Motorrijders helpen elkaar!!

Bart Scheepers

Die hard MF'er
11 mei 2002
274
2
Roermond
Volgens mij kan ik een optelsommetje gaan maken...:

Grote bek+Voorbarige conclusies=excusses aan Takumi+schaamrood :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Ik ook met mijn grote bek.... Takumi ik gloof dat ik weer eens wat voorbarig ben geweest met mijn conclusies, sorry en succes met je fiets! En ik heb geen spijt dat ik je geholpen heb, hoor!

En voor degene die vinden dat ik een meel had moeten sturen: Als je een grote bek ten aanzien van het publiek opentrekt dan moet je ook zo moedig zijn om je ongelijk+excusses openlijk aan te bieden!

Als je het daar niet mee eens bent spijt het me van je tijdsverspilling.... '(

Ik hoop in elk geval dat we weer snel gaan :]

Vond het toch wel een succes!

P.S. Natrappen is dus ECHT nooit mijn bedoeling geweest!
 
Als iedereen hier z'n excuses neer gaat zetten krijgen we hier een beste topic ;) Heb ik ff mazzel dat ik me niet heb uitgelaten over wel of niet 25kw :+
 
Volgens mij kan ik een optelsommetje gaan maken...:
Als je een grote bek ten aanzien van het publiek opentrekt dan moet je ook zo moedig zijn om je ongelijk+excusses openlijk aan te bieden!

Als je het daar niet mee eens bent spijt het me van je tijdsverspilling.... '(

Ik hoop in elk geval dat we weer snel gaan :]
Das lief :P
 
eerst was het eind juni...en nou haddie hem opeens...ik heb me er verder nie over uitgelate, maar wil eerst een kopie van een geldig rbw zien *D
 
eerst was het eind juni...en nou haddie hem opeens...ik heb me er verder nie over uitgelate, maar wil eerst een kopie van een geldig rbw zien *D

9 juni is toch eind juni :? :+
Ik heb de mijne in elk geval eind augustus. Dan mag jij raden hoeveel augustus dat ongeveer is :P
 
Respect voor jou Bart. Zijn niet veel mensen die dat durven/zullen doen.

En Takumi, de beste remedie tegen angst is meteen weer op een motor stappen. Succes ermee.
 
xyxthumbs.gif
xyxthumbs.gif
xyxthumbs.gif
xyxthumbs.gif


Kijk, zo hoort het!
 
Volgens mij kan ik een optelsommetje gaan maken...:

Grote bek+Voorbarige conclusies=excusses aan Takumi+schaamrood :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Ik ook met mijn grote bek.... Takumi ik gloof dat ik weer eens wat voorbarig ben geweest met mijn conclusies, sorry en succes met je fiets! En ik heb geen spijt dat ik je geholpen heb, hoor!

En voor degene die vinden dat ik een meel had moeten sturen: Als je een grote bek ten aanzien van het publiek opentrekt dan moet je ook zo moedig zijn om je ongelijk+excusses openlijk aan te bieden!

Als je het daar niet mee eens bent spijt het me van je tijdsverspilling.... '(

Ik hoop in elk geval dat we weer snel gaan :]

Vond het toch wel een succes!

P.S. Natrappen is dus ECHT nooit mijn bedoeling geweest!
Bedankt :}
 
Op korte termijn stap ik ff niet op. Mijn hele omgeving, met nadruk op de ouwe, zijn er zo zwaar tegen dat ik me ff stil moet houden.

Ik wil eigenlijk wel doorgaan...
 
Op korte termijn stap ik ff niet op. Mijn hele omgeving, met nadruk op de ouwe, zijn er zo zwaar tegen dat ik me ff stil moet houden.

Ik wil eigenlijk wel doorgaan...

Zij zullen dat tot in lengte van dagen blijven houden...het is nu eenmaal gebeurt en dat wordt niet vergeten...denk dat je je daar niet al teveel van aan moet trekken.
jij ben degene die het besluit moet nemen en weer lekker op een fiets moet kunnen stappen.

Kijk wel uit dat je misschien niet te lang wacht met weer opstappen.
Van uitstel komt afstel of zoiets.
 
Op korte termijn stap ik ff niet op. Mijn hele omgeving, met nadruk op de ouwe, zijn er zo zwaar tegen dat ik me ff stil moet houden.

Ik wil eigenlijk wel doorgaan...

Je bent gewoon wat te hard van stapel gelopen denk ik? Gewoon je Gixxer weer opbouwen en weer gaan rijden. Zal best geloven dat je in het begin niet lekker zit, maar hé, van je fouten leer je juist!
 
Hoe is het nu dan met Takumi himself?
Lichamelijk nix ernstigs, spierverrekkingen, kneuzing, schaafwond.

Geestelijk, minder goed; balen, boos op mezelf, zonde van mijn droomfiets en mezelf 10.000 piek door de neus geboord :( .
 
Zo, ik denk dat ze nu wel van elkaar weten wat ze aan elkaar hebben (Bart & Takumi), en dat er verder geen woorden meer over vuil zullen worden gemaakt :}


Oh, en Takumi als je zelf wel weer wilt gaan :] ne moet je dat toch weer gaan doen, dan zullen ze vaneigens wel een keer inzien dat het niet zo'n kwaad kan. Maar ik weet wat je te verduren hebt, zo reageerden ze thuis ook toen ik m'n 1ste motor in puin reed. ;)
 
dan zullen ze vaneigens wel een keer inzien dat het niet zo'n kwaad kan. Maar ik weet wat je te verduren hebt, zo reageerden ze thuis ook toen ik m'n 1ste motor in puin reed. ;)

En om die woorden/gevoelens op te roepen in omgeving/ouders enz.....daar heb je niet altijd een schuiver/ongeluk voor nodig ;)

Ben ik zondag weer achter gekomen tijdens bbq met femmilie...zelfs weerstand van een aantal die zelf al jaren een rbw hebben, maar al (bijna) even zolang niet meer rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan