Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' - Deel 26

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het eigenlijk hier met de mensen die naar de MFMM gaan?
Eerst verzamelen jullie ergens rond hoorn en komen jullie daarna langs Aker ??

En mag ik ook in de OP '( ??

Kawasaki ZX6R *O*




[afbeelding]

Waar heb jij die rode ketting vandaan?

gaat de den helder clan naar de mega meet?


Weet ik nog niet, ligt eraan of/wat voor dienst ik heb, ga er geen vrij voor nemen.. :P

Hulde aan mark trouwens voor het openen :Y *O*
 
Van (extreem) grote groepen komen alleen maar ongelukken en problemen (toen ook ervaren).
Daarnaast ga ik vanaf Hoorn niet via Alkmaar naar Veenedaal.

Trouwens, ik weet niet eens of ik ga :+

Sterker nog, als ik ga dan stippel ik waarschijnlijk lekker een binnendoor routetje uit met m'n meissie.
Haar GS550 uit 78 vind dat snelweg raggen toch niet lekker.


logisch :Y

over het grote groepen rijden meerdere malen gedaan nog nooit problemen gehad :N
 
vorige keer reed er ook wel een geschikt persoon voorop, dat scheelt de helft, gewoon lekker rustig 110 a 120 gereden en dat is goed te doen met zo'n groep. mja als je idd een mafketel voorop zet die wheelies gaat lopen trekken enzo dan zal het minder zijn.
 
vorige keer reed er ook wel een geschikt persoon voorop, dat scheelt de helft, gewoon lekker rustig 110 a 120 gereden en dat is goed te doen met zo'n groep. mja als je idd een mafketel voorop zet die wheelies gaat lopen trekken enzo dan zal het minder zijn.


vorige keer haakte wij aan bij BP halfweg.

Daar was er een voorrijder die ging 100 misschien 110 rijden waar 120 mocht.
Toen ben ik er voorbij gegaan met een aantal want dat is gewoon irritant maar gewoon beetje aan snelheid houden iedereen houd mekaar in de gaten is er niks aan de hand :)
 
Toch mooi om naar te kijken :P Afgelopen keer haakte ik samen met iemand anders aan bij een clubje dat bestond uit een paar dikke 1000's, die trokken af en toe het gas ook ff flink open :)
 
vorige keer haakte wij aan bij BP halfweg.

Daar was er een voorrijder die ging 100 misschien 110 rijden waar 120 mocht.
Toen ben ik er voorbij gegaan met een aantal want dat is gewoon irritant maar gewoon beetje aan snelheid houden iedereen houd mekaar in de gaten is er niks aan de hand :)
had je achteraan moeten rijden ;)
 
vorige keer haakte wij aan bij BP halfweg.

Daar was er een voorrijder die ging 100 misschien 110 rijden waar 120 mocht.
Toen ben ik er voorbij gegaan met een aantal want dat is gewoon irritant maar gewoon beetje aan snelheid houden iedereen houd mekaar in de gaten is er niks aan de hand :)

dan snap jij dus niet zo veel van in grote groepen rijden... als de voorrijder 110 rijdt moet je achterin soms flink te hard rijden om weer bij te komen....
 
vorige keer haakte wij aan bij BP halfweg.

Daar was er een voorrijder die ging 100 misschien 110 rijden waar 120 mocht.
Toen ben ik er voorbij gegaan met een aantal want dat is gewoon irritant maar gewoon beetje aan snelheid houden iedereen houd mekaar in de gaten is er niks aan de hand :)
Dan had je dus een goeie voorrijder :W
Namelijk eentje die rekening houd met de rest.

Al ga je als voorrijder 120+ rijden is het achter in gewoon kut om te volgen op sommige momenten.

Zag het met het ritje naar het Wil hartog museum.
Ik ben niet boven de 70/80 uitgeweest maar achterin moesten ze (vooral na kruizingen etc.) soms best een tandje bijzetten om weer bij te komen.
Als je dan nog een wat lichtere fiets heb (een DRZ400SM bijvoorbeeld O-) of een GS550 oldtimer zoals m'n meissie) dan is de lol er snel af ;)

En bij mijn laatst megameeting werd er van ons groepie een gloednieuwe Kawa TL gereden en werd er een fietser aangereden omdat er altijd mensen zijndie in een grote groep toch moeten kutten.

vandaar dat ik liever met een klein groepie of samen met m'n meissie die kant optour ;)
 
Dan had je dus een goeie voorrijder :W
Namelijk eentje die rekening houd met de rest.

Al ga je als voorrijder 120+ rijden is het achter in gewoon kut om te volgen op sommige momenten.

Zag het met het ritje naar het Wil hartog museum.
Ik ben niet boven de 70/80 uitgeweest maar achterin moesten ze (vooral na kruizingen etc.) soms best een tandje bijzetten om weer bij te komen.
Als je dan nog een wat lichtere fiets heb (een DRZ400SM bijvoorbeeld O-) of een GS550 oldtimer zoals m'n meissie) dan is de lol er snel af ;)

En bij mijn laatst megameeting werd er van ons groepie een gloednieuwe Kawa TL gereden en werd er een fietser aangereden omdat er altijd mensen zijndie in een grote groep toch moeten kutten.

vandaar dat ik liever met een klein groepie of samen met m'n meissie die kant optour ;)
+1 ik vond het prima gaan met die gast voorop, kon lekker meekomen. (drz gaat alsnog 150 hoor, met redelijk wat pit ;) )
 
Dan had je dus een goeie voorrijder :W
Namelijk eentje die rekening houd met de rest.

Al ga je als voorrijder 120+ rijden is het achter in gewoon kut om te volgen op sommige momenten.

Zag het met het ritje naar het Wil hartog museum.
Ik ben niet boven de 70/80 uitgeweest maar achterin moesten ze (vooral na kruizingen etc.) soms best een tandje bijzetten om weer bij te komen.
Als je dan nog een wat lichtere fiets heb (een DRZ400SM bijvoorbeeld O-) of een GS550 oldtimer zoals m'n meissie) dan is de lol er snel af ;)

En bij mijn laatst megameeting werd er van ons groepie een gloednieuwe Kawa TL gereden en werd er een fietser aangereden omdat er altijd mensen zijndie in een grote groep toch moeten kutten.

vandaar dat ik liever met een klein groepie of samen met m'n meissie die kant optour ;)

:? dat zal dan 1 van die keren geweest zijn dat ik er neit bij was want dat kan ik em neit herinneren. wat gebeurde er? een bekende met een kawa?
 
vorige keer haakte wij aan bij BP halfweg.

Daar was er een voorrijder die ging 100 misschien 110 rijden waar 120 mocht.
Toen ben ik er voorbij gegaan met een aantal want dat is gewoon irritant maar gewoon beetje aan snelheid houden iedereen houd mekaar in de gaten is er niks aan de hand :)
100 km. nee nee die gast ging niet harder dan 80 km :o :o :N
ik rij niet mee als we zo een irritant voorrijder hebben
 
:? dat zal dan 1 van die keren geweest zijn dat ik er neit bij was want dat kan ik em neit herinneren. wat gebeurde er? een bekende met een kawa?
Dat was nog in den ouden tijd van den Westfriesland topics :+

Met DDD, Stitch, KMGW, Thun, Pedor, Mistica, FBW, Hardnoise, Romius, agos(B|), etc.
En volgens mij was het Onslow die z'n Kawa opkreukelde met een 12 o'clock stoppie (noodstop).

Zuuucht, die goeie ouwe tijd.
Meerdere ritjes per week zonder gezeur "wanneer gaan we rijden"
Weekendje Limburg en half dronken op Zondag weer terug.

Die good old tijd mis ik wel eens '(
Ik wordt oud -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan