Motorrijders in omgeving Venlo

Scaniafan

Die hard MF'er
18 mrt 2007
610
0
Maaseik, België
Vanwege het aanstaande verhuizen van mijn motor naar Venlo, waar ik al een jaartje op kamers woon, ben ik wel eens benieuwd of er mensen uit de omgeving Venlo komen en zo ja, wie dat dan zijn en wat ze rijden voor een machines.

Ik ben zelf bijna 21 en rij een Suzuki GS 450 L ('82) 25kW (tot maart 2009 licht verplicht)

93432644_6_lO46.jpeg
 
Weet ik, had al rond zitten kijken, maar voor mij is dat allemaal te ver naar het zuiden om even naar toe te rijden om mee te rijden in een toertocht o.i.d.

Die van 9 september had ik nog niet gezien, komen ook in Neer, misschien wel leuk om 's ochtends naar Geleen te rijden en bij Neer de groep uit te zwaaien en door richting huis :]
 
Waarom in Neer naar huis? :N De route heb ik zelf gemaakt en is in totaal 125 km lang. Dat zijn dus een kleine 200 km in totaal.
Je kan vanaf Roggel met mij meerijden naar Geleen.

Meld je ff aan bij het Limbocl@n topic, er zijn ook rijders uit omgeving Venlo.
 
Omdat ik slechts iets van 180 km op een tank kom :9

Nee, serieus, geen idee, niet goed gelezen hoe lang de route is/was. Is ook nog niet zeker dat ik mee rijd, ben de dag daarvoor begonnen bij nieuwe baan etc. en hoop in die week ervoor m'n motor naar Venlo te halen. Maar ga me even in het andere topic melden
 
Terug
Bovenaan Onderaan