Motorrijders gezocht voor promotiefilm

JenniferdeJong

1 april kloon
29 mrt 2010
4
0
Geachte motorrijders,


Voor ons nieuw kledingmerk dat nog in ontwikkeling is zoeken wij ervaren motorrijders in het bezit van een goed uitziende motor om deel te nemen in het promotiefilmpje van onze website.
Met deze promotiefilm willen wij het belang van veilige kleding en ons merk promoten.

De film gaat er ongeveer zo uitzien:

Een model gaat schaars gekleed achter op de motor en komt zo gezegd ten val, waardoor zij verwondingen oploopt en haar carrière als fotomodel niet meer kan vervolgen.
Door het dragen van onze veilige kleding had dit voorkomen kunnen worden.

Uw taak is sportief rondrijden met het model achterop, terwijl dit gefilmd wordt.
Een val wordt later suggestief in gemonteerd , maakt u zich daar geen zorgen over.
U hoeft dus geen stuntman te zijn.

Onze doelgroep is de jonge motorrijder.
Daarom zoeken wij ook een daarop toegespitste rijder incl. motor.
BMW’s , Goldwings, Scooters en dergelijke motoren zijn dan ook niet de geschikt voor deelname, omdat die met oudere rijders in verband worden gebracht.

Ook Harley Davidsons en soortgelijke motoren zijn uitgesloten, daar wij niet met het slechte imago in verband gebracht willen worden.

De opnames zullen een gehele dag in beslag nemen en zullen in de loop van de zomer plaatsvinden.
Uiteraard worden alle onkosten vergoed en krijgt u een waardebon voor onze kleding.


Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,

Jennifer de Jong

Geachte Motorrijders,

Allereerst mijn excuses voor de blijkbaar nogal onduidelijke beschrijving.
Ik zal hier wat meer duidelijkheid in proberen te scheppen.

Alle onkosten worden vergoed, dus ook eten en drinken voor de gehele dag.
Ook bent u volledig verzekerd voor de opnamedag.
De waardebon is twv € 500 , te besteden in onze webshop.

Met sportief rijden wordt uiteraard niet stunten en/of racen bedoeld.
Misschien heb ik mij wat ongelukkig uitgedrukt, maar ik bedoel dat bijvoorbeeld bochten vlot en kundig genomen worden.
Hoge snelheden zullen zeer zeker niet gehaald worden.
De montage wordt gedaan door een professioneel bedrijf waardoor de indruk wordt gewekt dat er dat er hogere snelheden gehaald worden dan daadwerkelijk het geval is.


Ik begrijp dat hier wat onrust ontstaan is door vooroordelen.
Uit ons marktonderzoek is gebleken dat Harley en aanverwante motoren wel degelijk een minder positief imago heeft, en BMW en aanverwante motoren meer gezien wordt voor de oudere rijder.
Dit is niet mijn persoonlijke mening.
Het hoeft niet perse een supersport te zijn, een sportieve naked bike behoort zeker tot de opties.
Zolang de uitstraling maar “jong” is.

De berijder moet tussen de 21 en 35 jaar oud zijn, hoewel hier overlegd kan worden.
Eventuele aanmeldingen met deze gegevens kunnen in een privébericht aan mij gestuurd worden.

Naam:
Leeftijd:
Type motor en kleurstelling ( eventueel foto) :
Jaren in bezit rijbewijs:
Lengte en gewicht:



Met vriendelijke groet,


Jennifer de Jong
 
Laatst bewerkt:
foto van het model erbij zetten doet wonderen :Y

edit: is het alweer vrijdag :?
 
Laatst bewerkt:
Reclame en wat een zielig prijsje (waardebon) hoeveel staat er niet eens en de omkosten nou wow.
De hele dag bezig zijn voor jou geld en jij geeft een waardebonnetje weg :r
 
Laatst bewerkt:
foto van het model erbij zetten doet wonderen :Y


:^

De geschiedenis van dit forum verteld mij dat zodra er foto's bij komen het meestal storm loopt met serieuze (en minder serieuze :P ) gegadigden.
Kan mij iets met een fotoshoot herrinneren waarbij het topic zelfs een deeltje 2 kreeg :+


Toch niet helemaal ongevaarlijk om een halfnaakt iemand achter op een rijdende motor te zetten he. Ik vind het een beetje onverantwoord als verkoper van beschermende kleding zijnde...
 
Slotje. Vraag eerst maar toestemming aan de crew voordat je hier zaken onderzoekt, dat is het beleid.
 
Er is inmiddels toestemming, al zullen we dit topic wel op de voet volgen ivm eerdere ervaringen.
Het slotje is er weer af.
 
helemaal mee eens! :Y

ze willen een 'ervaren' motorrijder, maar tegelijk een 'jonge' motorrijder, die sportief gaat rondjakken met een al dan niet schaars gekelde dame achterop... als daar maar geen brokken van komen.... ik zie al de eerste de beste 18 jarige rossiwannabee met zn r6'je gaan knallen om de dame achterop te 'imponeren'...
 
Laatst bewerkt:
Ik wil me hier best voor aanmelden.

19 jaar oud, rij op een Aprilia RS250 uit 2002, wat volgens mij met jonge rijders kan worden geassocieerd.

ra (lagestreep) demuyt @ hotmail (punt) com


Groeten,

Ruben
 
Onze doelgroep is de jonge motorrijder.
Daarom zoeken wij ook een daarop toegespitste rijder incl. motor.
BMW’s , Goldwings, Scooters en dergelijke motoren zijn dan ook niet de geschikt voor deelname, omdat die met oudere rijders in verband worden gebracht.

Ook Harley Davidsons en soortgelijke motoren zijn uitgesloten, daar wij niet met het slechte imago in verband gebracht willen worden.

Wat een vooroordelen weer.......... :r
 
Ik wil me hier best voor aanmelden.

19 jaar oud, rij op een Aprilia RS250 uit 2002, wat volgens mij met jonge rijders kan worden geassocieerd.

ra (lagestreep) demuyt @ hotmail (punt) com


Groeten,

Ruben
hij moet nog wel vooruitkomen met twee mensen erop he :9
 
ik ben 21 en rij bmw:

bmw-s1000rr-carbon-e_460x0w.jpg


jammer dat ik niet mee mag doen... :W
 
Laatst bewerkt:
hoe is het geregeld met allerlei andere onkosten als lunch, brandstof etc ?

Even kijken of ik je vraag kan beantwoorden. ;)



Geachte motorrijders,


Voor ons nieuw kledingmerk dat nog in ontwikkeling is zoeken wij ervaren motorrijders in het bezit van een goed uitziende motor om deel te nemen in het promotiefilmpje van onze website.
Met deze promotiefilm willen wij het belang van veilige kleding en ons merk promoten.

De film gaat er ongeveer zo uitzien:

Een model gaat schaars gekleed achter op de motor en komt zo gezegd ten val, waardoor zij verwondingen oploopt en haar carrière als fotomodel niet meer kan vervolgen.
Door het dragen van onze veilige kleding had dit voorkomen kunnen worden.

Uw taak is sportief rondrijden met het model achterop, terwijl dit gefilmd wordt.
Een val wordt later suggestief in gemonteerd , maakt u zich daar geen zorgen over.
U hoeft dus geen stuntman te zijn.

Onze doelgroep is de jonge motorrijder.
Daarom zoeken wij ook een daarop toegespitste rijder incl. motor.
BMW’s , Goldwings, Scooters en dergelijke motoren zijn dan ook niet de geschikt voor deelname, omdat die met oudere rijders in verband worden gebracht.

Ook Harley Davidsons en soortgelijke motoren zijn uitgesloten, daar wij niet met het slechte imago in verband gebracht willen worden.

De opnames zullen een gehele dag in beslag nemen en zullen in de loop van de zomer plaatsvinden.
Uiteraard worden alle onkosten vergoed en krijgt u een waardebon voor onze kleding.


Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,

Jennifer de Jong



*O*



Jammer dat je motor ook daadwerkelijk moet kunnen rijden, anders had ik me wel opgegeven. -O-
 
Ik denk dat het beoogde dramatische effect niet wordt bereikt met de huidige opzet.
"Lekker be-lang-rijk JONG!", denkt de jonge motorrijder, "voor jouw 10 andere fotomodellen".

Maar stel nou....dat de motorrijder zwaait naar een andere motorrijder (zwaaien = herkenbaar), z'n ene hand in z'n heup zet, prompt onderuit gaat (altijd twee handen aan het stuur duh), de halfnaakte meid doorglijdt, richting een overstekend kind, en dan zie je in een soort van flash-forward hoe het kindje opgroeit en zegmaar de nieuwe Valentino Rossi (50cc crosser --> 125cc minibike --> 250 --> winnen winnen, 500cc, iedereen juicht, MotoGP!!) had kunnen worden.....*BAM*. Niet dus! _O-

Man, ik denk dat we allemaal zitten te janken op de bank '(

De motor glijdt trouwens al brandend een HD-dealer binnen, grote explosie, helicopter vliegt weg. Want je moet helicopters hebben.
 
Laatst bewerkt:
Waarom moet dat model nou weer een "zij" zijn -O-
Klopt, het is discriminatie! Maar ik zie dan ook zo goed als nooit kerels achterop zitten...

Dan zijn het meestal meiden, en vaak hebben die geen eigen (volledig) pak.

Die van mij rijd gelukkig gewoon zelf! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan