Motorrijders helpen elkaar!!

Klasse Bart :}

En Takumi: Mijn omgeving was ook zeer negatief na mijn ongeluk. Ik kan hun het 'gevoel' niet uitleggen omdat zij aan tafeltennis en badminton etc doen als hobby :) ..Maar ík vind motorrijden fantastisch en ga (ook na mijn aanhouding :) ) gewoon lekker door :] Als je iets graag wilt doen en je hebt de middelen ervoor om het te doen.. Dóen dan.
 
Tacumi, gewoon rustig je fiets weer opbouwen , desnoods eerst als streetfighter en met gebruikte onderdelen. Dingen zoals wielen passen meestal ook wel van andere modellen dus zijn dan wat gemakkelijker te vinden.

Verder veel succes met het overtuigen van de familie.

Duncan
 
Netjes Bart... Klasse :} :}

Enne Takumi, Succes met opbouwen van je fiets en laat je niet gekmaken thuis.

Gewoon weer lekker gaan :] :] :]
 
Netjes Bart... Klasse :} :}

Enne Takumi, Succes met opbouwen van je fiets en laat je niet gekmaken thuis.

Gewoon weer lekker gaan :] :] :]

:^

Takumi, misschien is het goed om tijdens de op-bouw even op een andere motor te gaan rijden (minder vermogen): kan je kijken hoe dat bevalt en weer wennen aan het gevoel op de motor te zitten. Mocht het bevallen heb je in ieder geval argumenten om je omgeving te overtuigen ("OK ik ga het rustiger aandoen") of zo...
 
kweet niet wat er precies gaande is.
maar ik begrijp uit de rest van de reactie's dat takumi een ongeluk heeft gehad en bart daar commentaar op heeft gehad en nu ongelijk had ?

maar euh takumi je kunt beter wel meteen opstappen anders worden je naaste er alleen maar meer op tegen nu hebben ze een reden en al die tijd dat jij niet rijdt kunnen ze meer redenen bedenken. Als jij meteen weer opstapt en doorgaat kun jij jezelf er eerder overheen zetten. als je zegt ik stap over 1 jaar pas weer op dan heb je er aanzienlijk minder zin en plezier in. Nu leer je van je gemaakte fout, dan niet meer.
 
Ik wil eerst een duidelijk verhaal hebbe van takumi...eerst eind juni, achteraf opeens toch begin? vinnet te vaag om te denke dat ut de goeie kant op gaat...dus duidelijk verhaal met text en uitleg over waarom nu opeens anders als eerst.....
 
Oke, Tukami

Als jij dus wel het volle vermogen mag rijden dan heb ik daar te snel geoordeeld. Excuus.

Dat je op je bek gaat doordat je te hard wil ivm. je gebrek aan ervaring is niet slim. ;)

Maar aan de andere kant.... heb ik zelf ook nog wel eens een foutje gemaakt ;)

Over dat je wil stoppen met rijden na een ongelukje? :j Grote stieren poep! Gewoon de Gixxer weer liefkozen en rijden. FF een velgje scoren en even naakt rijden.

Op mijn site staat een lijst met motorslopen. (ja, ik weet dat de welkom binnen pag. er uit ligt)

Niet zeuren, opknappen en rijden. Als je naar je omgeving moet luisteren en moet stoppen na 1 glijdertje dan is binnen de kortste keren het MF motorloos.

Hopende je hiermee geholpen te hebben,

Was getekend, The Saint
 
Ik wil eerst een duidelijk verhaal hebbe van takumi...eerst eind juni, achteraf opeens toch begin? vinnet te vaag om te denke dat ut de goeie kant op gaat...dus duidelijk verhaal met text en uitleg over waarom nu opeens anders als eerst.....

:^

Nu niet echt duidelijk wat er nou precies speelt...
 
Ik wil eerst een duidelijk verhaal hebbe van takumi...eerst eind juni, achteraf opeens toch begin? vinnet te vaag om te denke dat ut de goeie kant op gaat...dus duidelijk verhaal met text en uitleg over waarom nu opeens anders als eerst.....

:? Nu ik denke: eerst was opeens anders.. .vaag denke in de goede kant... ik is in de war....ik toch bericht weer moeten bij stellen :? :?
 
Laten we nou eerst even wachten op de scan van het rijbewijs van Takumi waar de data op staan, dan kan iedereen z'n oordeel intrekken of laten staan.

In een andere topic over 25kw (in 'Sport') staat duidelijk dat hij eind juni z'n grote rijbewijs heeft en dat het zonde is om na 15 mei nog dat ding te laten knijpen. 'Zonde voor de portomonee'. Niemand kan mij wijs maken dat je 3 weken voor je zware rijbewijs zo'n vraag gaat stellen, je wacht immers voor 300 euro echt wel 3 weken. Laat staan dat de RDW zo snel werkt, tegen die tijd dat er 'lichte motorfiets' op je kentekendeel staat, mag ie er al weer uit :)

Ik wacht geduldig op een scan en ga niet eerder oordelen, laat staan dat ik moet oordelen :P ...
 
Wat zal jullie het boeien of ie nu wel of niet
25KW moet rijden :?

Hij zit met de gebakken peren, jullie toch niet ?




(Al heb ik stiekum ook wel zo mijn twijfels.. )
 
Ik wil eerst een duidelijk verhaal hebbe van takumi...eerst eind juni, achteraf opeens toch begin? vinnet te vaag om te denke dat ut de goeie kant op gaat...dus duidelijk verhaal met text en uitleg over waarom nu opeens anders als eerst.....
waar ik op doel met mn post is dat er eens niet eindeloos gezeik is te zien, maar eens een excuus komt en dat vind ik de goede kant
de rest is een verhaal voor de keners (Maximum, je weet zelf wel hoeveel er over jouw ongelukje hebben geoordeeld wat het wel en niet was, ook een bende, onzin en betweters )
 
Terug
Bovenaan Onderaan