Motorrijders in Helmond en omstreken Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O*

Ik (Truttekop Tinus) heb nét ook effe stukkie gereden...
Was nog even langs de Mc afgereden rond 7 uur,maar geen MF'ers.

Was wel weer lekker hoor,richting Liessel en weer over de A67 8-) terug.


:W
 
Da's behoorlijk kl#te, Harley.
Uiteindelijk breken er ook voor jou wel weer een keer betere tijden aan, maar toch liever vandaag dan morgen!

Btw: proficiat met je examen! wtf is vca? :X
van : Home :: VCA
Deze site biedt u uitgebreide informatie over de Veiligheid, Gezondheid en Milieu Checklist Aannemers (VCA). Het VCA-systeem is in eerste instantie ontwikkeld om bedrijven die diensten verlenen aan de (petro)chemische industrie op een objectieve manier te toetsen en te certificeren op hun VGM-beheersysteem. De VCA is een meetlat voor VGM-beheersystemen van uitvoerende (opdrachtnemende) bedrijven, ook bijvoorbeeld in de bouw, metaal, installatie- en transportsector.

Eigenlijk dus niets meer en minder als dat je weet wat je wel en niet mag doen mbt tot veiligheid en milieu. Maar voor mijn werk was het een vereiste omdat veel opdrachtgevers het voortaan van je verlangen. Achjah ik heb er iig nog wat tot eind deze maand aan en het is 10 jaar geldig.


Wordt er morgen nog gereden kan nu wel ff een stukkje gebruiken zeg maar....
 
Heb vandaag nog ff de Mergellandroute gereden. :]

Ga morgen denk ik ff kijken bij de opening van twee motorzaken:
- Motoport opent morgen nieuwe shop in Veldhoven. klik
- Motor Center Venlo verhuist morgen ook naar nieuwe zaak. klik
 
Laatst bewerkt:
hey mac ik heb me nieuwe cr250sm opgehaald nu nog ff opbouwen en raggen gaan we een keer rijden maximaal 80km meer haald die niet 2takt he ik tank thuis haha

ik hoor da nog wel de gr bwm
 
Hmm hoe laat wil je richting venlo gaan? Wil nog nieuwe gehoorbescherming.

Zal wel na de middag worden.

Moet voormiddag eerst m'n broer in Lierop ff helpen wat spullen te verhuizen.
Vanmiddag schijnt 't overigens ook beter weer te worden.
Hebben er meteen een paar anderen tijd om uit te slapen en zich hier ook te melden.
*O*
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag langs Motoport lijkt me niet verkeerd. Ik kijk straks wel of er meerdere gegadigden zijn.
 
We komen net van Motorcenter Venlo af.
Wat een drukte daar :o
Was wel leuk.

Alleen voor een nieuwe leren combi moet ik ergens anders gaan kijken hoor.
Ze hadden maar 2 dames modellen -O-
Ach ja...

Zometeen vossen!
Is dat niks...

"Tokkie heej... Tokkie haaa...." :+

:W
Tinus
 
Vandaag rondje limboland gedaan samen met kawamenneke. Zijn nog in venlo geweest, niet bij motorcenter. Was jammer dat de zon pas laat door kwam..maar toch wel lekker gereden *O*

En toen ik weer naar huis ging met het koekblik....zag ik Adjuh en Harley nog staan bij het stoplicht bij het politiebureau *D
 
Kan het zijn dat wij Kawamenneke nog gezien hebben langs het kanaal,rond de klok van kwart over 3?
Was bezig met een draaipoging.

( Zwart-wit leren pak had ie aan,en een grijze Daytona onder zn kont)
 
Kan het zijn dat wij Kawamenneke nog gezien hebben langs het kanaal,rond de klok van kwart over 3?
Was bezig met een draaipoging.

( Zwart-wit leren pak had ie aan,en een grijze Daytona onder zn kont)

Kwart over drie...rond die tijd kwamen we weer aan in Beek en Donk ongeveer. Zwart-wit pak heeft ie wel..daytona is echter zwart met gouden wielen. En toen reden we ook samen..dus..moet je ook een Yamaha R6 hebben gezien...alst goe is :P
 
Zo............m'n brommer is weer netjes gepoetst.
Adjuh is ook weer lekker schoon gesopt in bad. *O*

Snelweg van Venlo naar Veldhoven is trouwens niks voor die naakte brommmers. :N
Viel met de openingsactiviteiten bij beide zaken trouwens ook een beetje tegen.
Toch lekker stukkie samen gereden vanmiddag met Lambal en Harley. :]
Jammer dat we die Brutale bij Nuenen zijn kwijtgeraakt. :o :+

Vóór het vertrek ontdekte Lambal trouwens, dat m'n voorvorkkeerringen (wat een scrabble-woord trouwens) allebei lekken. Brommer heeft pas een beurt gehad. :(
 
Adjuh, ik gaf bij die hobbelweg al aan dat je die richting ook op kon. Da's een leuk stukkie sturen (richting Gerwen ga je dan). ;) Afijn....dat was wel weer voldoende snelweg voorlopig (lekker windje stond er op de terugweg trouwens B|

Die motorzaken in Veldhoven en Venlo hadden geen slechtere timing kunnen kiezen om naar een groot en luxe pand te verhuizen, trouwens.....als dat maar goed gaat met die recessie...

In Veldhoven nog eens gekeken of de F800R er stond maar helaas. Wel een mooie HP2 racer o.i.d. Tweedehands motoren zijn trouwens in die zaken behoorlijk aan de prijs :X

Mooiste ragijzer was de Hornet in wit/rood en zwarte achterbrug en motorblok :9~
De nieuwe F900S in matgrijs was ook mooi (ook weer met zwart motorblok....veel mooier dan dat duffe grijs).

Morgen ga ik een rondje doen met de F800 boys.
:W
 
morgen gaan we ff naar aarle rixtel harley show.

en idd lambal die weg is ook leuk, ik had het ook wel gehad met de snelweg met die tegenwind....
 
nah dat ziet er ook niet uit.
tis jammer je er maar op 1 tegelijkertijd kunt rijden en dat ze toch redelijk prijzig zijn anders stond er nu in mijn garage :
De Goldwing met zijspan
De buell
de crosser

en dan extra:
FJR1300 ABS
Harley Davidson Fatboy (extreem verbouwd !)
 
vandaag even langs kaatsheuvel geweest. superpole opendag

ook erg leuk speel goed. ik heb mijn nieuwe dempers al gevonden nu nog het geld ervoor hahah.

dus iemand intresse in twee twobrothers pijpjes hahah.

ach ja ik heb geen haast. eerst gaan mijn velgen gespoten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan