motorrijders gezocht!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou weten we nog steeds niet wat voor motor je hebt :) Ik durf het bijna niet te vragen, maar : Op wat voor motor rij je ?
 
Carmen check je mail voor details :)
JK als je je motor dan nog hebt ga je dan ook mee?

Zaterdag ga ik naar de film en daarna even de stad in als het goed is(Amersfoort of Utrecht) dus dan kan ik niet mee. Bovendien moet ik m\'n motor nog poetsen voor ie weg gaat ;) Even wat WD40 kopen voor de velgen enzo. Als je motor ook gepoetst moet worden kom je \'m maar voor rijden, dan ben ik toch bezig :)
 
Ja en hoe druk ben ik dan bezig ? :)
Straks komen er 300 man. Daar kan 1 koffieapparaat niet tegenop!
Bovendien passen er niet zoveel motoren hier voor het huis, de buurman parkeert z\'n auto nogal fout neer, zodat ie ALTIJD 2 plekken in beslag neemt. Z\'n zoon heeft dezelfde tik, die neemt ook 2 plaatsen in beslag als hij op bezoek komt. En waar zet ik m\'n auto of motor dan neer ? Juist. Nergens.
 
Ja en hoe druk ben ik dan bezig ? :)
Straks komen er 300 man. Daar kan 1 koffieapparaat niet tegenop!
Bovendien passen er niet zoveel motoren hier voor het huis, de buurman parkeert z\'n auto nogal fout neer, zodat ie ALTIJD 2 plekken in beslag neemt. Z\'n zoon heeft dezelfde tik, die neemt ook 2 plaatsen in beslag als hij op bezoek komt. En waar zet ik m\'n auto of motor dan neer ? Juist. Nergens.

Hey, klant is koning...!!! Eerst onze motoren dan jij de jouwe pas. ;)
 
Ja en hoe druk ben ik dan bezig ? :)
Straks komen er 300 man. Daar kan 1 koffieapparaat niet tegenop!
Bovendien passen er niet zoveel motoren hier voor het huis, de buurman parkeert z\'n auto nogal fout neer, zodat ie ALTIJD 2 plekken in beslag neemt. Z\'n zoon heeft dezelfde tik, die neemt ook 2 plaatsen in beslag als hij op bezoek komt. En waar zet ik m\'n auto of motor dan neer ? Juist. Nergens.
Ach, met 300 fietsen kan toch niemand meer een kant op, dus dan is zo\'n fout parkerende buurman niet zo\'n ramp... Is vast nog wel een motor tussen te proppen.... })

Offtopic??? Helelmaal niet, Carmen zoekt motorrijders i/d buurt... dan, als alles \'volgens plan\' verloopt, zijn er 300 uit Nl en omstreken bij JK voor de deur, minder dan een half uur ijden voor Carmen.... :)
 
Carmen, erg gevaarlijk hoor, als een van de weinige meiden jongens hier vragen om mee te gaan rijden!! :) :)

Vooral omdat iedereen hier vrijgezel schijnt te zijn zo ongeveer.

Maar ja, zo zocht ook motorrijders (alleen M?).

Woon trouwens ook in de buurt van Utrecht, en er lopen hier nog meer lui rond uit dezelfde streek, o.a. Spider (overigens vrouwelijk). Mocht je een keer zin hebben om te toeren geef je maar een gil. We rijden hier soms met een groepje er op uit in de buurt.
 
Op Dinsdag 25 september 2001 07:42 schreef Fastcruiser het volgende:Vooral omdat iedereen hier vrijgezel schijnt te zijn zo ongeveer.

Valt wel mee hoor denk ik... Tel het aantal namen maar eens.. Trouwens ik ben bezet of reeds voorzien of hoe je het ook noemen wil. Maar een stukje sturen kan nooit kwaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan