Motorrijders in Maassluis / Slamuis? ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had hem al gezien en gehoord maar hij blijf mooi hooor
en jahoor ik heb het lekker droog gehouden net naar den haag
het heeft ff gegegent maar toen zat ik binnen een bakkie tedoen met miss tr49
en toen ik later me motor starte bark de zon door en die is er nog jeee


het is MissTR46 he tijgertje :+ _O- *O* was errug gezelli vanmiddag :Y *O* *O* :]
en mn portomonee is mooiiiii *O* :) en ingericht al :+

Hoe smaakt het avondeten? :+ :)
:j
 
Laatst bewerkt:
Ja opzich was het heerlijk rijden, zonnetje erbij even wat gedronken op de markt, niks mis mee, misschien voor het mooie teveel wind maar dat viel alleen op op de open stukken, nou het is hier ook erg stil zeg, iedereen zal de moed al wel hebben opgegeven en andere plannen hebben gemaakt. :Z
 
Goedemorgen allemaal :W
Tegen de verwachting in schijnt gewoon het zonnetje, zo maar eens op buienradar kijken maar met deze omstandigeheden kan er nog wel gereden worden vandaag. :] *O*
 
het is MissTR46 he tijgertje :+ _O- *O* was errug gezelli vanmiddag :Y *O* *O* :]
en mn portomonee is mooiiiii *O* :) en ingericht al :+

Hoe smaakt het avondeten? :+ :)
:j



o ik zie het :Y heb hem op ze kop gedaan hahah dat krijg je met een nieuwe bril he :) ben er onderste boven van :P



goedemorgen all :W
weer een lekkere natte dag vandaag B|
 
was een kort rondje O-) O-)

Ja alleen is ook maar alleen, even langs een maat van me gereden die hem nog niet gezien had en 2 rondjes Maassluis gedaan toen zag ik al weer donkere wolken aankomen en de F1 begint zo dus kwam goed uit op deze manier, jij hebt me kennelijk gehoord, kan me haast niet voorstellen O-) :W .
 
Ja nieuwe helm, heb de hanekam nu wel van de oude gehaald en ik zie inderdaad dat ik het prima getimed heb mijn ritje :Y 8-)

[edit]@Gixx wakker worden dit was post 2496 duurt niet lang meer nu[/edit]
 
Laatst bewerkt:
ik heb gister ook nog gereden om 16.00 benk nog ff wezen rijden,, dus tijgertje ik ben niet alleen een mooi weer rijder maar vin het wel lkkrder met mooi weer!

op hoeveel post zitten we nu? :+

oww en gelukkige zondag he :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan