Motorrijders komend weekend niet welkom op toeristische plekken en landweggetjes

Ik hoef er inderdaad niet als onderstaande man bij te lopen als ik een blokje om ga 😂

Pas op hoor. Voor een 'echte' motorrijder, geef je nu wel heel veel om het uiterlijk van een ander _O-

EDIT: zo'n beige pak is ook niet mijn smaak overigens. Al heb ik de aanschaf al meermaals overwogen, op van die bloedverziekend hete dagen. Een wat lichter gekleurde jas zou dan best wat schelen. Dat het er niet uitziet.. nja.. ik denk er deze zomer nog eens over na.
 
Ik heb mijn ‘spul’ voor elkaar, daar zorg ik wel voor en voor de rest zal me een reet roesten wat er zoals gebeurd met drukke wegen en de afsluitingen daar in het westen.....hier aan de grens kan ik me uitstekend vermaken zonder allerlei negatieve gedoe.
Hahahahahaha wij zitten op 1 lijn. Om heel eerlijk te zijn lees ik die negatieve dingen alleen op het forum. Zelf weinig last van gehad. Hoewel 1 x een afsluiting van de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen. Maar om heel eerlijk te zijn is dat gewoon klote om te rijden omdat het gewoonweg te druk is.
 
Het is net wat je belangrijk vind. Ik ga altijd volledig aangekleed, ongeacht het weer. '' Dress for the slide not for the ride ''
Ik heb verschillende soorten kleding maar m'n favoriet is toch wel m'n textiele jas, motor jeans en motor schoenen.

Niks bijzonders.

Het moet vooral functioneel zijn en mij een veilig gevoel geven.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210129_165047_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210129_165047_com.android.gallery3d.jpg
    64,3 KB · Weergaven: 17
Trouwens, over plekjes in de titel gesproken.....ooit hadden ‘we’ eind ‘70 een koffiehoekje op de Posbanken.

Ook al ter ziele..... |(

Enige is dat gekruip en geklooi, waar ik helemaal niet van hou, bij de dure terrassen daar aan het begin vh traject...
 
Hahahahahaha wij zitten op 1 lijn. Om heel eerlijk te zijn lees ik die negatieve dingen alleen op het forum. Zelf weinig last van gehad. Hoewel 1 x een afsluiting van de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen. Maar om heel eerlijk te zijn is dat gewoon klote om te rijden omdat het gewoonweg te druk is.
Tussen Hoorn en Enkhuizen is ook altijd trammelant met herrie.... (hoe zal dat nou komen)
Maar niet iedereen heeft de luxe om in het Oosten te wonen (en zij die in het "Oosten" wonen, emigreren hier naartoe O-) _O-
Maar niet om te :]
 
Ik moet bekennen dat ik toch wel vaak in mijn spijkerbroek rondrijd, doe ik sinds 1980. Vorig jaar voor het eerst een schuiver, jas kapot, helm kapot, spijkerbroek heel.
ik weet heel goed dat het verstandiger kan, en neem dat risico bewust. Gaat al 40 jaar goed.
 
Ik verbaas me er over dat dit topic wederom beland is in het oordelen over wat een mede motorrijder draagt. Daar zijn al zoveel topics over vol geluld. Verder was pagina’s geleden de conclusie: leven en laten leven. Dat n.a.v. het feit dat motorrijders wederom het licht in de ogen niet gegund wordt. En vervolgens gaan we oordelen over elkaars kledingkeuze :?

Laat een ieder zelf bepalen wat hij draagt. Als je met 30 graden in je korte broek op de motor stapt en je daar comfortabel bij voelt, ga lekker je gang. Leven en laten leven.
 
Tussen Hoorn en Enkhuizen is ook altijd trammelant met herrie.... (hoe zal dat nou komen)
Maar niet iedereen heeft de luxe om in het Oosten te wonen (en zij die in het "Oosten" wonen, emigreren hier naartoe O-) _O-
Maar niet om te :]
Haha het verre Oosten. Dan rij je er toch naartoe? Nederland stelt niks voor kwa afstanden.
 
Ik verbaas me er over dat dit topic wederom beland is in het oordelen over wat een mede motorrijder draagt. Daar zijn al zoveel topics over vol geluld. Verder was pagina’s geleden de conclusie: leven en laten leven. Dat n.a.v. het feit dat motorrijders wederom het licht in de ogen niet gegund wordt. En vervolgens gaan we oordelen over elkaars kledingkeuze :?

Laat een ieder zelf bepalen wat hij draagt. Als je met 30 graden in je korte broek op de motor stapt en je daar comfortabel bij voelt, ga lekker je gang. Leven en laten leven.
Je hebt gelijk. Verkeerde topic. Laat ik me toch verleiden met het verkeerde onderwerp mee te gaan 😒
 
Je hebt gelijk. Verkeerde topic. Laat ik me toch verleiden met het verkeerde onderwerp mee te gaan 😒
Lekker aantrekken wat je zelf wil :tEn laat die azijnzeikers maar lullen over je kleding. Die staan waarschijnlijk ook te klagen over al dat motortuig dat langs komt _O-
 
Dat denk ik ook. 2 weekenden terug op een mooie zondagmiddag met mijn dame opgestapt en lekker een rit gemaakt van Renen naar Houten over de dijk. Wemelde van de wandelaars, wielrenners, kinderwagens, motoren en ook gewoon auto's. Maar het verraste me toch hoeveel mensen er afkeurend keken als er weer een motor voorbij kwam (en bij sommige terecht, tief op met je grafherrie) terwijl ze voor een auto zonder problemen braaf aan de kant gaan. Mijn motor maakt een beschaafd geluid (Ploft wel lekker, dat wel, maar ver binnen de normen) maar ondanks dat ik én rustig reed, én niet veel herrie maak was mijn aanwezigheid kennelijk toch storender dan van anderen die zich niet als motorrijder identificeerden..

Nou werden we zo af en toe wel voorbijgescheurd een groepje motorrijders die meenden dat ze op het circuit reden ondanks alle wandelaars en zo, dus ja... die beeldvorming, hé? Dat schijnt toch een dingetje te zijn.
 
Dat denk ik ook. 2 weekenden terug op een mooie zondagmiddag met mijn dame opgestapt en lekker een rit gemaakt van Renen naar Houten over de dijk. Wemelde van de wandelaars, wielrenners, kinderwagens, motoren en ook gewoon auto's. Maar het verraste me toch hoeveel mensen er afkeurend keken als er weer een motor voorbij kwam (en bij sommige terecht, tief op met je grafherrie) terwijl ze voor een auto zonder problemen braaf aan de kant gaan. Mijn motor maakt een beschaafd geluid (Ploft wel lekker, dat wel, maar ver binnen de normen) maar ondanks dat ik én rustig reed, én niet veel herrie maak was mijn aanwezigheid kennelijk toch storender dan van anderen die zich niet als motorrijder identificeerden..

Nou werden we zo af en toe wel voorbijgescheurd een groepje motorrijders die meenden dat ze op het circuit reden ondanks alle wandelaars en zo, dus ja... die beeldvorming, hé? Dat schijnt toch een dingetje te zijn.
Die wandelaars en fietsers zijn zelf met de auto gekomen, dat vinden ze normaal.
 
Amsterdam? Das toch Marokko? Wat heeft dat met hier te maken?

Dat denk ik ook. 2 weekenden terug op een mooie zondagmiddag met mijn dame opgestapt en lekker een rit gemaakt van Renen naar Houten over de dijk. Wemelde van de wandelaars, wielrenners, kinderwagens, motoren en ook gewoon auto's. Maar het verraste me toch hoeveel mensen er afkeurend keken als er weer een motor voorbij kwam (en bij sommige terecht, tief op met je grafherrie) terwijl ze voor een auto zonder problemen braaf aan de kant gaan. Mijn motor maakt een beschaafd geluid (Ploft wel lekker, dat wel, maar ver binnen de normen) maar ondanks dat ik én rustig reed, én niet veel herrie maak was mijn aanwezigheid kennelijk toch storender dan van anderen die zich niet als motorrijder identificeerden..

Nou werden we zo af en toe wel voorbijgescheurd een groepje motorrijders die meenden dat ze op het circuit reden ondanks alle wandelaars en zo, dus ja... die beeldvorming, hé? Dat schijnt toch een dingetje te zijn.
Maar het is ook beeldvorming en napraten van elkaar.
Plus dat de mensen die afgunst hebben, of negatief zijn over "ons" ook niet MEER willen lijken te luisteren naar onze bevindingen.
De bewoners of wandelaars claimen hun eigen recht om te mogen recreëren maar willen dat wel doen met gelijkgestemden (net als wij zelf).
Hun hobby boven de onze laten pre

 
Vandaag hebben ze een paar gepakt bij Lopik op de dijk.
Is natuurlijk wel het spek op de kat binden om het eerste weekend al te proberen.
 
Wie wil er überhaupt naar Amerongen?! _O-
Ik heb mijn jeugd mogen beleven in Wijk bij Duurstede; aan de andere kant van de dijk vanuit Amerongen.
En heel wat keren met de brommert de dijk afgeraust om bijvoorbeeld naar LosVast te gaan (kent u dat nog? 'pas op voor namaak!'..) in Amerongen of vrienden in Leersum.👍
 
160625819_3766510486790435_2474429454058520394_n.jpg


Haha, iedereen elektrisch, alsof die dingen betaalbaar zijn voor iedereen, D66 geneuzel.
 
Ik hoef er inderdaad niet als onderstaande man bij te lopen als ik een blokje om ga 😂
die is korter bezig om dat pak aan te trekken dan dat je doet over een slimfit spijkerbroek hoor.
en dan moet je je baard nog oliën etc etc .

o sjeisse het ging alweer over 'motorrijders-komend-weekend-niet-welkom-op-toeristische-plekken-en-landweggetjes '
ja opdonderen allemaal , electrisch gaan rijden en d66 stemmen ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan