Motorrijders gezocht voor promotiefilm

_O- was te verwachten, goede grap MAARRRRR een echte 1 april grap wordt niet als grap herkend, dus volgend jaar kans op verbetering :+

Maar had me toch voor de zekerheid opgegeven :X _O-
 
En dat zegt de persoon die zich serieus beledigt voelde door dit topic _O-

Dacht je dat serieus? Ik gaf later al aan dat ik het leuk vond om een met een klein vlammetje de vlam in de pan te laten slaan, als je even het heel topic leest.

Ik begon op pagina 10, daarvoor was het een beetje slap geouwehoer, af en toe een fotootje, niet spectaculairs. Er was niemand met een Harley, BMW of motorscooter die er uitgebreid commentaar op gaf zoals ik.

Als het me serieus wat kon schelen, had ik namelijk wel weer een sportieve motor gekocht om er een beetje bij te horen. Ik heb altijd wel motoren gehad die hier op het forum schaars vertegenwoordigd waren, op een GS500 en GSX600F na dan. Die zijn redelijk ingeburgerd hier.
 
*O* *O* *O* *O* *O*

1 april grap nummer 2 :P

We hebben ons achter de schermen bescheurd om alle opmerkingen. Geweldig hoe er werd gereageerd op de " speldenprikjes" richting de HD-fanaten en scooter jongens en meisjes.

Bolski en Martell: Bedankt voor het meewerken.... :}

Nu blijven er nog 2vragen eh?
-Hoeveel MF-ers hebben zich opgegeven?
-En wie is Jennifer de Jong?

Echt waar ?? Goh, nou wilde ik me toch net aanmelden voor zo'n Channy shoot.
 
Persoonlijk vind ik 'm wel beter dan de copyright avatar grap! :+


was dat een grap........ik mijn avatar er al afgehaald!!!
voor de oproep van mannen voor een model achter op , had ik al bedacht dat dat een 1-april grap was, maar de ander ben ik mooi ingetrapt!
bravo!!!!
 
Lekkere vrouwen een motorkleding reclame werkt niet.

Dragging Jeans heeft zo'n ontiegelijk mooie vrouw bij hun reclame met de slogan: Protect your Assets. Zeer mooie ass indeed. Echter ben ik geen lekker wijf en heb ik geen mooi gevormde kont, daarom heb ik deze kleding ook niet nodig. Ik gebruik gewoon lekker mannen kleding! :+
 
En dan ook nog ff wat dwaalspoortjes uitgezet door Jennifer.
Die had ook gepost..
 
En toch mis ik die modbreak nu.


[modbreak]


hier dan!!! :+

[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pfff. Wat een werk voor een paar 1 april grappen.
Een bank beroven was volgens mij makkelijker geweest ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan