motorrijders in rouw en woedend !

Wordt een linke boel als er veel van onze jongens naar BELGIE gaan met die kut wegen.
In ieder geval veel sukses en rij voorzichtig jongens (en dames natuurlijk)
 
Net terug, er is sprake dat 25.000 man is komen opdagen, er was zelfs een delegatie van Nederlandse motoragenten... :}

DSC00803.jpg


DSC00804.jpg


DSC808.jpg


DSC809.jpg


DSC810.jpg


DSC811.jpg


DSC806.jpg
 
Ik heb daarstraks gehoord op de TV en ook nog eens juist in de krant gelezen over deze goedhartige actie...
Ik ben geschokt door de tragische ongevallen van verschillende motorrijders door de staat van de weg!

Spijtig dat ik het zo laat heb vernomen over die actie ;( ,anders was ik er ook zeker bij.
Zelf heb ik nog geen moto, ben nog maar 17j, maar ben een heel grote moto liefhebber... en binnen enkele maanden zal ik eindelijk over men eigen moto kunnen beschikken.

Ik hoop met heel mijn hart dat die enorme opkomst van jullie een goede indruk maakt op de politici daar in brussel, en dat ze eindelijk ook een einde zullen maken aan deze waanzin op de belgische wegen!

Met zeer vriendelijke groeten :} ,

Sven
 
Allemaal naar den heizel??? :? daar heb je wel een hoop politici getroffen zeker. Had het protest niet beter in de Wetstraat geweest? en dan de rest van Brussel een beetje blokkeren, heeft volgens mij iets meer effct, nu lijkt het net een megameeting.
 
Chapeau manne, zeker voor de mensen die dit hebben verwezenlijkt!
Ben een 3 weken oude motorrijder. En ik heb al verscheidene keren moeten uitwijken voor oneffendheden op de weg. :(

Met deze actie halen we de doden niet terug. Maar we kunnen nog wel iets voor hen proberen te doen ...

Zelf was ik er niet bij. Helaas ...
 
moet je eens in Zuid limburg gaan rijden en effe de grens naar Belgie over steken.Kun je lachen.Voor je eigen veiligheid,doe het wel met een KTM.Polen is er niks tegen.
 
Allemaal naar den heizel??? :? daar heb je wel een hoop politici getroffen zeker. Had het protest niet beter in de Wetstraat geweest? en dan de rest van Brussel een beetje blokkeren, heeft volgens mij iets meer effct, nu lijkt het net een megameeting.
de wetstraat ligt momenteel open, werken (slecht wegdek). de politie heeft de motorryders aangemaand brussel te vermyden ;in 80 zyn we met 10 000 motorryders door brussel getrokken een hele chaos en deze hebben ze gisteren vermeden
 
Allemaal naar den heizel??? :? daar heb je wel een hoop politici getroffen zeker. Had het protest niet beter in de Wetstraat geweest? en dan de rest van Brussel een beetje blokkeren, heeft volgens mij iets meer effct, nu lijkt het net een megameeting.


Er waren veel politici!
O.a. de burgemeester van Brussel (op zijn Harley :P ), minister van openbare werken, Isabelle Durand en nog enkele Waalse ministers...

De politie had ons gevraagd om NIET door het centrum te rijden, omdat idd Eddy de wetstraat in slechte staat is en omdat het centrum van Brussel al een zware week achter de rug had (acties van de werknemers van DHL, staking van het openbaar vervoer,...) en omdat het hier om een vreedzame actie ging hielden wij ons daar natuurlijk allemaal aan O-) .
 
Er waren veel politici!
O.a. de burgemeester van Brussel (op zijn Harley :P ), minister van openbare werken, Isabelle Durand en nog enkele Waalse ministers...

De politie had ons gevraagd om NIET door het centrum te rijden, omdat idd Eddy de wetstraat in slechte staat is en omdat het centrum van Brussel al een zware week achter de rug had (acties van de werknemers van DHL, staking van het openbaar vervoer,...) en omdat het hier om een vreedzame actie ging hielden wij ons daar natuurlijk allemaal aan O-) .
Hmmmmm..... das ook een oplossing ja: als een weg in slechte staat is laten we er gewoon geen motorrijders meer op toe |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan