motorrijders gezocht!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt wel mee hoor denk ik... Tel het aantal namen maar eens.. Trouwens ik ben bezet of reeds voorzien of hoe je het ook noemen wil. Maar een stukje sturen kan nooit kwaad.

Affirmative.

Altijd weer leuk om mensen enthousiast te krijgen (als ze het al niet zijn) en te laten zien dat het niet \"ieder voor zich\" is onder motorrijders.

Overigens ben ik ook gereserveerd voor/door mijn (motorrijdende :9 ) vriendin.
 
als iemand nou een fiets voor me regelt wil ik ook nog wel eens een stukkie gaan fietsen.. maakt niet uit met wie ;(

Als je een fiets wilt, dan zal ik vanavond eens gaan kijken bij het atrium of het koningsplein voor je. Daar staan genoeg mensen die voor minder dan 20 piek hun fiets aan me willen verkopen. Die gasten hebben wel allemaal dezelfde voornaam:\"junk\".
 
Zaterdag ga ik naar de film en daarna even de stad in als het goed is(Amersfoort of Utrecht) dus dan kan ik niet mee. Bovendien moet ik m\'n motor nog poetsen voor ie weg gaat ;) Even wat WD40 kopen voor de velgen enzo. Als je motor ook gepoetst moet worden kom je \'m maar voor rijden, dan ben ik toch bezig :)

Iedereen dus naar JK toe om zijn motor te laten poetsen!! Hij is dan toch bezig en of je er nu 1 of 2 of tientallen doet, dan maakt het toch niet meer uit.
 
Zie jij daar geen zaken in... })
25 Euro per fiets, en iedereen van het forum...wordt je rijk...kun je in no time een nieuwe motor kopen..!! ;)

25 euro...keer 300 fietsen...is 7500 euro...is 16500 gulden...nou, dan zou ik niet gaan lopen zeuren over een bak koffie...voor dat geld heb je een heel leuk fietsje hoor....
enne, ik ben ook altijd in voor een stukkie rijden :) maakt niet uit hoe je rijdt...2 wielen, voorwiel, achterwiel, ik volg wel *grijns*
 
Als je een fiets wilt, dan zal ik vanavond eens gaan kijken bij het atrium of het koningsplein voor je. Daar staan genoeg mensen die voor minder dan 20 piek hun fiets aan me willen verkopen. Die gasten hebben wel allemaal dezelfde voornaam:\"junk\".

Ik wil wel geen Harley Trapson he! :(
Ben ondertussen al bijna blij als\'k eens achterop mag ;(
 
Pooh...zorg ervoor dat je in nederland geraakt en je rijdt bij mij achterop mee...
No problemo...kan ik gelijk mn wheelys met duo late zien :)

of ik moet mn zussie meeneme....die vind het ook geweldig allemaal :)
 
Laatst bewerkt:
oh btw.. foto!

(men gaat hier vragen stellen als ik niet om een foto van je fiets vraag) ;)

Zoiets?
xj600.jpg
 
Pooh...zorg ervoor dat je in nederland geraakt en je rijdt bij mij achterop mee...
No problemo...kan ik gelijk mn wheelys met duo late zien :)
Ga je nog wat verkeerd van me denken aangezien ik me dan angsvallig vastKLEM aan je :)
Ben zo iemand die veel zelf durft, maar niks durft als een ander het voor hem doet :)
 
Achterop bij iemand Pooh??

Man, Motorrijden is het leukste wat er is, het ergste wat er is is achterop zitten en niet zelf kunnen sturen. :)
 
Op Dinsdag 25 september 2001 07:42 schreef Fastcruiser het volgende:Vooral omdat iedereen hier vrijgezel schijnt te zijn zo ongeveer.

Valt inderdaad wel mee. Ik ben dus ook geen vrijgezel :) Elke motorrijder moet er gewoon voor zorgen dat ALS ie nog geen meid heeft, er een zo snel mogelijk aan de haak slaat, want heb je een vrouw op de motor als passagier, dan ziet elke automobilist je, zelfs als je in hun dode hoek rijd. Alsof ze het ruiken dat er een meid achterop zit.

M\'n volgende *tijdelijke* motor kan niemand achterop. Ben benieuwd of ze dat leuk vind ;)
 
hallo, allemaal,

ik ben een 22 jarige studente met een motor maar niemand om mee te rijden. En toeren is nu net wat ik geweldig vind. Dus, als je in de buurt van Utrecht woont en je vindt het een leuk idee dan kan je me mailen: cmstudent@hotmail.com.
groetjes....

Ik wil wel....

Achterop :P :+

Ben 17 en nog geen motor :+
 
Achterop bij iemand Pooh??

Man, Motorrijden is het leukste wat er is, het ergste wat er is is achterop zitten en niet zelf kunnen sturen. :)

Dan heb je tenminste de kick van de snelheid nog.. denk\'k..
eigenlijk nooit bij iemand acnterop gezeten, maar euhh.. NIKS is erger dan geen fiets hebben :(
Btw, max zal wel zo vriendelijk zijn om mij ook eens eventjes te laten sturen zeker? ;)
 
Dan heb je tenminste de kick van de snelheid nog.. denk\'k..
eigenlijk nooit bij iemand acnterop gezeten, maar euhh.. NIKS is erger dan geen fiets hebben :(
Btw, max zal wel zo vriendelijk zijn om mij ook eens eventjes te laten sturen zeker? ;)
Ik heb 1 keer achterop gezeten bij m\'n vader op z\'n BMW, daarna wist ik het zeker. Dit wil ik nooit weer, ik wil zelf rijden, gelijk begonnen met rijles. :)

Iets zegt me dat Maximum niet zijn R1 aan je uitleent. ;)
 
Op Dinsdag 25 september 2001 20:08 schreef Revolution het volgende:
Iets zegt me dat Maximum niet zijn R1 aan je uitleent. ;)
Why not? Goeie piloot ik hoor.. en als max de zijne niet afgeeft, dan jij de jouwe dan maar he
 
Ik heb ooit eens met 3 op een motorfiets gezeten. Was in Brazilië in \'89. Meer weet ik er ook niet meer van, maar het was wel leuk. *D

Ik liep daar toen gewoon met m\'n neef rond en er reed een kennis van hem langs op z\'n motor. \"Waar moeten jullie naartoe?\" \"Naar daar\" \"Ok, spring er maar op\". Denk niet dat een van ons drieën enige vorm van bescherming op zich droeg. We waren jong en onbezonnen zeker... Had toen vrij lang haar, dus haren in de wind :) . Weet totaal niet hoe hard we hebben gereden, misschien niet eens 50, maar heb het nooit vergeten.

Maar Pooh, achterop kan het toch wel wat meevallen is mijn ervaring
 
Laatst bewerkt:
zo, jongens, wat een boel reacties. En even voor de duidelijkheid, ik ben niet op zoek naar een date op de motor, maar gewoon lekker toeren met mede motorliefhebbers. Ik mag dan wel vrijgezel zijn, snif, snif, maar ik wil lekker rijden. En die foto van de yamaha, dat is echt exact mijn motor.
 
Op Woensdag 26 september 2001 10:36 schreef carmen smallegange het volgende:
zo, jongens, wat een boel reacties. En even voor de duidelijkheid, ik ben niet op zoek naar een date op de motor, maar gewoon lekker toeren met mede motorliefhebbers. Ik mag dan wel vrijgezel zijn, snif, snif, maar ik wil lekker rijden. En die foto van de yamaha, dat is echt exact mijn motor.

Geen zorgen daar was ik niet op uit. ;) ;)
Precies zoals jij als zei, gewoon leuk toeren.
Ik bel je binnenkort wel een keer. Okies??
 
Carmen,

Hier nog een vrouwlijke rijdster :]
Ik heb momenteel mijn motor uit elkaar gehaald, om hem helemaal op te knappen.
Ben benieuwd of het lukt en of ik niets overhoudt.
Als ie klaar is zou ik best mee willen toeren.
Mag dus Spijkenisse ook mee?

Marja
 
Op Dinsdag 25 september 2001 15:00 schreef JK het volgende:...want heb je een vrouw op de motor als passagier, dan ziet elke automobilist je, zelfs als je in hun dode hoek rijd. Alsof ze het ruiken dat er een meid achterop zit.

Maar dan ook alleen als ze achterop zit! Ik heb meer dan genoeg verhalen van vrouwelijke motorrijders gehoord waaruit duidelijk bleek dat ze NIET GEZIEN ZIJN door zo\'n :z automobilist |( |( .

PS.Zou het misschien helpen als ik achterop zou gaan zitten en toch probeer zelf te rijden :? :? ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan