Motorrijders Kop van Noord-Holland Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke normaal zijn ze lelijk maar dit :9
je hebt roest op je fiets oooffff je hebt roest op je fiets

die heks vrouw met die zwarte laarzen en paarse broek / leggin hoort hierbij neem ik aan :+
 
Laatst bewerkt:
Doet dat ding het ook nog? :P Trouwens wel vreemd, stikstof staat voor zuurstof en toch is het molecuul groter?!?!?! :o Zal er denk mee te maken hebben dat tussen twee N-atomen 3 bindingen zitten en tussen 2 O-atomen maar 2 :P Het is in ieder geval wel zo dat stikstof minder snel door het rubber diffundeerd dan zuurstof. Vaak als mensen ver op vakantie gaan gooien ze er stikstof in, dacht dat er bij auto's dan groene ventieltjes op het wiel worden gedaan.

Over het poetsen van m'n demper, heb me vanochtend en vanmiddag na school even uitgeleefd met Commandant en wat autowax/was spul :P Hij glimt nu wel veel meer en is niet zo dof meer, maar voor het mooie moet ik nog wel even met het echte werk aan de gang :P
 
Doet dat ding het ook nog? :P Trouwens wel vreemd, stikstof staat voor zuurstof en toch is het molecuul groter?!?!?! :o Zal er denk mee te maken hebben dat tussen twee N-atomen 3 bindingen zitten en tussen 2 O-atomen maar 2 :P Het is in ieder geval wel zo dat stikstof minder snel door het rubber diffundeerd dan zuurstof. Vaak als mensen ver op vakantie gaan gooien ze er stikstof in, dacht dat er bij auto's dan groene ventieltjes op het wiel worden gedaan.

Over het poetsen van m'n demper, heb me vanochtend en vanmiddag na school even uitgeleefd met Commandant en wat autowax/was spul :P Hij glimt nu wel veel meer en is niet zo dof meer, maar voor het mooie moet ik nog wel even met het echte werk aan de gang :P
ah, dat zou die aparte ventieltjes van dondersteen-tjes motor verkaren.
 
Doet dat ding het ook nog? :P Trouwens wel vreemd, stikstof staat voor zuurstof en toch is het molecuul groter?!?!?! :o Zal er denk mee te maken hebben dat tussen twee N-atomen 3 bindingen zitten en tussen 2 O-atomen maar 2 :P Het is in ieder geval wel zo dat stikstof minder snel door het rubber diffundeerd dan zuurstof. Vaak als mensen ver op vakantie gaan gooien ze er stikstof in, dacht dat er bij auto's dan groene ventieltjes op het wiel worden gedaan.
Over het poetsen van m'n demper, heb me vanochtend en vanmiddag na school even uitgeleefd met Commandant en wat autowax/was spul :P Hij glimt nu wel veel meer en is niet zo dof meer, maar voor het mooie moet ik nog wel even met het echte werk aan de gang :P

:Y heb ik ook...

Klopt dat de meeste het juist voor de vakantie doen. Zeker als ze door de bergen heen gaan vanwege de temp. verschillen. En je maakt dan snel gem. 3000 tot 5000 km.
 
Ik ga denk volgende maand mijn spiegels even over spuiten, dat vind ik altijd zulk leuk werk om te doen *D Kan je eigenlijk de spiegeltjes zo uit dat plastic halen?
 
Doet dat ding het ook nog? :P

Leuke is dat toen ik wegreed ik nog net zag dat er een klein mannetje(met zz-top baard) er op kroop.
Hij kwam staand naast zijn motor net niet boven het voorscherm uit _O-

Maar wel gaaf dat hij in ditto kleuren een helm uit zijn koffer haalde _O-
 
meerdaagsebanner.jpg

Leukk! Morgen ga ik met de motor naar m'n stage! _O-
 
[afbeelding]
Leukk! Morgen ga ik met de motor naar m'n stage! _O-

Is toch geweldig.
Met dat soort weer is het altijd dikke file dus lach je iedereen uit.

Wind valt wel weer mee nu. Ik heb altijd liever regen als harde wind met zware windstoten.
Harde wind kan je je op instellen, maar die rukwinden er bij is toch iedere keer schrikken.

Dinsdagnacht zat ik door een rukwind ineens een baan opzij :+
lach natuurlijk een beetje aan mijn snelheid in combinatie met windstoten, maar zo'n lege driebaansweg maak je niet vaak mee.

(ik kon geen synoniem vinden voor windstoten of rukwinden dus kom maar op met de opmerkingen...)
 
Is toch geweldig.
Met dat soort weer is het altijd dikke file dus lach je iedereen uit.

Wind valt wel weer mee nu. Ik heb altijd liever regen als harde wind met zware windstoten.
Harde wind kan je je op instellen, maar die rukwinden er bij is toch iedere keer schrikken.

Dinsdagnacht zat ik door een rukwind ineens een baan opzij :+
lach natuurlijk een beetje aan mijn snelheid in combinatie met windstoten, maar zo'n lege driebaansweg maak je niet vaak mee.

(ik kon geen synoniem vinden voor windstoten of rukwinden dus kom maar op met de opmerkingen...)
Mwa... als je eenmaal in de regen rijdt is dat super leuk!!! _O-
Tenminste...de bochtjes dan wat minder, die neem ik dan echt als een blondje... O-)

Maar de rechte stukken met die waterplassen!
Volgas door de plassen heen! :9 mooi is dat. Opspattend water enzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan