebt.
M-F zit er vol mee.

1 Ik weet niet waar jij het over hebt ? maar we hebben een fantastiche dag gehad
2 Ik denk dat je bedoeld mensen die altijd met dingen gaan bemoeien waar ze niet eens bij waren

:W :W Doei Oemoemenoe, ben benieuwd wat voor wijs advies je straks weer gaat geven !
 
Hey Natasja ik heb jou niet verwijderd hoor dat heb jij zelf gedaan op hyves omdat ik een anderen site nam en jou daar nog niet heb toegevoegd Fred was er zelf ook van af gegaan en zei dat het klopte,kijk ik krijg nu overal de schuld van en dat vind ik minder leuk ... :N

naja overal de schuld van jij bent tog tegen mij begonnen op die tol weg. Je denk dat ik allerlei dingen heb gedaan enzo. ff logische na denken ik ben 21 kom op. En je nieuwe hyves (ini) had ik geaccepteerd en opeens is ie weer weg. logisch dat ik dingen ga denken. Maar ik hoop dat jullie het weer hebben opgelost
 
naja overal de schuld van jij bent tog tegen mij begonnen op die tol weg. Je denk dat ik allerlei dingen heb gedaan enzo. ff logische na denken ik ben 21 kom op. En je nieuwe hyves (ini) had ik geaccepteerd en opeens is ie weer weg. logisch dat ik dingen ga denken. Maar ik hoop dat jullie het weer hebben opgelost

jongens jongens, laat het ff achter, kunnen het niet weer op hyves uitpraten iedereen lees hier mee namelijk, :+
 
inderdaad
zo lijkt t alsof er alleen maar ellende was
wat er niet was
hele leuke dag gehad op 2 momenten na
maar dat mag de pret niet drukken

waneer gaan we weer ??
 
Zo zijn we gereden van de toren naar sacre coeur :
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan