Motorrijders gezocht voor rondje IJsselmeer

Rondje Ijsselmeer.

  • Zaterdag de 26ste.

    Stemmen: 11 52,4%
  • zondag de 27ste.

    Stemmen: 10 47,6%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja sorry er zater en nog paar tussen. En kreeg ze ff niet weg. ( geen zin :z ) Maar het gaat om de foto;s van gisteren en die staan er bij .
 
Leuke foto's die je gemaakt had Natascha.
Hier nog een paar foto's van mij.
SNC00182.jpg

SNC00183.jpg

SNC00184.jpg

SNC00185.jpg

SNC00186.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo beste mensen,

het was weer een leuke en gezellige dag.Alleen jammer dat ik hem niet kon afrijden :/ .Baalde er wel een beetje van,dus de volgende rit zorg ik er voor dat ik hem wel weer voor de 100% kan uitrijden.
Ook jammer voor de pech ,die onze motorrijdster met de grote spierballen had :X .. hoop dat je de volgende trip er ook weer bij bent,zonder lekkende remmen en met vastzittende moertjes ;)
Tim,jij bedankt voor je mooie route en het voorijden,vond het helemaal top :) en verder iedereen bedankt voor de gezellige sfeer en dag.. *O*
Hoop jullie weer bij een volgende trip te onmoeten.. en bedankt voor de foto's van onze fotograven ,,Volgende rit neem ik weer VOLLE batterijen mee :+ kan ikzelf ook weer schieten.

Groetjes,
en hopelijk tot een volgende trip :W
 
Laatst bewerkt:
Hee luitjes,

Ik lees dit topic eigenlijk te laat. Is er wat info over hoe er is gereden? Hoe was de route? Is daar een tracklog van?
 
Hee luitjes,

Ik lees dit topic eigenlijk te laat. Is er wat info over hoe er is gereden? Hoe was de route? Is daar een tracklog van?

Tim heeft de itn bestanden nog wel denk ik. Zelf ik ze geconverteerd voor op de garmin. Tracklog heb ik ook wel voor je, maar die klopt niet helemaal met de uitgezette route vanwege pechgevalletje/wegafsluiting en het feit dat we het laatste stukje wat ingekort hebben ivm de tijd.

Als je de garmin bestanden moet hebben laat het dan maar even weten.
 
ghehe, ziet er allemaal weer top uit. Jammer dat ik niet mee ben gegaan, had er graag bij willen zijn. Afin, hoop dat we weer met de groep een rondje gaan rijden. Merk dat het buiten flink aan het afkoelen is, dus ben bang dat er dit jaar niets meer word georganiseerd, tenzij er echte die-hards tussen zitten (net als ik :+ ) Afin, ik hou de topics wel in de gaten, en als ik niet van me laat horen, waarschuw dan ff :Y
 
Volgende keer bij je er gewoon weer bij Sjoerd :Y
Zal idd volgend jaar worden voor de volgende trip.
Topics zeker in de gaten houden.
In de wandelgangen hoorde ik al iets over een dagje/weekendje naar Duitsland..... 8-)

:W
 
Volgende keer bij je er gewoon weer bij Sjoerd :Y
Zal idd volgend jaar worden voor de volgende trip.
Topics zeker in de gaten houden.
In de wandelgangen hoorde ik al iets over een dagje/weekendje naar Duitsland..... 8-)

:W

Je hebt psies in de juiste gang gelopen en goed geluisterd :+
..lijkt me idd een leuk vooruitzicht :Y

@Sjoerd..we keep in touch ;)

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan