Motorrijders in Maassluis / Slamuis? ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr.GiXx

MF veteraan
15 jan 2008
1.608
19
GUESS WHAT !
Hello Peeps, ;)

Aangezien ik nog niks heb gezien van een topic '' Slamuisse motorrijders :9 '' had ik maar het idee dat te gaan doen! *O* ,

Voordat ik op pad ga doe ik altijd een wel bekend rondje door .. u raad het al
- > Maassluis < - _O- Ik zie vrij weinig motoren dus ik was zomaar even benieuwd of heel mijn stad zijn motoren massaal in de winterstalling heeft gezet of dat ik mijn rondje gewoon erg snel rijd :P

Via dit topic hoop ik dan toch enigzins response te krijgen van mensen die in het stadje wonen en motorrijden natuurlijk ! :] :+

Ik gaat weer even verder en ik kijk uit naar reacties!

Mvg,

Mr.GiXx :W
 
Laatst bewerkt:
:]

full

-------------------------------------------------------------------------------------------

Een Aantal Topiccers op een rijtje ! :9

xx1z8.jpg


-------------------------------------------------------------------------------------------

Hierbij DE $luizenaars met hun beestjes ! :Y :+ *O*

Adriano VX800


AlexR! BMW


BigBen Yamaha XJ900S Diversion


Cyclonus


DaveGSX


Devil_Rider6
24wrr0w.jpg


Duivelinnetje


Enveekaa Triumph Street Triple 675
streettripleblk1024x768ti5.jpg


Erik1503


Mr.GiXx GSX-R 600 K7


Nephthys GS 500


Papoega Honda VTR 250


Pvanvliet Honda CBR RR


Sloopkogel Vmax


*Tijgertje*



---------------------------------------------------------------------------
En nog wat $luizenaars :+

- Baardes
- Fireblade900RR
- Haarbal
- *ICE*
- Johancb550
- KeesD
- Kierespeed
- Lexy
- Martinezz
- Power Ranger
- Radijs
- Special K
- ©Stoffel Vmax
- StoffelJr
- W_4



* Mocht je een foto hebben van je motor stuur deze dan even naar mij door!

Alvast bedankt!

Gr.

Mr. GiXx
 
Laatst bewerkt:
Hi, binnenkort eentje erbij hopelijk :)
Over paar weken op voor examen, avb en theorie al binnen.
Bedoeling is om direct een leuke moto te kopen :) dus wie weet komen we klaar eens tegen.
 
:W Hoi Jeff *O* Er zijn best wel wat motorijders in Maassluis hoor :Y oa ©Stoffel Adriano
De meeste zitten in het "Vlaardingen topic" maar vanuit dit topic kunnen we misschien afspreken om naar verschillende evenementen te gaan, bv MFMM :)
Leuk je te hebben gesproken :)

full
 
:W Hoi Jeff *O* Er zijn best wel wat motorijders in Maassluis hoor :Y oa ©Stoffel Adriano
De meeste zitten in het "Vlaardingen topic" maar vanuit dit topic kunnen we misschien afspreken om naar verschillende evenementen te gaan, bv MFMM :)
Leuk je te hebben gesproken :)

[afbeelding]

Ja precies lijkt mij een strak plan , zat al even te denken dat mijn maassluis topic nou geen succes zou worden :P

En uiteraard leuk jou ook te hebben gesproken ! : )
 
Laatst bewerkt:
He een Maassluis topic, zat ook al in het vlaardingen topic, als ik een rondje Maassluis doe kom ik ook haast nooit andere motor rijders tegen, nou heb ik het de laatste tijd wat druk gehad maar wou toch binnenkort weer eens een stukje rijden, 23e ook ritje vanuit het Vlaardingen topic maar dat wist je uiteraard al, het weer zit alleen niet zo mee de komende dagen, iig volgens de voorspellingen.
 
Hé! Topicverader!!!!!
Beetje niet meer bij ons posten en voor jezelf beginnen he.... Nee is goed we snappen het al... Geen appeltaart voor jou de 23e })
 
Nou vanaf sept. is er weer 1tje bij! :) Dan wordt me triple geleverd!!
@Cyclonus: He buurman :W
 
Laatst bewerkt:
Nou vanaf sept. is er weer 1tje bij! :) Dan wordt me triple geleverd!!
@Cyclonus: He buurman :W
:W Ook hallo buurman, eerst nog even papiertje halen hè, maar dat gaat wel goedkomen en dan nog een plekje voor de motor maar ook daar word hard aan gewerkt.
Heb ik mijn MF stickers binnen past het net niet omdat er in de rechter boven hoek een boutje zit om het kenteken op zijn plek te houden :(
 
Ello Sluizertjes !

Ik geloof er niet zo in dat er ZO WEINIG sluis peeps zijn in dit forum ..

Om het levende te houden, toch maar weer even een berichtje ! :+

Vandaag weer prachtig weer om te rijden ! Helaas moest ik werken vandaag, :X

Verder iemand nog gereden vandaag ?

:W

GiXx/Jeff
 
Hé! Topicverader!!!!!
Beetje niet meer bij ons posten en voor jezelf beginnen he.... Nee is goed we snappen het al... Geen appeltaart voor jou de 23e })

VERRADER ! ??

:/ :/

Ik ben een tijdje niet meer op de comp geweest :+, goede smoes of niet ?

Haaaa ,

Wanneer gaan we weer is foto's shoote dan ?

Gr.

:W

GiXx
 
Ik ben er gisteren ook wel even uit geweest, moest alleen ook nog het huishouden en boodschappen doen, al had ik met het weer van vandaag beter het huishouden voor vandaag kunnen bewaren, dan maar MotoGP kijken, net 250CC, Simocelli vergooit het in de laatste ronde met Batista. |(
Oh en Gixx even reactie via dit topic, als de Meeting 18 Mei is ga ik heen, lijkt me leuk er met een groepje heen te rijden, ik ben dan net een weekje terug van vakantie en dan moet de jet lag toch wel over zijn :o
 
Laatst bewerkt:
Ja dat was een behoorlijke aktie in de laate ronde muhaha.
Op 't moment droogt Perdrosa iedereen even af in spanje :P
 
Ik ben er gisteren ook wel even uit geweest, moest alleen ook nog het huishouden en boodschappen doen, al had ik met het weer van vandaag beter het huishouden voor vandaag kunnen bewaren, dan maar MotoGP kijken, net 250CC, Simocelli vergooit het in de laatste ronde met Batista. |(
Oh en Gixx even reactie via dit topic, als de Meeting 18 Mei is ga ik heen, lijkt me leuk er met een groepje heen te rijden, ik ben dan net een weekje terug van vakantie en dan moet de jet lag toch wel over zijn :o

Ja uiteraard! Maar als het zover is , we ergens kunnen afspreken in maassluis en dan vervolgens ri vlaardingen naar de rest van de gang !

Die jet lag is dan wel over ! _O-

Waar ga je naartoe btw ?

:W
 
Ja uiteraard! Maar als het zover is , we ergens kunnen afspreken in maassluis en dan vervolgens ri vlaardingen naar de rest van de gang !

Die jet lag is dan wel over ! _O-

Waar ga je naartoe btw ?

:W

Ik ga 17 dagen naar Amerika en vertrek op 21 April, heb er zin in in ieder geval.

Maar van de meeting lijkt me een goed idee, we kunnen bijvoorbeeld bij het busstation afspreken onderaan de A20 waar ook dat cafe/restaurant zit. Dat is voor mij om de hoek zowat en zitten we meteen dicht bij de snelweg, vlaardingen zal wel verzamelen bij de Mac worden.
 
Ik ga 17 dagen naar Amerika en vertrek op 21 April, heb er zin in in ieder geval.

Maar van de meeting lijkt me een goed idee, we kunnen bijvoorbeeld bij het busstation afspreken onderaan de A20 waar ook dat cafe/restaurant zit. Dat is voor mij om de hoek zowat en zitten we meteen dicht bij de snelweg, vlaardingen zal wel verzamelen bij de Mac worden.

Ej gaaf, veel plezier iig !

Ik vertrek 25 april richting Frankrijk - Saint Tropéz ! ^^

Maar strak plan, dan zie ik je tegen die tijd wel bij het maasland viaduct ! :Y

:W !
 
Ej gaaf, veel plezier iig !

Ik vertrek 25 april richting Frankrijk - Saint Tropéz ! ^^

Maar strak plan, dan zie ik je tegen die tijd wel bij het maasland viaduct ! :Y

:W !

Oh jij ook alvast veel plezier dan, klinkt ook goed.

We hebben het er vast nog wel over voor we echt gaan, ik zal me iig na de vakantie weer hier melden. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan