Motorrijders in Helmond en omstreken Deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn mooi hé? *D
En dat met een 3 megapixel foontje.

Jah,ik heb er een TomTom Rider op zitten.
Gebruik hem eigenlijk nooit.
Maar omdat ik naar kessel wilde en echt niet wist hoe ik daar zou komen heb ik hem maar uit de kast gehaald,stof dr af geblazen en op de Z geplant.
Ging lekker,rijden met de Rider *O* ...maar telefoontjes beantwoorden is niet zo'n succes onder het rijden :X

Gebruik het hoofdset eigenlijk nooit meer. Heb je ook de 2 Tinus?
 
Waarvoor mijn excusus :$

Ik kreeg niet zoveel pc tijd meer het afgelopen jaar... :+
Nu dat ik weer eens een enkelband gescheurd heb kan ik dat naar hartelust inhalen :Z ;)

Edwin, join de gescheurde enkelbandclub: ik heb op 15 maart met het voetballen mijn enkelband (voor de 3e keer) gescheurd, na een kleine week in de gips gezeten te hebben, zit ik nu in de tape, vrijdag weer terug naar het ziekenhuis. Pech pech

Kun je weer een beetje vooruit?

Ik hoop in het weekend weer te kunnen rijden met de Bandit, want het is alweer veel te lang geleden
 
Laatst bewerkt:
Hee Trash..

Ik weet niet welke ik heb.
Het is iig zo'n lomp geval...whahaha....van een jaartje of 3/4 oud.
(zoéén met van die problemen met de aan/uit knop :( )

Ik vind de headset wel makkelijk,ik heb geen zin om iedere keer maar op dat scherm te koekeloeren :P

*O* GOED NIEUWS *O*
Huis is nu officeel verkocht!!!!!!
Rust aan m'n flikker.... :}

SpeedyRoberto: Succes met de eerste bike-rit :W
 
Dan vermoed ik dat je de rider 1 hebt.

De headset was een beetje moeilijk aan de helm te krijgen(niet probleem van tom tom maar van de helm) ben hem onderweg een keer bijna verloren, sinddien heb ik m niet meer echt in gebruik.


Hey fijn om te horen dat het huis nu verkocht is. Door de mensen van laatst?
 
Heey allemaal!
Als jullie in helmond een zwart-donkerblauwe honda cbr 600 rond zien rijden, dan ben ik het!
Hij is na 4 maanden zwoegen met de belgische ambelijke zooi eindelijk goedgekeurd!
*O* *O* *O*
 
Edwin thanks :}

Dat je weinig kans had gehad om de computer te gebruiken, had ik wel door ;)
Dan heb je nog het geluk dat er nog geen kinderen zijn, want dan kom je er helemaal nooit meer op :X

-=-=-=-=-

Zit zelf beetje te twijfelen of ik dit weekend met de motor naar het noorden knal of toch maar het gemak van de auto+fiets in de drager.
Heb wat zooi in de auto liggen, dat eigenlijk weer terug moet naar het noorden.
En om nou een (gerepareerde) stofzuiger achter op de buddy vast te spinnen is ook al zoiets. Maar de voorspelling is nu wel hEEl erg goed dit weekend.... dillema...dillema .... luxe probleem ;)

Cheers,
 
Hoi,


dit topic had ik nog niet gezien.
MAar ik woon in mierlo en heb tot mijn 12e jaar in mierlo-hout gewoond.

ik ben nu 27 en rijd een HONDA VTR SP2. zie hier mijn foto:
full

full
 
bedankt.

ik zal dit topic blijven volgen en wie weet zie ik jullie wel een keer langs rijden. of zie ik jullie wel eens bij WEMA-Import. (deurne)
nog 3 weken en dan laat ik mijn velgen spuiten en de motor een grote beurt, nieuwe bandjes erop en dan kan ik weer rustig met 50 door helmond toeren.





:P
 
EUJJJJ nieuwelingen...welkom hiero :W

Wat een vet machien ja,die VTR. :9~

Trash: Ja door de mensen van laatst...15 Juni is de dag dat ze de sleutel krijgen.
Ik laat binnenkort die TomTom updaten door een vriend van mij,huppekee,da wel ja!

Trut en Ed hebben BTW een nieuwe gadget binnekort in de Ascona :X
Een 27MC bakkie met antenne op het dak...whahahaha.
Wij gaan ook met de Ascona vossen (verstoppertje spelen met auto's..whahahaha).
Ed heeft een nieuwe hobby (oude van mij) ondekt _O-
 
EUJJJJ nieuwelingen...welkom hiero :W

Wat een vet machien ja,die VTR. :9~

Trash: Ja door de mensen van laatst...15 Juni is de dag dat ze de sleutel krijgen.
Ik laat binnenkort die TomTom updaten door een vriend van mij,huppekee,da wel ja!

Trut en Ed hebben BTW een nieuwe gadget binnekort in de Ascona :X
Een 27MC bakkie met antenne op het dak...whahahaha.
Wij gaan ook met de Ascona vossen (verstoppertje spelen met auto's..whahahaha).
Ed heeft een nieuwe hobby (oude van mij) ondekt _O-
hey grappig zeg
zoon bakkie heb ik ook nog
en heb dat vroeger ook gedaan ja
in de auto wachten met zak chips en wat snoepgoed en lekker drankje
midden in de bossen geparkeerd met allerlei zoon en takken op je auto _O-
pff dat was me een tijd ja

oow en welkom nieuwkomer :W
 
hey grappig zeg
zoon bakkie heb ik ook nog
en heb dat vroeger ook gedaan ja
in de auto wachten met zak chips en wat snoepgoed en lekker drankje
midden in de bossen geparkeerd met allerlei zoon en takken op je auto _O-
pff dat was me een tijd ja

oow en welkom nieuwkomer :W

Jij bent ook n tokkie geweest ook hoor :N



:+
 
Hé....27MC? Atlantic is present! Is inmiddels wel een jaartje of 30 geleden :X Ik heb m'n bakkie laatst nog gezien bij een opruim aktie op zolder. Ligt nu op de schroothoop. :')


Lekker weer vandaag en van 't weekend. Wordt er voor zondag nog ee ritje gepland? Anders rij ik mee met de F800 Forum boys .
 
Vossen heb ik zelf nooit gedaan helaas maar 27 mc wel incl pakketradio. Je tomtom kan ik ook wel updaten hoor mijne denkt zelfs dat het een luxere is met meer functies.

Lambal ik kom je trouwens gezelschap houden op de werkelozen bank. Eind deze maand loopt mijn contract af en wordt dus niet verlengd. Gisteren wel het examen vca-vol gehaald.
 
Vossen heb ik zelf nooit gedaan helaas maar 27 mc wel incl pakketradio. Je tomtom kan ik ook wel updaten hoor mijne denkt zelfs dat het een luxere is met meer functies.

Lambal ik kom je trouwens gezelschap houden op de werkelozen bank. Eind deze maand loopt mijn contract af en wordt dus niet verlengd. Gisteren wel het examen vca-vol gehaald.

Ook balen zeg '(
Succes bij het CWI...enne..een examen gehaald...das dan wel een pluspunt *O*
 
Hé....27MC? Atlantic is present! Is inmiddels wel een jaartje of 30 geleden :X Ik heb m'n bakkie laatst nog gezien bij een opruim aktie op zolder. Ligt nu op de schroothoop. :')


Lekker weer vandaag en van 't weekend. Wordt er voor zondag nog ee ritje gepland? Anders rij ik mee met de F800 Forum boys .


Ik rij zondag met het GSR forum.
Hebben `n meetinkje in Veenendaal. :)
 
Vossen heb ik zelf nooit gedaan helaas maar 27 mc wel incl pakketradio. Je tomtom kan ik ook wel updaten hoor mijne denkt zelfs dat het een luxere is met meer functies.

Lambal ik kom je trouwens gezelschap houden op de werkelozen bank. Eind deze maand loopt mijn contract af en wordt dus niet verlengd. Gisteren wel het examen vca-vol gehaald.

Da's behoorlijk kl#te, Harley.
Uiteindelijk breken er ook voor jou wel weer een keer betere tijden aan, maar toch liever vandaag dan morgen!

Btw: proficiat met je examen! wtf is vca? :X
 
Hé....27MC? Atlantic is present! Is inmiddels wel een jaartje of 30 geleden :X Ik heb m'n bakkie laatst nog gezien bij een opruim aktie op zolder. Ligt nu op de schroothoop. :')


Lekker weer vandaag en van 't weekend. Wordt er voor zondag nog ee ritje gepland? Anders rij ik mee met de F800 Forum boys .

Vandaag gereden..morgen rijden...zondag is er voor Dorette...dusssss...zondag geen ritje van mij. Dat wordt dus de F800 forum boys denk ik :Y (of je moet morgen meewillen met kawamenneke en mij)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan