Motorrijders komend weekend niet welkom op toeristische plekken en landweggetjes

ik hang nog steeds in ; wat is een vlog :?denk dat t beter is omdat ook zo te houden
Nou mooi bedankt ,doe ik niets mee *O*:W
Precies, ik vind het mateloos oninteressant. Iemand rijdt in een omgeving waar niks gebeurd en lult er doorheen. Dan rijd ik liever zelf en luister ik of naar muziek of naar het geluid dat m’n motor maakt.
Net als die influensars, krijg je ebola aan je ogen en oren van.
 
Vlog = VideoLOG (zou je rijk mee kunnen worden als je echt niets anders kan) - dus fimpjes over wat je meemaakt - zelfde als en blog maar dan moet je nog luisteren ook :D
Blog = weBLOG (zoals ik die heb - ben niet van het filmen) - dus gewoon en website met je verhaaltjes over wat je meemaakt
Dagboek dus eindelijk - haha kinderlijk nu is het zo lees 😂
Nou mooi bedankt ,doe ik niets mee *O*:W
VLOG :? Wa's dâh? Zal wel weer moderne ONZIN wezen!
Dat is de enige goede reactie van *Jan* :t
Zoals hierboven ook al is opgemerkt ontstaan hieruit ook "influencers" :r:r
Nietszeggende figuren op een filmpje waar hele volksstammen naar zitten te gapen, maar nog erger.....................:X
Deze kijk-leeghoofden laten zich ook nog leiden door dit soort filmpjes,................en geloven ook nog alles.:(
Wat een stel minkukels!😣
 
Laatst bewerkt:
Precies, ik vind het mateloos oninteressant. Iemand rijdt in een omgeving waar niks gebeurd en lult er doorheen. Dan rijd ik liever zelf en luister ik of naar muziek of naar het geluid dat m’n motor maakt.
Net als die influensars, krijg je ebola aan je ogen en oren van.
Leuke filmpjes van je terrier op je youtube kanaal trouwens of is dat niet die van jouw?
 
Laatst bewerkt:
VLOG :? Wa's dâh? Zal wel weer moderne ONZIN wezen!
Dat is de enige goede reactie van *Jan* :t
Zoals hierboven ook al is opgemerkt ontstaan hieruit ook "influencers" :r:r
Nietszeggende figuren op een filmpje waar hele volksstammen naar zitten te gapen, maar nog erger.....................:X
Deze kijk-leeghoofden laten zich ook nog leiden door dit soort filmpjes,................en geloven ook nog alles.:(
Wat een stel minkukels!😣
Als je die gasten gelooft, de dingen die ze aanprijzen, ga je blij van worden.
Het kan je ontgaan zijn maar één ervan prees een produkt aan en die word nu langzaam blind door het produkt. Een ander was met huidprodukten en cosmetica, ging ook niet helemaal goed, leek wel verbrand. En dan zijn er nog een paar die zeggen dat dat caramba virusje helemaal nix nie gevaarlijk nie is en.... vul maar in. Maar we gaan nu erg off-topic denk ik?

Een ding weet ik zeker, ik maak filmpjes voor mezelf, deel deze soms in gerelateerde onderwerpen en ontvang 0,0 inkomsten uit wat voor bron dan ook, heb dat uitgezet. De enige reden voor een vlogger is inkomsten vergaren met zooi.
 
Eigenlijk wel ja :Y
Hebben we gekocht omdat na de hersenbloeding van mijn vrouw ze iets nodig had omdat ik weer aan het werk moest om geld voor de hypotheek te gaan verdienen. Nu is ze in ieder geval niet alleen thuis. Je weet niet wat voor een geruststellende gedachte dat is.
 
Als je die gasten gelooft, de dingen die ze aanprijzen, ga je blij van worden.
Het kan je ontgaan zijn maar één ervan prees een produkt aan en die word nu langzaam blind door het produkt. Een ander was met huidprodukten en cosmetica, ging ook niet helemaal goed, leek wel verbrand. En dan zijn er nog een paar die zeggen dat dat caramba virusje helemaal nix nie gevaarlijk nie is en.... vul maar in. Maar we gaan nu erg off-topic denk ik?

Een ding weet ik zeker, ik maak filmpjes voor mezelf, deel deze soms in gerelateerde onderwerpen en ontvang 0,0 inkomsten uit wat voor bron dan ook, heb dat uitgezet. De enige reden voor een vlogger is inkomsten vergaren met zooi.

Klopt - ik heb mijn website ook meer voor mezelf - geen reclame, geen tracking - vind het gewoon leuk om te doen. De meeste bezoekers zijn scriptkiddies die de handel om zeep proberen te halen en soms wagen m-f'ers zich er op. Nou lekker offtopic inmiddels haha.

Hebben we gekocht omdat na de hersenbloeding van mijn vrouw ze iets nodig had omdat ik weer aan het werk moest om geld voor de hypotheek te gaan verdienen. Nu is ze in ieder geval niet alleen thuis. Je weet niet wat voor een geruststellende gedachte dat is.

Oh da's een minder leuk verhaal. Honden altijd goed. Zou zelf graag een hond nemen maar ik kan ze niet de aandacht geven die ze nodig hebben - dus dan maar twee katten :-)
 
Klopt - ik heb mijn website ook meer voor mezelf - geen reclame, geen tracking - vind het gewoon leuk om te doen. De meeste bezoekers zijn scriptkiddies die de handel om zeep proberen te halen en soms wagen m-f'ers zich er op. Nou lekker offtopic inmiddels haha.
Ach, die kt1600 is in ieder geval nog motorgerelateerd. Je houd een openbaar dagboek bij, promoot geen spullen die je gezicht doen smelten, er treft jou dan ook geen enkele schande. Je kent misschien de filmpjes van @HayeOpReis wel? Dat was voor mij werkelijk de enige die ik schitterend vond.
 
Wordt tijd dat ze eens een vaccin tegen influencers gaan uitvinden
De richtlijnen zijn hun ergste (natuurlijke) vijand. Je moet ze in de val lokken met bijvoorbeeld iets ongepast hardop laten zeggen, dan haalt het grote internet algoritme ze direct uit de lucht.
 
Ken het hele fenomeen van influencers niet, en: wil ik ook niet kennen. Laat staan dat ik mijn mening laat afhangen van hun kop.

Vind het forum al voldoende info geeft......... _O-
 
Ken het hele fenomeen van influencers niet, en: wil ik ook niet kennen. Laat staan dat ik mijn mening laat afhangen van hun kop.

Vind het forum al voldoende info geeft......... _O-
Je bent popi op internet en krijgt knaken om te roepen dat iets geweldig is. Ik begrijp niet zo goed dat mensen dan ook echt op basis daarvan denken "hey, als Enzoknol dat gebleekte poser T-shirt goed vind, dan moet het wel het meest fantastisch shirt ter wereld zijn".

Sheeple
 
Internet is soms een mooie bron van informatie (ik ben IT-er van beroep) maar het blijft natuurlijk ook zaak om voor jezelf te blijven denken.
Wat voor de één een geweldig product is, hoeft voor een ander niet zo te zijn.

Ik vind de youtubes wel vermakelijk maar ik weet in mijn achterhoofd ook wel dat er een aantal een flinke boterham aan kunnen overhouden (YammieNoob is zo'n youtuber die toch wel serieus knaken verdient met moto-vlogging. Ooit begonnen met zelf wat vloggen en nu zijn eigen bedrijf en verdient aan o.a aan de youtube met aanprijzen van de famous lawn-mower (als je dat niet weet wat het is, zoek maar eens op yammie + lawn-mower))
Dus je moet in ieder geval weten dat in sommige opzichten er ook een wellicht commercieel belang bij een filmpje zit.

Binnen NL zijn er eigenlijk maar weinig goeie vloggers. Ik vind Slabside wel leuk om te zien, voorheen RijSchool Dalsem ook wel, alleen die is niet zo heel actief op het moment.
 
Zaterdag kan ik mijn pa (86jr) bezoeken in het verzorgingshuis. Kan ik hem sinds 3 weken weer eens zien.
Al is het achter glas en praten we met een microfoon.
En ja ik ga met de motor, 50km vice versa, en niemand die mij daarvan weerhoudt.:W
Bied het verzorgingshuis dat zelf aan? Is wel een mooi idee. En voor jou toch ook wel weer fijn om dat bezoek, al is het met glas ertussen, te kunnen doen.
Mooie rit gehad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan