motorrijders gezocht!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
24 sep 2001
11
0
hilversum
hallo, allemaal,

ik ben een 22 jarige studente met een motor maar niemand om mee te rijden. En toeren is nu net wat ik geweldig vind. Dus, als je in de buurt van Utrecht woont en je vindt het een leuk idee dan kan je me mailen: cmstudent@hotmail.com.
groetjes....
 
wat voor een motor heb je?
wat is je rijstijl?
wanneer heb je tijd?
hoe lang wil je gaan rijden?
waarheen wil je gaan rijden?
 
hallo, allemaal,

ik ben een 22 jarige studente met een motor maar niemand om mee te rijden. En toeren is nu net wat ik geweldig vind. Dus, als je in de buurt van Utrecht woont en je vindt het een leuk idee dan kan je me mailen: cmstudent@hotmail.com.
groetjes....

Ja ik kom dus heel vaak in Utrecht, ook met de motor, maaruhhh als alles goed gaat is m\'n motor volgende week verkocht, dus helaas.
 
wat voor een motor heb je?
wat is je rijstijl?
wanneer heb je tijd?
hoe lang wil je gaan rijden?
waarheen wil je gaan rijden?

Toch wel mooi dat ie als 1ste vraagt wat voor motor ze heeft. Hij begint al een echte die-hard motorrijder te worden :P
 
Toch wel mooi dat ie als 1ste vraagt wat voor motor ze heeft. Hij begint al een echte die-hard motorrijder te worden :P

Yes man, ik begin erbij te horen!!!!

Ik wil best wel een stuk gaan rijden en utrecht is om de hoek en daar ken ik nu een paar leuke bochten via dit forum en uit eigen ervaring. Maar dadelijk spreek ik af en staat er een 25 kw chopper te wachten.

Zoals zondag was het enorm top, maar een R6 met een beginner erop trekt toch echt niet een R1 eruit heb ik kunnen merken.

Gelukkig ben ik nog steeds goed snel bij het inhalen (soms ook rechts) van koekblikken en het vooraan staan bij de stoplichten dus ik hield ze nog een beeeeeetje bij.
 
hallo, allemaal,

ik ben een 22 jarige studente met een motor maar niemand om mee te rijden. En toeren is nu net wat ik geweldig vind. Dus, als je in de buurt van Utrecht woont en je vindt het een leuk idee dan kan je me mailen: cmstudent@hotmail.com.
groetjes....

Ik en twee vrienden van mij zouden ooit nog met iemand van Motor-forum afspreken tot op heden nog niet gebeurt :+ . Of het nou aan het weer ligt of aan ons, ik weet het niet. Maar we gaan nog een keertje. Van mij ben jij ook welkom om met ons te komen rijden, mits je wil.
 
nou, Ik heb dus een Yamaha XJ 600 uit 1989. Ik ben inderdaad een beginneling,maar volgens mij wel een doorrijder. Ik ben al naar de Ardenne gereden ( voor de F1 in Spa) en sinds ik mijn motor heb (ongeveer een maandje) heb ik al wel iets meer dan 1000 km gereden. Ik hou dus van lange ritten (ong. 200/300) km en lekker terasjes tussendoor.
 
Je woont in Hilversum, JK en ik wonen in Amersfoort dat is vrij dicht bij elkaar (15 min met de motor)

Je kan wel eens met ons meerijden :] Wij kennen wel veel leuke routes rond Amersfoort en Omstreken :)

Is ook leuk voor JK want die gaat niet zo hard door z\'n 25 Kw })
 
Laatst bewerkt:
Op Maandag 24 september 2001 18:48 schreef Gertjan het volgende:
Je woont in Hilversum, JK en ik wonen in Amersfoort dat is vrij dicht bij elkaar (15 min met de motor) :)

Je kan wel eens met ons meerijden :] Wij kennen wel veel leuke routes rond Amersfoort en Omstreken :)

Met jou rijden Gertjan, dinsdag is m\'n fietsje naar grote waarschijnlijkheid verkocht.
 
als iemand nou een fiets voor me regelt wil ik ook nog wel eens een stukkie gaan fietsen.. maakt niet uit met wie ;(
 
oh btw.. foto!

(men gaat hier vragen stellen als ik niet om een foto van je fiets vraag) ;)
 
Heb je me nog nodig dinsdag :? Ben s\'middags trouwens vrij :)

NOu ik dacht dat je zou werken, dus ik heb even een andere GS500e geregeld waarop ik dan ga rijden, maar wil je meerijden, van mij mag je mee ;) Het is even een klein ritje van 20 of 30 minuten ofzo, dat ie eraan kan wennen. Als je mee gaat, stop dan wel wat in je carburateurs dat je niet zo hard wegscheurt ;) Maar ik heb dus al een motor geregeld omdat ik dacht dat je niet zou kunnen ;)
 
Ik en twee vrienden van mij zouden ooit nog met iemand van Motor-forum afspreken tot op heden nog niet gebeurt :+ . Of het nou aan het weer ligt of aan ons, ik weet het niet. Maar we gaan nog een keertje. Van mij ben jij ook welkom om met ons te komen rijden, mits je wil.
Was ik zeker? :)

Ligt aan het weer, verotte ketting (krijg zaterdag nieuwe :) ) en drukte met werk en opleiding. :(

Maar het gaat zeker nog gebeuren! :)
 
Laatst bewerkt:
zeg mensen,
allemaal heel leuk en aardig, maar zijn er nog meer mensen die willen touren ipv babbelen??? want die zijn welkom om te reageren. Supergezellig al dat heen en weer gepraat, maar vergeet mij niet!!!
 
zeg mensen,
allemaal heel leuk en aardig, maar zijn er nog meer mensen die willen touren ipv babbelen??? want die zijn welkom om te reageren. Supergezellig al dat heen en weer gepraat, maar vergeet mij niet!!!

Goed lezen, dan zie je genoeg reacties.
Er zijn al heel wat die het aangeboden hebben, en hebben gevraagd naar wat voor motor je rijd. Als het een chopper is, dan heb je weinig kans :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan