Motorrijders groet

Nou vooruit: zoals ik het bedoeld had, maar blijkbaar niet duidelijk had opgeschreven:

TS rijdt en raakt (hypothetisch) steeds per ongeluk zn voetrem aan, waardoor de gene die achter hem rijdt, hem daarop wil attenderen en gaat seinen.

TS gaat later bij de pomp zn lichten controleren en ziet uiteraard niets, en snapt dus ook niet waarom er zo fanatiek naar hem geseind wordt.

Zo duidelijker? *D
Ah, ja die link had ik nog niet gelegd :P
 
Laatste keer dat ik een bmw rijder groette draaide hij om en kreeg ik een boete van 390 euries. :( :( :(
Die groet ik dus niet meer :N
Wederzijds. Wanneer je die gasten groet, zijn er negen van de tien die kijken, van moet je van mij. Met een beetje pech keren ze om, om je alsnog staande te houden en flink jouw dag van plezier te vergallen. :+
 
Hallo,

Dit is de eerste topic dat ik open. Hopelijk doe ik niets verkeerd. O-)

Ik rijd nu zo'n +2/3maanden op de motor en vaak kom ik andere motorrijders tegen. Ze zwaaien of geven een knikje met hun hoofd. Ik groet natuurlijk terug :W .

Maar soms gaat het mij een beetje te ver. Vandaag reed ik rustig met de motor op de weg en ik zag een motor achter mij in mijn spiegels. Hij bleef constant "Flashen" met zijn groot licht. 10 minuten lang bleef hij achter me. Steeds maar blijven knipperen en kort op mij rijden.

Ik dacht ik neem gas terug zodat hij mij in kan halen, maar dat deed hij niet. Ik vond het best wel "Eng" :o .

Aan mijn motor is niks aan de hand. nadat hij mij was voorbij gereden stopte ik even bij een tankstation om te kijken of mijn lichten in orde waren e.d. En alles werkte naar behoren.

Is dit een normale groet? Of gewoon pestgedrag omdat ik misschien een 125cc 2takt "motor" bestuur en geen 1000cc'er als hij.


Dit is de 2e keer dat dit gebeurd |( . Mijn eerste ervaring met zo'n figuur was bij een stoplicht. hij bleef maar toeteren en flitsen met zijn groot licht. Waarna het licht op groen sprong trok hij mij dik uit.

gr,
Misschien zag hij je kentekenplaat niet door de rook of dacht mischien dat i kapot liep :?
Of hij zal wel gedacht hebben dat je een brommer was en dat je op het fietspad moets gaan rijden :+
Wetegijut :?
 
Laatst bewerkt:
nee dit is bijzonder vreemd gedrag... mischien was de beste man, "into you" ;) :+



_O- _O- _O-
droeg hij een lerenbroek?
pas maar op straks zie je ook een bouwvakker en een indiaan :Y


(grapjes mode uit)
ook ik ben nog nooid zo beroet, mischien de volgende keer eens vragen wat er is als je bij een verkeerslicht stil staat.


GR NEMO!
 
Student/kok/postbode doe ik het meest. De rest is een bijverdienste. Ik was idd wel vermoeid die dag na 10uur werk op een dag _O-

De volgende keer als ik zo'n motorrijder tegenkom dat geef ik hem een handgebaar dat hij ervoorbij mag gaan .

Het was btw ook geen wout. Ik heb nog nooit een wout op een sportmodel zien rijden. Alleen op die BWM'tjes.



ik heb er wel eens op een RS 125 gezien, en maar scootertjes uitdagen |(
ja ze zijn erg druk bij de politie '(


GR NEMO!
 
Misschien stond je in de weg voor het stoplicht, waardoor hij niet verder naar voren kon? Of je had je knipperlicht nog aanstaan...

Tot groets! :W
 
Ik rij laatst op mij 1000 cctje.
Rijdt er zon 125cc 2takt voor me en zit me de hele tijd in zijn spiegel in de gaten te houden,
en ik maar seinen dat hij voor zich moet kijken.
Duurde wel 10 minuten :X
 
Ik rij laatst op mij 1000 cctje.
Rijdt er zon 125cc 2takt voor me en zit me de hele tijd in zijn spiegel in de gaten te houden,
en ik maar seinen dat hij voor zich moet kijken.
Duurde wel 10 minuten :X
_O- alleen jammer dat je een 600 hebt ;)
 
Ik heb er ook nog nooit last van gehad, wel dat iemand stukje mee reed aangezien die denk ik ook gewoon beetje doelloos aan het rond rijden was :)
 
nog nooit zo'n knipperaar achter me gehad. ik had ook gedacht dat er iets mis was met m'n motor of dat m'n broek lekker strak zat denk ik.. :Y

wel dat iemand stukje mee reed aangezien die denk ik ook gewoon beetje doelloos aan het rond rijden was :)
dat doe ik wel meer... zie ik nou een stukje oranje motor en woon je in Son of Breugel? dan was ik het afgelopen zaterdag!
 
Toen ik net m'n motort had (nu paar maandjes trug) zwaaide ik "per ongeluk" naar een crossbrommert, die gast keek enorm verbaasd (en vereert volgens mij) Hahaha... Ik zag pas in me spiegel dat het een crossbrommer was.

Rijd nu veel snelweg kilometers woon-werk, maar zie soms dat er ook soms wordt gezwaait vanaf de andere kant van de middenberm. Meestal als ik op linkerbaan rijd en andere ook, dus voortaan doe ik maar een knikje of klein handje, voel ik me iig niet zo schuldig ;-)

Ik heb overigens nog niet zo'n flitsert achter me gehad, behalve een dikke rotmercedes die het leuk vond mij bij te houden. Ik trok 'm er bij stoplicht uit even later zit ie me bijna klem tussen voorligger te douwen, ik geef ff seintje met hand duwend naar beneden om aan te geven dat ie wel afstand moet houden zie ik een lachend gezicht. Volgende keer dus geen mercedes er meer uit trekken.
 
Laatst bewerkt:
Volgende keer stoppen als een agent je tot stoppen maant met zn lampen......................
 
nog nooit zo'n knipperaar achter me gehad. ik had ook gedacht dat er iets mis was met m'n motor of dat m'n broek lekker strak zat denk ik.. :Ydat doe ik wel meer... zie ik nou een stukje oranje motor en woon je in Son of Breugel? dan was ik het afgelopen zaterdag!
Gezellig samen rijden :]
Maar ik was dat niet, ik woon in almere en die motor is vorige week verkocht.
mis der toch wel ;(
 
@ LLke

dit was der, dus misschien had je de nieuwe gebruiker gezien.

4120140.jpg
 
hij was iig wel zo oranje ja, wat een vet ding hé :9~
het pak erop was ook zwart oranje maar helaas geen MF stickert
 
Terug
Bovenaan Onderaan