Motorrijders in- en rond Amsterdam

8 apr 2011
106
0
Uithoorn
Goedenavond iedereen.

Zag net een topic over iemand die op zoek is naar motorrijders rond Rotterdam e.o. om
af en toe eens vrijblijvend ritjes te doen.
Zag dat er ontzettend veel reacties op gekomen waren en dit al leidt tot vele toerritjes.

Ik zoek eigenlijk net zoiets maar dan rond de omgeving van Amsterdam.
Woon zelf onder de rook van Amsterdam en rij meestal alleen. Werk in wisseldiensten
en de vrienden die motorrijden kunnen alleen maar af en toe in het weekend (en meestal moet ik zelf dan helaas weer werken!).

Benieuwd wie er ook interesse hebben om eens een spontaan ritje te doen.

*O* *O* *O*
 
Er bestaat al een topic voor de Amsterdam en omgeving rijders in regionaal

Amsterdam - MFA deel 37: Okay stop, Wheelietime!


Maar ik snap je punt helemaal, werk zelf ook in ploegendiensten en ben vaker doordeweeks vrij dus rij ook altijd alleen. Moet wel zeggen dat t goed bevalt hoor :] Maar woon zelf dichtbij dus als je een keer wilt :] geef maar seintje :W
 
Laatst bewerkt:
Oh dat heb ik idd niet gezien, maar het hoeft ook weer niet massaal te zijn hoor en alleen
in de weekenden.
Gewoon mensen die af en toe eens zin hebben om te rijden tussendoor en geen zin hebben om
alleen te rijden. Misschien via een groepsapp oproepjes doen en wie zin heeft gaat dan mee.

In ieder geval altijd leuk om eens een toertje te doen hoor speeddevil !
 
Oh dat heb ik idd niet gezien, maar het hoeft ook weer niet massaal te zijn hoor en alleen
in de weekenden.
Gewoon mensen die af en toe eens zin hebben om te rijden tussendoor en geen zin hebben om
alleen te rijden. Misschien via een groepsapp oproepjes doen en wie zin heeft gaat dan mee.

In ieder geval altijd leuk om eens een toertje te doen hoor speeddevil !


Als je die chick meeneemt van je profielfoto dan heb ik altijd wel zin in een ritje :+
Stuur me maar een pb dan geef ik je me num :]
 
Hey, ik zit ook in de buurt van Amsterdam, ben wel in voor een casual ritjes whatsapp groep :)
 
Hoe meer zielen hoe meer vreugd *O*
Maar besef wel als dit zo doorgaat met aanmeldingen dat we binnenkort
de motor-forum meeting bij jou voor de deur is Arno })

Btw jou pb staat ook uit, dus heb maar een mailtje gestuurd naar je hotmail.
Onderling kunnen we effe de nummers van iedereen uitwisselen.

Zoals het er nu naar uitziet ga ik morgen (vrijdag) na 17:00 effe :]

Gr.
 
Hoe meer zielen hoe meer vreugd *O*
Maar besef wel als dit zo doorgaat met aanmeldingen dat we binnenkort
de motor-forum meeting bij jou voor de deur is Arno })

Btw jou pb staat ook uit, dus heb maar een mailtje gestuurd naar je hotmail.
Onderling kunnen we effe de nummers van iedereen uitwisselen.

Zoals het er nu naar uitziet ga ik morgen (vrijdag) na 17:00 effe :]

Gr.

Hahaha Mike , idd volgende meeting bij mij thuis :o
Ach zal wel meevallen, heb ook op een club gezeten met 600 leden, en je had altijd
maar een stuk of 30 a 40 die-hards. Merendeel heb ik nooit gezien ;)

Mensen die zin hebben om toegevoegd te worden in een groepsapp, stuur maar een berichtje naar darno apenstaart hetemeel . kom
Zie ze wel verschijnen
 


nee daar wordt veel nuttigs in gezet.. dat is meer 'kijk mijn motorfiets' pagina, waar jongens als een stel geile honden 300x op een foto van een meisje op een motor reageren.

Grappige is als een jongen een foto plaatst dat het aantal reacties vaak onder de 10 blijft :')

Heeft in ieder geval geen reet meer te maken met ritjes e.d.
 
Ik kan geen pb sturen omdat we geen contacten zijn. Je zal wel een instelling moeten aanpassen ;)

Stuur mij anders even een pbtje met je nummer
 
Laatst bewerkt:
Toertjes in de buurt van Amsterdam voor mensen die onregelmatig werken? Past mij precies, ik ben ook vaak doordeweeks vrij!

Lijkt me leuk!
 
Zo de animo is er zeker wel zo te zien. :)
Heb wel PB aan staan, maar schijnbaar werkt het niet op de een of andere manier.
Stuur anders een mailtje met je nr. naar darno apenstaart hetemeel com en ik maak een groepje aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan