Motorrijders gezocht voor promotiefilm

eigenlijk wel he, waar komt eigenlijk die hele 1 april traditie vandaan? en dat kikker in je bil gedoe? :+

Uit Italie heel ver terug al voor de gregoriaanse kalender werd ingevoerd, de originele datum was trouwens 26 Maart tot dus de nieuwe kalender ingevoerd werd toen werd het 1 April...
 
[me="Fladder"]heeft er trouwens nog steeds geen bezwaar tegen om mevrouw 'de jong' aka MGG aka Bartje een keertje achterop mee te moeten torsen op z'n motor hoor.[/me]
O-)
:+

Jouw aanmelding is trouwens wel het vermelden waard. _O-


brokkenpiloot meldt zich

Naam: dingus
motor: 1000 cc sportmotor
veel ervaring met ongelukken.
_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Daar gaat m'n carriere in de reclame industrie :( !

Het wordt wel lastig om nog op je te hoede te zijn voor 1-april grappen wanneer je een paar dagen voor 1-april voor de gek word gehouden :+
 
oow gelukkkig...!

Harley's zijn inderdaad cool. Word alleen altijd zo moe van mensen die ze altijd maar afzeiken. ;(

Harley :}


Ja ik ook hoor.

Weet je, we hebben hier een moderator die altijd over avatars loopt te zeuren waar eventueel copyright op zou kunnen zitten, en dat we die moeten verwijderen of je wordt geband of iets dergelijks. ( gelukkig heb jij geen avatar, hij zou er zeker iets op te zeggen hebben)

Maar toch respecteren we hem, alleen maar omdat ie op een harley rijdt. 8-)

Zegt toch genoeg he? ;)
 
Het wordt wel lastig om nog op je te hoede te zijn voor 1-april grappen wanneer je een paar dagen voor 1-april voor de gek word gehouden :+
:^

Ja ik ook hoor.

Weet je, we hebben hier een moderator die altijd over avatars loopt te zeuren waar eventueel copyright op zou kunnen zitten, en dat we die moeten verwijderen of je wordt geband of iets dergelijks. ( gelukkig heb jij geen avatar, hij zou er zeker iets op te zeggen hebben)

Maar toch respecteren we hem, alleen maar omdat ie op een harley rijdt. 8-)

Zegt toch genoeg he? ;)
_O- _O- :^
 
Ja ik ook hoor.

Weet je, we hebben hier een moderator die altijd over avatars loopt te zeuren waar eventueel copyright op zou kunnen zitten, en dat we die moeten verwijderen of je wordt geband of iets dergelijks. ( gelukkig heb jij geen avatar, hij zou er zeker iets op te zeggen hebben)

Maar toch respecteren we hem, alleen maar omdat ie op een harley rijdt. 8-)

Zegt toch genoeg he? ;)


He he, eindelijk. Betaal me eigen blauw aan dat ding, en nu eens een keer echte oprechte persoonlijke waardering, omdat ik er één heb 8-)
 
Ik doe zo mee hoor.
Vond alleen de beloning van 500 euro een beetje erg verdacht, aangezien er genoeg het zo gratis zouden doen.
 
Fraai gedaan dames, heren :}

daarom hebben we besloten dat autoreply, monomuis en de andere scooterboys en ouwe lullen alsnog op fotoshoot mogen.
Ik ben al gefotoshoot voor MF :$

Maar je mag altijd bellen voor een date hoor :j

Werd u gebracht door:

Zeeslot, Aardappel, Bolski, fubaar, Martell, Meangreengirl (aka Jennifer), pepe, Ratz, RideRick, Schwenneh, Tex, Trouble

Opbrengst: vijftig (50!) aanmeldingen :)
Die wil ik inderdaad ook wel 's zien _O-
 
Laatst bewerkt:
TS kan blijkbaar niet met een kalender omgaan en viel 1 april spontaan op 29 maart :?
En voor wie Jennifer de Jong niet kent...
34434.jpg

Zij deed vroeger het programma "brutale meiden" samen met Tatum Dagelet 8-)
 
Als insider weet ik dat MGG geen idee had dat er een echte Jennifer de Jong bestond _O- _O-


Naam was "verzonnen" _O-

Daarom melde ik ook dat haar geboortedatum niet klopte :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan