Motorrijders in Leeuwarderadeel

Status
Niet open voor verdere reacties.

BerberM

MF'er
30 mrt 2010
100
0
Stiens
Wie rijden er nog meer in omgeving Leeuwarden/Stiens?
Wil graag wat meer motorrijders leren kennen, zodat we eens met wat meer te rijden kunnen :D

Hieronder een foto van mij met mn motor tijdens elfstentocht..

980535980_5_j_Ux.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net nieuw op dit forum, ik kom uit Franeker. *D
Ik heb de elfstedentocht dit jaar ook nog gereden trouwens. :)
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd nautical!

Ik woon in Delft, mijn motor zit nu ook daar. Maar ik heb ook hier in de omgeving mijn eerste kilometers gemaakt. Friesland is lekker rustig, ik vind het een prima plek om te beginnen met kilometers maken. Maar later blijft het natuurlijk ook heel leuk. :]

Volgende week kom ik waarschijnlijk weer met de motor naar Leeuwarden.
 
Laatst bewerkt:
Hier ook Leeuwarden, ik rij altijd met een groepje vrienden. Soms met 3 soms met 7 á 8.

Wie gaat er zo nog even rijden ? Woon zelf in Leeuwarden motor staat in Stiens....

@ Neutical, wel al een motor ?
 
Zou nog even rijden het is mij te klote weer, moet toch nog wat dingen halen voor mijn huis.

Misschien vanavond mooi weer ?
 
@Lesl3y
jazeker al een motor, ook al flink aan het oefenen. Heb dus een Suzuki RF600R, rijd prima, moet alleen nog even beter foto maken maar ga waarschijnlijk over anderhalve week even in Zwitserland rijden en neem dan wel even een mooiere foto op één of andere bergpas.
full
 
weet niet of het vanavond beter weer is, net nog even naar motoport geweest, maar blijft warm in motorkleding. vanavond kan ik in ieder geval niet, moet nog even met koekblik vouwsleurhut ophalen.
 
Veel plezier in Zwitserland, kun je idd mooi oefenen !

Mag je al vol rijden of moet je nog 25 kw ?

Als het weer redelijk is vanavond gaan we nog met een ploegje rijden.

Post het hier wel ff, ga nu ff naar de Centrale moet nog zooi halen.
 
Ja voor mijn werk kom ik daar iedere 3 weken en heb dan ook altijd wel een dag tijd om te rijden, soms is werken zoooooo vervelend. Ik rijd al vol, alleen nog niet voluit. heb de motor net 2 dagen.
ALs het niet te vroeg is kan ik mss nog wel mee, moet even kijken hoe en wat maar reken er maar niet op.
 
Hier nog een Leeuwarder ;)

Kijk ook wel in OiNN, maar post niet zoveel.
Lijkt me leuk om eens met meerdere een stuk te touren.

Mijn brommer:
289jzu0.jpg
 
Tja, ben nog beginnend rijder dus ben bang dat ik de jongens van OINN niet bijhoud en die van het speedtopic al helemaal niet.
Iemand een ideetje voor een (rustig) ritje?
 
Eén keer met de mensen uit het speedtopic een ritje gedaan. Best te doen (en vooral ook wel relaxte lui), maar het gas ging er ook op lange rechte stukken best op en dat vind ik niet zo heel boeiend. Bochtjes mogen wat mij betreft altijd wel op tempo, maar rechttoe rechtaan hardrijden is snel saai.

Mgoed, ik ben Groninger, dus heb hier -op het feit dat ik regelmatig door Friesland rij- weinig te zoeken :9
 
Sorry niet helemaal motor gerelateerd.


Mijn auto is vanochtend gejat, voor de deur van mijn moeder. (ik zit nu in Delft)
Op dit moment belt mijn moeder de politie om het als gestolen op te geven.

Het is geen geld waard, dus mocht je het zien riskeer je leven er niet voor, maar bel de politie even.



Auto is weer terecht, gevonden in de sloot iets verder op...









Ik weet niet wanneer ik weer in Leeuwarden zit. Maar ik ben wel in voor een rustige ritje...
 
Laatst bewerkt:
@Fuzy
Blijft toch een gewilde auto zo'n golf, toch mooi datie weer terecht is, isie nog te repareren of verdronken?
Laat maar weten wanneer je in de buurt bent.
 
Autotje is naar technisch recherche, ik hoor wel wat de staat is. Maar ik verwacht geen positieve bericht. De voorkant zat in de sloot, de achterkant stak nog uit... ja gewoon joyriders denk ik.




Toertochtje, ik weet niet wanneer ik naar Leeuwarden kom weer. Ik denk misschien in de weekeind of eerder als ik wat moet regelen met de politie. Anders pas volgende week, ik heb het hier in Delft ook nog druk. Als ik kom ik kom denk ik met mijn CB250. Ik hoef geen 500km meer mee te rijden om 100.000km op de klok te hebben :P
 
Ik zit van de weekend in Leeuwarden, ben toch maar met mijn CB500S gekomen. Laat maar weten of er iemand een stukje wil rijden.

Is er een verzamelpunt?
Met de Friesche Motor Club verzamelen wij meestal achter de FEC. En laatst nog daar tegenover voor Meulen & Baarsma Quality beds



Autotje heb ik vanochtend bij de bergingsbedrijf bekeken. Ik laat het naar een garage in de buurt brengen. Hopelijk rijdt het maandag weer voor niet al te veel geld. Alles zat er nog in...
 
Laatst bewerkt:
@Fuzy,

Ik ben helaas alweer op mijn werk en ben de komende 2 weekenden weer onder de pannen (en de tussenliggende dagen) dus ik ga niet mee op een eventueel tourtje.
 
Jammer, wellicht een andere keer. Werk ze!




Als iemand anders een stukje gaat rijden, laat het weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan