Motorrijders komend weekend niet welkom op toeristische plekken en landweggetjes

@frank_b Frank laat jij je weerhouden door een dijkafsluiting met je 2dB motor?
Het moet nog gebeuren dat ik me uberhaupt laat weren door een bordje verboden voor motoren waar ik wel met de auto inmag

Zeker niet, ik laat het ook echt op een rechtszaak aankomen.
Ik weet dat hij lastig wordt want feit is nogal makkelijk te bewijzen, maar ik ga toch eens vragen aan het OM wat dan het probleem is van mijn motor.

Maak er dan wel een mooi evangelisten verhaal gelijk van geen lawaai, geen CO2 de toekomst weigeren op de dijk :z
Meeste slaat dan nergens op maar eens kijken of ik kortsluiting kan veroorzaken bij het OM/Rechter :+
Ik kom ook altijd goed voorbereid er naar toe.

Ik heb wel vaker er gestaan (vind het wel leuk ook bij overtredingen waar ik twijfels bij zet)
Driemaal nu tweemaal boete op nul gezet, wel schuldig. Maar leuk resultaat.

Maak er een dagje uit van. ;)
 
Zeker niet, ik laat het ook echt op een rechtszaak aankomen.
Ik weet dat hij lastig wordt want feit is nogal makkelijk te bewijzen, maar ik ga toch eens vragen aan het OM wat dan het probleem is van mijn motor.

Maak er dan wel een mooi evangelisten verhaal gelijk van geen lawaai, geen CO2 de toekomst weigeren op de dijk :z
Meeste slaat dan nergens op maar eens kijken of ik kortsluiting kan veroorzaken bij het OM/Rechter :+
Ik kom ook altijd goed voorbereid er naar toe.

Ik heb wel vaker er gestaan (vind het wel leuk ook bij overtredingen waar ik twijfels bij zet)
Driemaal nu tweemaal boete op nul gezet, wel schuldig. Maar leuk resultaat.

Maak er een dagje uit van. ;)
Ik vind dat geluid best storend, zoiets als het oude luchtalarm.

 
Ik vind dat geluid best storend, zoiets als het oude luchtalarm.

Stil is hij zeker niet, hoor je mij niet zeggen.
Maar de feiten tellen bij de rechtbank en volgens het rdw is mijn motor niet meetbaar in geluid. We blijven bij de feiten uiteraard ;)

En qua overlast is het wel zo dat dit behoorlijke hoge tonen zijn die veel minder ver dragen dan bv de zware klappen van een HD.

Ikzelf vind het wel leuk, heel apart geluid. Blijft nog steeds raar voor een verkeerslicht, denk nog steeds dat de motor is afgeslagen _O-
Dan is het echt helemaal stil.
 
Stil is hij zeker niet, hoor je mij niet zeggen.
Maar de feiten tellen bij de rechtbank en volgens het rdw is mijn motor niet meetbaar in geluid. We blijven bij de feiten uiteraard ;)

En qua overlast is het wel zo dat dit behoorlijke hoge tonen zijn die veel minder ver dragen dan bv de zware klappen van een HD.

Ikzelf vind het wel leuk, heel apart geluid. Blijft nog steeds raar voor een verkeerslicht, denk nog steeds dat de motor is afgeslagen _O-
Dan is het echt helemaal stil.
Toch gaat jouw protest geen standhouden, evenmin als de "eis" van EV rijders om 130 op de snelweg te mogen blijven rijden.
 
Buiten dat jouw motor superstil is vind ik dat een motor die toegelaten is op de openbare weg omdat die aan alle eisen voldoet niet maar effetjes geweerd mag worden omwille van de gemoedstoestand van wat tere oudjes, met alle respect voor de ouderdom hoor. Ik zou het er best voor over hebben om het verbod met een hele grote groep standaardmotorfietsen massaal te negeren. Met voorkennis naar de hermandad. Laat het er maar op aankomen. Dat de goede onder de slechten moeten lijden is de grootste quatsch die er bestaat, als dat in dit geval toegepast wordt heb ik eventueel nog wel wat bevolkingsgroepen die ik voor een aanmerking wil voorstellen
🤷‍♂️
 
Als die generatie dijkbewoners uitgestorven is wonen er allemaal jonge gasten met crossers en racers.
 
:Y de Mitsubishi-outlandervrouwtjes met haast-haast-haast-kinderen-naar-school-boodschappenen-carrierevrouwen van mannen met knotjes en X5ven

Maar kijk naar de klagers an sich, dat zijn toch wel de stereotype grijze camperaars met ruitjesoverhemden
 
B| ik zie ineens dat ik niet zo veel moeite heb op iemand in een hokje te plaatsen -O-
 
Dijkhuisjes zijn duur, daar zie ik zo snel geen 'jonge gasten met crossers' gaan wonen..
Meestal van die verzuurden uit de grote stad, die voor hun rust de provincie induiken.
En de autochtonen
 
@frank_b Frank laat jij je weerhouden door een dijkafsluiting met je 2dB motor?
Het moet nog gebeuren dat ik me uberhaupt laat weren door een bordje verboden voor motoren waar ik wel met de auto in mag
Verbod wat geldt voor 'alleen motor', daar stoor ik me niet aan.
Dat geldt voor mij ook bij 'omwonenden' en 'bestemmingsverkeer'. (oke, wel natuurlijk als er een agent op de hoek staat)

Korte fietspadjes om effe door te steken, (waar je anders eerst de hele wijk voor moet gaan rondrijden) zijn voor mij ook favoriet!

Hier vlakbij ook zo'n verkeerde wegaanpassing.
In verleden was het gewoon 'weg' wat nu fietspad moest gaan worden. Waarom??
Om op dezelfde plek te komen is het 4 km omrijden in de drukte, 3 extra stoplichten en sinds kort hebben ze ook nog een 'circuit' aangelegd.
Een heel rare kronkel-weg met diverse obstakels. Wie bedenkt er zoiets??
Dit heeft weer een half miljoen gekost met enig resultaat dat fietsers 300m 'rustig' kunnen fietsen.
 
Buiten dat jouw motor superstil is vind ik dat een motor die toegelaten is op de openbare weg omdat die aan alle eisen voldoet niet maar effetjes geweerd mag worden omwille van de gemoedstoestand van wat tere oudjes, met alle respect voor de ouderdom hoor. Ik zou het er best voor over hebben om het verbod met een hele grote groep standaardmotorfietsen massaal te negeren. Met voorkennis naar de hermandad. Laat het er maar op aankomen. Dat de goede onder de slechten moeten lijden is de grootste quatsch die er bestaat, als dat in dit geval toegepast wordt heb ik eventueel nog wel wat bevolkingsgroepen die ik voor een aanmerking wil voorstellen
🤷‍♂️
Dat is ook de enige manier waarop je dit kunt winnen. Onder aanvoering van de MAG weekend na weekend de confrontatie aangaan.
 
Dat is ook de enige manier waarop je dit kunt winnen. Onder aanvoering van de MAG weekend na weekend de confrontatie aangaan.
Gewoon je eigen ding blijven doen en fok it ! ,al die overleg dingen leiden tot niets , t liefst vriendjes willen blijven gaat niet werken , de eenheid onder motorrijders is allang naar de kloten ,dus lang leve de eenling :t *O*t zal mij verder m n bips roesten :W
 
Gewoon je eigen ding blijven doen en fok it ! ,al die overleg dingen leiden tot niets , t liefst vriendjes willen blijven gaat niet werken , de eenheid onder motorrijders is allang naar de kloten ,dus lang leve de eenling :t *O*t zal mij verder m n bips roesten :W
Ik rij zelf ook op heel veel plaatsen waar dat officieel niet mag. Boeie...uitgezonderd landbouwverkeer...mijn Husqvarna klinkt als een tractor dan is het ook een tractor...
 
Toch gaat jouw protest geen standhouden, evenmin als de "eis" van EV rijders om 130 op de snelweg te mogen blijven rijden.

Nee dat weet ik, maar soms heb je geluk en tref je een redelijke rechter.
De rechtbank doet wel vaker een uitspraak waar het bestuur zich even achter de oren moet krabben.

Ik ga het sowieso proberen bij een bon. We gaan het zien. Voor nu negeer ik het verbod ik zie wel wanneer het fout gaat.

Zomaar me er bij neerleggen ligt dan ook weer niet in mijn aard. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik rij zelf ook op heel veel plaatsen waar dat officieel niet mag. Boeie...uitgezonderd landbouwverkeer...mijn Husqvarna klinkt als een tractor dan is het ook een tractor...
Mijne ziet er zelfs uit als een landbouwvoertuig ,er zijn denk ik ook trekkers die sneller zijn :+
 
Als ik deze Eva Ribelle hoor, dan toch maar liever geluid van een 'gewone' motor.
Zeer irri-geluid. Lijkt wel een opgevoerde wasmaschien!

Dat kan, ik vind het wel leuk (uiteraard wanneer ik me er aan zou irriteren had ik hem niet gekocht)

Daar wil je toch niet dood op gevonden worden

Mooi toch anders zou iedereen opdezelfde motor rijden, dat is pas saai. :t

Ik moet er op rijden en ik vind hem prachtig 😍 en daar gaat het uiteindelijk om, ik koop hem niet voor een ander.
 
Dat kan, ik vind het wel leuk (uiteraard wanneer ik me er aan zou irriteren had ik hem niet gekocht)



Mooi toch anders zou iedereen opdezelfde motor rijden, dat is pas saai. :t

Ik moet er op rijden en ik vind hem prachtig 😍 en daar gaat het uiteindelijk om, ik koop hem niet voor een ander.
Dat is voor veel mensen erg belangrijk "wat een ander van je motor vindt" boeie !!! , je hebt groot gelijk, geniet van je föhn :} :t
Lekker belangrijk wat een ander ervan vindt :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan