Motorrijders gezocht voor rondje IJsselmeer

Rondje Ijsselmeer.

  • Zaterdag de 26ste.

    Stemmen: 11 52,4%
  • zondag de 27ste.

    Stemmen: 10 47,6%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ringo2008

MF veteraan
22 apr 2009
2.068
0
Amsterdam
full

full


IJselmeer trip
Voor het laatste weekend in September 2009 worden er liefhebbers gezocht om een rondje Ijsselmeer te doen.
Startlokatie: Carpoolplaats Maxisweg Muidennaaste de A2
full



full
Tijdstip verzamelen: +/- 08:00 uur Carpool Muiden zie de kaart.

aantal km: +/- 420. ( kan korter/langer worden in overleg.
Het zal gaan om het weekend van: Zaterdag de 26ste of Zondag de 27ste september.
Route ideeén zijn uiteraad welkom.
Iedereen rijd op eigen risico mee, de gene die dit topic opstart is nergens aansprakelijk voor.

De Route door Tim gemaakt, is te zien verder in dit topic.

Onze laatste trip momenten.
Ardennentrip Deel 1
Ardennentrip Deel 2
Ardennentrip Film 1
Ardennentrip Film 2
Ardennentrip Film 3
Ardennentrip Film 4
Deel 4 Ardennentrip. 2009 (Laatste)

OVB doen we niet aan.
Meerijders.


1. RoonFz1 (regio Rotterdam) Zaterdag.
2. Tim666 (Ravenstein) Zaterdag.
3. Frank R6 (Zoetermeer) Zaterdag.
4. Madra (Zaterdag)
5. Jansen007 (Haarlem) Zaterdag.
6. Adkar (Goes) Zaterdag.
7. Subbas (Hoofddorp) Zaterdag.
8. Marco (Halfweg)
9. Claden (Amsterdam)
---------------------------------------------------------
10. TheSushiOne (Hilversum) Zaterdag. ???
11. Gerdt (Naalswijk) Zaterdag. ???


De route en tankstops worden door Tim666 gemaakt, bedankt alvast van iedereen.
 
Laatst bewerkt:
'Motorrijders gezocht voor rondje IJssekmeer.' > 'Motorrijders gezocht voor rondje IJsselmeer.'
 
IJsseKmeer???? waar is dat dan :p

Gewoon ff Google maps raadplegen... zie je zo waar dat is.
het is bij Amsterdam, Almere, Lelystad, enz enz.. gewoon ff Ijsselmeer schrijven in de zoekbalk. van jou huis via de A2 naar bv Muiden is 154 km, ruim 2 uur rijden.
 
Ik kijk nog ff, maar houd het topic in de gaten.
Het rond die tijd nog meer te doen waar ook nog niet veel over bekend is.
 
Op zondag kan ik komen , zaterdag helaas niet. Dus als het definitief zondag is mag je mij op de lijst zetten. Bij mooi weer op de zr7 , bij slecht weer op mijn motorscooter de ux150
 
Op zondag kan ik komen , zaterdag helaas niet. Dus als het definitief zondag is mag je mij op de lijst zetten. Bij mooi weer op de zr7 , bij slecht weer op mijn motorscooter de ux150

Wij zijn dat weekend helaas aleen mooi weer rijders.. Dus de scooter ux150 zal het niet gaan worden.
Zal je bij schrijven ...
 
Oke top , heb je al een idee voor een vertrek/aankomst plaats of nog helemaal geen ideeen

Vertrekplaats kunnen we pas een beetje bepalen als we zien waar iedereen z,n beetje vandaan gaat komen.
Daar van uit kunnen we een ontmoetingplek maken, de routen die gereden gaat worden is in de maak door Tim666. Die volgt later.
En afhangkelijk van de totale aantal km zal een tijd aangegeven worde van vertrek.

Heb ff gekeken, mooie trip..Ik wacht Tim666 ff af wat hij in petto heeft.
 
Laatst bewerkt:
Vertrekplaats kunnen we pas een beetje bepalen als we zien waar iedereen z,n beetje vandaan gaat komen.
Daar van uit kunnen we een ontmoetingplek maken, de routen die gereden gaat worden is in de maak door Tim666. Die volgt later.
En afhangkelijk van de totale aantal km zal een tijd aangegeven worde van vertrek.

Oke , ik heb in een EDIT van het vorige stukje een kant en klare route gezet misschien kan tim er wat mee (stukjes van gebruiken of zo iets ;) )
 
Na de ardennen gemist te hebben (nou had ik daar zelf deze zomer al 2 rondjes gereden en volgende week ga ik met vriendin naar luxemburg, ieder op eigen motor) denk ik er wel over om het ijsselmeer mee te doen....Wacht nog even de route af.
 
Laatst bewerkt:
Na de ardennen gemist te hebben (nou had ik daar zelf deze zomer al 2 rondjes gereden en volgende week ga ik met vriendin naar luxemburg, ieder op eigen motor) denk ik er wel over om het ijsselmeer mee te doen....Wacht nog even de route af.

Adkart
Je bent ten allertijden welkom..

Frank R6
Zal je erbij zetten..
 
Laatst bewerkt:
Ola,

Zet mij er ook maar weer bij, nog wel even met een ovb'tje maar ik ga mijn best doen!
En wil je echt over de dijkjes rijden? Kant van Noord Holland kan ik wel dromen dus als je tips hulp nodig hebt, geef maar een brul

En in Harderwijk ff een vissie halen he :)

oh ja en de voorkeur gaat uit naar zondag en ik kom uit hilversum
 
Laatst bewerkt:
OVB-tjes doen we niet meer aan Menno !
Dus gewoon mee gaan.
Vissie halen is altijd ok

Fred zet mij ook maar op de lijst, voorkeur zaterdag.
 
Ola,

Zet mij er ook maar weer bij, nog wel even met een ovb'tje maar ik ga mijn best doen!
En wil je echt over de dijkjes rijden? Kant van Noord Holland kan ik wel dromen dus als je tips hulp nodig hebt, geef maar een brul

En in Harderwijk ff een vissie halen he :)

oh ja en de voorkeur gaat uit naar zondag en ik kom uit hilversum

Hallo mennooooooo!!! als je mee gaat hoor ik het van je, gewoon ff je best doen dit keer.
het kan wel eens de laatste rit zijn dit seizoen... Een mooie afsluiter toch..

PS
Heb nog wat filmmateriaal, ben er mee bezig. Ingrid heeft er nog een geplaatst. Deel 3
 
Laatst bewerkt:
heb al een route op mijn tomtom staan (start in muiden, en dan met de klok mee het ijsselmeer rond) is nu 420km.

weet nog niet hoe in de route kan kopieeren naar google maps
 
heb al een route op mijn tomtom staan (start in muiden, en dan met de klok mee het ijsselmeer rond) is nu 420km.

weet nog niet hoe in de route kan kopieeren naar google maps

Toppie Tim.. ik kijk of wacht wel af hoe het uiteindelijk gaat worden, hoop dat je er bij kan zijn.
Een goede voorrijder is altijd welkom....

Ga naar mijn mand, morgen weer een nieuwe dag.... mazzzelllllllll :z :z :z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan