Motorrijders "Kop van Noord-Holland" deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
die van mij staan lekker in de garage, elk moment klaar om te pakken :9 maar zodra me brug erin zit (zou vanmiddag gebeuren maar het shoveltje waarmee we het zouden doen heb panne) gaat de VFR een winterklaar beurtje krijgen en doe ik de rest op de VTR250, meer power heb ik toch nie nodig in de winter :9
 
die van mij staan lekker in de garage, elk moment klaar om te pakken :9 maar zodra me brug erin zit (zou vanmiddag gebeuren maar het shoveltje waarmee we het zouden doen heb panne) gaat de VFR een winterklaar beurtje krijgen en doe ik de rest op de VTR250, meer power heb ik toch nie nodig in de winter :9

nee ik heb ook maar met 1cm gas gereden vandaag.... op de WFD ineens een heel blubberstuk er tussen... was nie fijn nie... maar verders wel lekker gestuurd :]
 
Op de dijken tussen Hoorn en Marken was het ook lekker rijden. Helemaal met de nieuwe handvat verwarming! Nadat de kleppen van mijn motor gesteld zijn merk ik echt een verschil in vermogen. De KTM gaat nu nog wat sneller.
 
Op de dijken tussen Hoorn en Marken was het ook lekker rijden. Helemaal met de nieuwe handvat verwarming! Nadat de kleppen van mijn motor gesteld zijn merk ik echt een verschil in vermogen. De KTM gaat nu nog wat sneller.


151 i.p.v. 150 :P
 
Laatst bewerkt:
Jep. Was lekker rijden. Prachtig ook, die laagstaande zon, heldere blauwe hemel, op de wind hangende vogels, douw op het land, frisse kou en dat alles ging gepaard met het overweldigende Italiaanse gebrul van de Mille. Ik werd er haast emotioneel van. :+
 
Laatst bewerkt:
Jep. Was lekker rijden. Prachtig ook, die laagstaande zon, heldere blauwe hemel, op de wind hangende vogels, douw op het land, frisse kou en dat alles ging gepaard met het overweldigende Italiaanse gebrul gepurrrrrrr van de Mille. Ik werd er haast emotioneel van. :+

zo hard klinkt ie nou ook weer niet :+
 
godverdomme nou zo eindje november ga je die kachel toch best wel missen in huis :')

morge komt er een beun de haasje ff helpen de leiding repareren :9 flexibele Unipipe leiding met 2 knijpkoppelingen eraan, en draad tappen op de 1" duims pijp :9
 
zo hard klinkt ie nou ook weer niet :+

Het is de interpretatie van het overweldigende Italiaanse gebrul, Lukas. Het hoeft ook niet letterlijk keihard te zijn, want dan verdwijnt de emotie die erin zit. Dat mag nimmer gebeuren omdat het dan trekjes krijgt van een Japans hok, wat hij zeker niet verdient.
 
Laatst bewerkt:
mmm, als ik die voor een mooi prijsje zou kunnen overnemen van je, zou geweldig zijn... op mijn accu staat: 12V/12AH en type(?) 12N12A-4A-1

kan ik btw mn auto accu aansluiten zodat ik in ieder geval kan testen?( direct, of met startkabels) he weinig zin om 50 30euro aan een accu uit tegeven zonder dat ik verder kan kijken wat er aan die motor mankeert, ja ik ben gierig...
dat gaat niet werken, mijne is 4ah ;)
 
Het is de interpretatie van het overweldigende Italiaanse gebrul, Lukas. Het hoeft ook niet letterlijk keihard te zijn, want dan verdwijnt de emotie die erin zit. Dat mag nimmer gebeuren omdat het dan trekjes krijgt van een Japans hok, wat hij zeker niet verdient.

Haha, mooi gesproken (getypt?) :P
 
dat gaat niet werken, mijne is 4ah ;)

maakt niet uit, evengoed bedankt!

inmiddels zijn we paar uurtjes verder en heb ik het elektrische gedeelte aan de praat: kabelbreukje en oxidatie... contactdraadjes gesoldeerd, en afgedekt met krimpkousjes. motorolie en filter ervangen(jesus, wat was dat zwart en dik) nieuwe bougietjes erin.... starten lopen! als hij koud is start hij nog beetje moeilijk, dus ga daar woensdag ff naar kijken. en mn voorremmen moet ik nog gangbaar maken.

Totale kosten aan de motor tot nu toe: 100euro materiaal, 1euro aankoopkosten.
remmenrevisie kost rond de 50euro...

is geen miskoop geweest denk ik zo!
 
ideaal toch :+ kevin had daar ook mooie plaatjes van, niet?
Ohjah! Tien kroonsteentjes op een luttele vierkante centimeter :')

_MG_4037.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan