Motorrijders gezocht voor film!

mailtje gedaan naar zut.

alles aan mijn fiets is zwart, dus ik krijg de hoofdrol. })

Alleen wordt het moeilijk om een fiets te vinden die er op lijkt. maar dan dupliceren we hem wel digitaal en editten we er nog wat. Ik kan de film dus eigenlijk wel in mijn eentje. ;)

Je moet eerst nog door de auditie komen })
Ik wil trouwens nog een leren broek gaan kopen. Heb alleen nog wat geld nodig....... hint, hint :P

Je moet er wat voor over hebben ;)
 
Mag ik dan goody spelen op m'n hemelse blauwe motor, vechtend tegen aggressieve zwarte badies op duivelse zwarte fietsen? Met een romantische scene aan het eind :z :z :z
Dat elfje dat de 9 bad-guys ontloopt.
Krijgen de zwarte fietsen alleen wat water schade :P
 
Ik wil trouwens nog een leren broek gaan kopen. Heb alleen nog wat geld nodig....... hint, hint

Wil zelf ook nog een leren broek, dus die hint gaat niet op.

Maar als ik rijk ben geworden van mijn komende filmcariere krijg jij een leren broek van mij.
 
Auditie doen , waarom?Iedereen met een motor heeft zijn rijbewijs toch , en dan kan je toch rijden (nou , automobilisten bewijzen het tegendeel) :+ En acteren hoef je niet , helm op met zwart vizier.Beetje grommen editten ze later wel.
Heeft de crew eigenlijk niet een bepaalde voorwaarde?Motoren helemaal zwart ofzo?Zwarte kleding , helm enz?
 
Auditie doen , waarom?Iedereen met een motor heeft zijn rijbewijs toch , en dan kan je toch rijden (nou , automobilisten bewijzen het tegendeel) :+ En acteren hoef je niet , helm op met zwart vizier.Beetje grommen editten ze later wel.
Heeft de crew eigenlijk niet een bepaalde voorwaarde?Motoren helemaal zwart ofzo?Zwarte kleding , helm enz?

Als er 30 mensen willen meedoen moeten er toch 23 afvallen. Mooiste is natuurlijk zwarte motoren, zwarte kleding en zwarte helm.
 
Beetje door de bagger crossen kan ik ook wel. Motor is al zwart (roestplekkie niet erg?). Helm jas broek handschoenen ook. Haar (voor zover nog aanwezig) ook redelijk. Laarzen ook. Nu nog 8 andere boxers vinden. Daar zit 'em de kneep op dit forum natuurlijk.... :) :) :) . Wheelies kunnen ze er toch wel in editen?????

Ben wel benieuwd naar het resultaat straks.
 
Beetje door de bagger crossen kan ik ook wel. Motor is al zwart (roestplekkie niet erg?). Helm jas broek handschoenen ook. Haar (voor zover nog aanwezig) ook redelijk. Laarzen ook. Nu nog 8 andere boxers vinden. Daar zit 'em de kneep op dit forum natuurlijk.... :) :) :) . Wheelies kunnen ze er toch wel in editen?????

Ben wel benieuwd naar het resultaat straks.


ik heb nog wel een boxer staan... kope? *D

kan ik op meedoen. ook nog een zwarte bol d'or, zallik hem vanaf nu niet meer poetsen, istie van de zomer in ieder geval helemaal zwart van het vuil :9
 
Ik heb nu 5 aanmeldingen binnen. Da's dus te weinig. Dus nog een keertje het verzoek om als je wilt meespelen in een film effe een mailtje te sturen aan mff@salden.org. Het is niet noodzakelijk dat je wheelies en stoppies kunt maken (wel leuk natuurlijk :-)) Het kan weer goede reclame zijn voor motor-forum :-) En misschien mag je ook wel een keertje meespelen in GTST 8-)
 
ik heb nog wel een boxer staan... kope? *D

kan ik op meedoen. ook nog een zwarte bol d'or, zallik hem vanaf nu niet meer poetsen, istie van de zomer in ieder geval helemaal zwart van het vuil :9

Haha, zijn we al met ons twee. Mooi zo. Wat voor boxer heb je nog staan en wa motta koste?
 
Op vrijdag 22 maart 2002 09:22 schreef zut het volgende:
Ik heb nu 5 aanmeldingen binnen. Da's dus te weinig. Dus nog een keertje het verzoek om als je wilt meespelen in een film effe een mailtje te sturen aan mff@salden.org. Het is niet noodzakelijk dat je wheelies en stoppies kunt maken (wel leuk natuurlijk :-)) Het kan weer goede reclame zijn voor motor-forum :-) En misschien mag je ook wel een keertje meespelen in GTST 8-)

Als je dat laatste er niet had bijgezet had ik me misschien nog aangemeld, nu dus echt niet meer hè! :P
 
Ik heb op zich wel belangstelling, maar vrees dat ik te veel rood heb.

Motor: Rood
Pak: rood / zwart
Helm: Rood
 
Terug
Bovenaan Onderaan