Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, examen voor morgenmiddag gereserveerd in Haarlem, hopen dat ik slaag, kost me een halve dag werk, en een boze uitvoerder *D :/
 
Laatst bewerkt:
Zijn ook zat mensen die van een RSV overstapten naar een RSV R, of van een R naar een Factory. Bij Ducati zullen er ook zat mensen zijn die die overstap gemaakt hebben.
Zo gek vind ik dat dus niet. En als de fiets je eigenlijk heel goed bevalt, maar wilt net wat meer, waarom niet dan?
 
Zijn ook zat mensen die van een RSV overstapten naar een RSV R, of van een R naar een Factory. Bij Ducati zullen er ook zat mensen zijn die die overstap gemaakt hebben.
Zo gek vind ik dat dus niet. En als de fiets je eigenlijk heel goed bevalt, maar wilt net wat meer, waarom niet dan?


hey giel, hans zijn zx10r staat in de motor magazine.
 
ik heb alleen de moto73. Heb jij Motor? Kan je het ff inscannen of zo? :P Schijnen toch niet zoveel pagina's te zijn over zijn zx10r.
 
Zijn ook zat mensen die van een RSV overstapten naar een RSV R, of van een R naar een Factory. Bij Ducati zullen er ook zat mensen zijn die die overstap gemaakt hebben.
Zo gek vind ik dat dus niet. En als de fiets je eigenlijk heel goed bevalt, maar wilt net wat meer, waarom niet dan?
Ben ik helemaal mee eens, zijn er zat die eerst een gewone 1098 hebben bijvoorbeeld en later een R versie halen.
Is toch weer ietsje beter en mooier een R versie naar mijn mening.
 
njah, ik ben dan niet het type om voor "ietsje" meer (ander kleurtje op je voorvork want een normale rijder merkt dat verschil never nooit niet zonder de vering volledig op je gewicht te laten afstellen) een kluit geld te betalen.

dan zou ik liever iets HEEL anders halen :Y dikke SM/allroad/naked bike :Y

ik hou van verscheidenheid in de schuur :+ (maar ik verkoop me motors dan ook nooit, ik koop alleen maar bij _O- )
 
ik heb alleen de moto73. Heb jij Motor? Kan je het ff inscannen of zo? :P Schijnen toch niet zoveel pagina's te zijn over zijn zx10r.

2 pagina's. alleen onze scanner heeft net vanochtend tegen een emmer getrapt. hoewel, kan ook tijden terug zijn, alleen mijn pa wilde vanochtend pas weer eens scannen en toen was ie overleden.

heb je je verzekering bij de knmv? want dan krijg je hem ook?


jut out of curiousity, waarom heb je moto73 en niet motomag. 73 is wat serieuzer en toer gerichter, mag is wat jonger en heeft meer sportmotoren.

edit: kan ook zijn dat mijn pa de verkeerde knoppen heeft ingedrukt als ik zijn verhaal zo hoor. er zittern er tenslotte wel 3 op, dan raakt ie in paniek.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal er spontaan homoseksueel van worden. :9~ :9~

AmandaSeyfried_StewartShining_01.jpg


Wat een moordgriet! :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan