Motorrijders gezocht voor rondje IJsselmeer

Rondje Ijsselmeer.

  • Zaterdag de 26ste.

    Stemmen: 11 52,4%
  • zondag de 27ste.

    Stemmen: 10 47,6%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mennooooooo!!! als je mee gaat hoor ik het van je, gewoon ff je best doen dit keer.
het kan wel eens de laatste rit zijn dit seizoen... Een mooie afsluiter toch..

PS
Heb nog wat filmmateriaal, ben er mee bezig. Ingrid heeft er nog een geplaatst. Deel 3

Goeie moggu.....

ik kan deel 3 van Ini niet vinden..of kijk ik er overheen? |(
 
Ringo heeft altijd leuke ideeen, maar ik vind net te veel voor een dag.
Zijn er mensen die een 'sukkel tempo' hebben, lekker relax in 2 dagen en ergens overnachten. Vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag afhankelijk van het weer, mag ook last minute ander weekend.

Rondje Ijsselmeer , ken je deze site al. De route is beter dan gpstrack, meer rechte lijnen.
 
Ringo heeft altijd leuke ideeen, maar ik vind net te veel voor een dag.
Zijn er mensen die een 'sukkel tempo' hebben, lekker relax in 2 dagen en ergens overnachten. Vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag afhankelijk van het weer, mag ook last minute ander weekend.

Rondje Ijsselmeer , ken je deze site al. De route is beter dan gpstrack, meer rechte lijnen.

Bedankt voor de reactie, maar deze rit, en die ervoor waren niet afkomstig van mij, heb t, wel een beetje opgezet..

Ff de site gelezen erg veel info.. om wel te gebruiken..
 
Laatst bewerkt:
Hey Fred een leuke route lijkt mij wel.....hoop dat er genoeg animo voor is de meeste bekende zijn er lekker weer bij altijd een gezellig groepje,De groep waar wij mee gaan die houden niet van rechte wegen dus hou je lekker aan jou schema vast zulllen de jongens ook waarderen :)
 
Laatst bewerkt:
Mag ik jullie hebben. Ik ben bezig om werkelijk langs het Ijsselmeer de route aan te passen.

De tekst "Mag ik jullie hebben? leg eens uit wat je daar mee wild zeggen..
Wij zijn overgens er ook nog niet uit hoe of wat de rit gaat worden, daar hebben we Tim666 voor.
 
De tekst "Mag ik jullie route hebben? leg eens uit wat je daar mee wild zeggen..
Wij zijn overgens er ook nog niet uit hoe of wat de rit gaat worden, daar hebben we Tim666 voor.
Sorry, sneltype. Ben bezig met de route 339 km 6:12 uur excl. pauze. Het is te doen in een dag, wel vroeg starten.
 
Sorry, sneltype. Ben bezig met de route 339 km 6:12 uur excl. pauze. Het is te doen in een dag, wel vroeg starten.


licht er aan welke snelheid je rijdt meldt me aan voor het ritje zaterdag liever zondag

als het mooi weer is :+


 
Laatst bewerkt:
Ringo heeft altijd leuke ideeen, maar ik vind net te veel voor een dag.
Zijn er mensen die een 'sukkel tempo' hebben, lekker relax in 2 dagen en ergens overnachten. Vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag afhankelijk van het weer, mag ook last minute ander weekend.

Rondje Ijsselmeer , ken je deze site al. De route is beter dan gpstrack, meer rechte lijnen.


Zo hé, ja hé...dat lijkt me ook een te gekke route om te rijden ;)
Maar dan wel om het in 1 dag te doen..zoals Ringo het wilt organiseren :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo lui, ik merk dat er in dit topic over twee ritjes word geschreven..
Het is wel de bedoeling dat er hier over 1 rit geschreven blijft worden.

Rolf jij reageerd namelijk op een bericht van Bleufrazerin, maar je geeft aan over een Zaterdag.
Maar is dat nu bij ons in de rit of bij de Bleufrazerin.

Beetje verwarrend word het op deze manier..
Het topic wat ik geopend heb zal voorzien worden van een route die afkomstig zal zijn van Tim666.

GESPOT MFMM 2009
full

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo lui, ik merk dat er in dit topic over twee ritjes word geschreven..
Het is wel de bedoeling dat er hier over 1 rit geschreven blijft worden.

Rolf jij reageerd namelijk op een bericht van Bleufrazerin, maar je geeft aan over een Zaterdag.
Maar is dat nu bij ons in de rit of bij de Bleufrazerin.

Beetje verwarrend word het op deze manier..
Het topic wat ik geopend heb zal voorzien worden van een route die afkomstig zal zijn van Tim666.


wat denk je zelf ringo 2008 bij jou naruurlijk
zaterdag of zondag doe mij maar zondag
maar als het zaterdag wordt zij het zo
 
Ringo, ik ging vanuit dat die route 500+ was. Het blijkt dat je 400+ hebt. Met het puzzelen heb ik 300+. Ik peilde even, evt. ervaring uitwisselen. Het is niet de bedoeling om je topic te 'vervuilen'.
 
hier het 1e idee voor de route, let op, is nog niet de uiteindelijke route. ga nog ff fine-tunen

als mensen nog goede iedeeen hebben voor leuke plaatsen en weggetjes/dijkjes hoor ik het graag

leuk idee maar weet alleen niet waar ik moet kijken, je bent de link vergeten denk ik te plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan