Motorrijders in Maassluis / Slamuis? ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Youri: Leuke auto, weet niet of ik die kleur zou kiezen maar valt wel lekker op ;)

@pvanvliet: Ik hou het topic in de gaten, zal voor mij wel rond 3 uur worden, misschien moet ik straks nog even naar Naaldwijk om nieuwe helm op te halen.
 
@Youri: Leuke auto, weet niet of ik die kleur zou kiezen maar valt wel lekker op ;)

@pvanvliet: Ik hou het topic in de gaten, zal voor mij wel rond 3 uur worden, misschien moet ik straks nog even naar Naaldwijk om nieuwe helm op te halen.

best,, rij ik wel ff met je mee als dat mag :Y ...
houden we het wel ff op een uurtje of 3 en houden het topic nog wel ff in de gaten! ( en het weer)
 
@Youri: Leuke auto, weet niet of ik die kleur zou kiezen maar valt wel lekker op ;)

@pvanvliet: Ik hou het topic in de gaten, zal voor mij wel rond 3 uur worden, misschien moet ik straks nog even naar Naaldwijk om nieuwe helm op te halen.

kleur in het echt is nog mooier ;)

De meeste mensen die een auto kiezen gaan voor een donkere kleur a zwart/grijs/zilver of iets in die richting en daar houd ik dus echt niet van en als je op de snelweg kijkt zijn het allemaal donkere kleuren. Dus dacht laat ik voor dit kleurtje gaan en vind hem zelf helemaal :9~ :9~
 
best,, rij ik wel ff met je mee als dat mag :Y ...
houden we het wel ff op een uurtje of 3 en houden het topic nog wel ff in de gaten! ( en het weer)

Ja ga zo ook nog even de F1 kwalificatie kijken, als ik voor die tijd niks heb gehoord ga ik er een beetje vanuit dat het niks meer wordt met de helm vandaag, dan ligt het enkel aan het weer.
 
Helm en vizier zijn binnen, die ga ik nu even halen met de auto aangezien het weer eens regent in de zomer in Nederland :(
Zal meteen even langs de stalling rijden en wat foto's maken. :W
 
Nou het is me een vies weer, lang leve de zomer.
Maar ik heb wel mijn nieuwe helm en foto's, maar nu eerst F1 kwalificatie kijken :+
 
nou ik ga me pak aan trekken en de regen in ondanks het nu ineens licht word
zou ik dan toch ff geluk hebben hahaha
en als ik terug ben ben ik een bril smurf hahahahah
 
Als het de voorspellingen voor volgend weekend nou lekker zijn huur ik misschien wel effe een Shiver ofzo.. :) Ben nu besmet! IK WIL RIJDEN!
 
Nou oke daar komen ze:
299782123_6_puP9.jpeg

299748237_6_kZL4.jpeg

En de helm
299748241_5_zoxA.jpeg

299748240_5_-xuy.jpeg

299748239_5_wgJ5.jpeg


En nu is het geld zo'n beetje op, gelukkig bijna salaris tijd *D
Maar ik kan er voorlopig weer even tegen.
 
Dank u allen, volgende ritje kunnen jullie hem live aanschouwen en ook het geluid horen, ik vindt hem wel lekker klinken in ieder geval :P
 
ik had hem al gezien en gehoord maar hij blijf mooi hooor
en jahoor ik heb het lekker droog gehouden net naar den haag
het heeft ff gegegent maar toen zat ik binnen een bakkie tedoen met miss tr49
en toen ik later me motor starte bark de zon door en die is er nog jeee
 
ik had hem al gezien en gehoord maar hij blijf mooi hooor
en jahoor ik heb het lekker droog gehouden net naar den haag
het heeft ff gegegent maar toen zat ik binnen een bakkie tedoen met miss tr49
en toen ik later me motor starte bark de zon door en die is er nog jeee

Het is ineens mooi weer geworden, ik ga zo nog even snel eruit met de motor *O*
 
Als er nog meer willen rijden, ik rijd heel even langs Vlaardingen en dan langs de markt, mochtne meer mensen zin hebben ;)
Gixx zit midden in de nachtdiensten dus zal wel niet, maar mogelijk anderen hier, mijn nummer voor het geval mensen wel interesse hebben: [edit]weggehaald nu ik weer thuis ben[/edit]
Ik hoor of zie het wel. :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan