Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' Deel 41!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahhhh mn gezicht is zo rood als een kreeft, schijt irritant.

Zaterdag Fryslan gaat niks worden, wil wel maar neem de week erna waarschijnlijk ook al vrij en er moet toch geld in het laatje komen.

Ik zal morgen het nieuwe deel trouwens wel opzoeken :+ Nu eerst maffe :Z
 
Laatst bewerkt:
Niemand mee naar Fryslan boppe? -O-


Net als Leon, wel zin maar geen tijd....
Vanaf morgen ga ik flink aan de gang in m'n huis.
En vandaag was wel een mooie dag geweest om te rijden, maar gister was ik op de Marinedagen. Weer 120 euro opgezopen hik...
 
Hangt ervanaf wat je als berm typeert, afgrondje van een meter of 50 zonder vangrail?

Gister op de Gavia pas (kleine kloteweggetjes maar wel sick uitzicht) lag er een harley net naast de weg op de helling/afgrond, z'n tas waren we eerder al tegengekomen op de weg (ca. 50m lager). weet verder niet precies wat er aan de hand was, was al genoeg volk, maar zoiets zet je wel ff aan het denken. (helaas die italianen hier niet, die rijden echt als bezetenen)
mooi he..die Gavia... ben ik vorig jaar ook overheen geweest *O* *O* *O* *O*
 
@Suus,
Ja, :') hij smste s'avonds nog met: Heb die rooie van je gezien! :')
Was zelf ook nog ff langs gereden met de brommert, zag er wel aardig uit.

@Mark,
Misschien heb ik nog wat tijd over. Kan niks beloven, maar wie weet..

@Richard en Sharon,
Mooie foto's hoor! Zit hier extreem jaloers met een kwijlbakje ernaar te staren :9~ ;)

@Val,
Je zat trouwens bijna bovenop me toen ik plots afremde en links ging :+ Bergen / aan zee heb ik dit weekend wel weer genoeg gezien. Volgende keer een tourtje in Friesland of Zuid-Holland doen :Y
 
Laatst bewerkt:
Mark! Who knows, m'n agenda is nog leeg, zover ik weet zit ik niet in Zeeland... Enige wat ik even moet regelen is dat m'n storingsdienst overgenomen wordt...

(men krijgt altijd de kriebels als iemand storingsdienst heeft en geen laptop bij zich heeft, dus verplicht ruilen op zo'n moment :()

Klinkt wel leuk, ;)
 
@Suus,
Ja, :') hij smste s'avonds nog met: Heb die rooie van je gezien! :')
Was zelf ook nog ff langs gereden met de brommert, zag er wel aardig uit.

@Mark,
Misschien heb ik nog wat tijd over. Kan niks beloven, maar wie weet..

@Richard en Sharon,
Mooie foto's hoor! Zit hier extreem jaloers met een kwijlbakje ernaar te staren :9~ ;)

@Val,
Je zat trouwens bijna bovenop me toen ik plots afremde en links ging :+ Bergen / aan zee heb ik dit weekend wel weer genoeg gezien. Volgende keer een tourtje in Friesland of Zuid-Holland doen :Y

Ja, jij slaat ineens af !! Ik wilde net optrekken om recht door te gaan, aangezien die auto elke keer zo sloom deed O-) ennee ik stond gewoon naasst je :X
 
Ja, jij slaat ineens af !! Ik wilde net optrekken om recht door te gaan, aangezien die auto elke keer zo sloom deed O-) ennee ik stond gewoon naasst je :X
Vrouwen....


Schatjes, maar soms... Jullie kunnen toch multitasken? })




Zucht, misschien niet zo slim; heel veel geslapen vandaag (weekend :}) en vrij laat nog een halve liter red bull op (en daar reageer ik altijd vrij heftig op). Totaal niet moe dus, maar 't wekkertje gaat wel om 07:00 :X
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :W Ik ga trouwens wel heel vroeg zaterdag omdat ik om 10 uur ergens in Fryslan moet zijn :+ Kwart voor 9 ongeveer vertrek ik van huis, maar dat is J'dorp dus vlakbij de Afsluitdijk :o

Is er al een nieuw topic in de pijplijn?
 
Zal me zelf even quote uit het SV topic:

Iemand hier die mij kan helpen?

Gister ging ik mijn kettingset vervangen, dit ging allemaal zonder problemen en na een uurtje zat deze erop. Motor weer helemaal in elkaar gezet en omdat het mooi weer was wou ik meteen nog even een rondje rijden. Motor van de bok gehaald en nadat ik hem start zet ik hem in z'n 1ste versnelling en wil weg rijden... helaas gebeurt er niks, motor staat in z'n versnelling en koppeling is los maar er komt geen beweging in.

Grote kans dat ik bij het loshalen en vast zetten dat koppeling mechanisme niet helemaal goed terug heb gezet dacht ik, Dus alles na gekeken maar dit zit allemaal prima? Als ik de koppeling intrek gaat de koppelingsstift ook gewoon het blok in. Ik heb z'n beetje alle afstellingen gehad bij het blok en aan het stuur maar hij werkt nog steeds niet lekker :(

Nadat ik vanochtend nog even bezig ben geweest :X zit hij volgens mij wel aardig.. Kan hem in z'n 1 zetten met koppeling in en als ik die los laat begint langzaam het wiel te draaien zoals het hoort. Wat nog niet goed is: zodra ik hierbij mijn standaard uitkap slaat hij af. Wat dus betekent dat hij niet genoeg ontkoppelt? Terwijl als ik de koppeling staker stel hij juist weer constant koppelt... Ik kan dus niet meer de goede afstelling vinden terwijl ik eigenlijk helemaal niks veranderd heb hieraan '(

Hoop dat iemand m'n verhaal begrijpt en weet wat dit kan wezen.
Snap er zelf namelijk niks meer van, heb in mijn ogen echt alles geprobeerd

Hij ontkoppelt dus helemaal niet of zoveel dat ik niet kan rijden.. en niet meer zoals het hoort er tussen in. -O-
 
Laatst bewerkt:
Zal me zelf even quote uit het SV topic:Hij ontkoppelt dus helemaal niet of zoveel dat ik niet kan rijden.. en niet meer zoals het hoort er tussen in. -O-


Als je je jiffy uitklap MOET ie juist uit gaan :Y

Beveiliging, weet je wel O-)
 
Laatst bewerkt:
Als je je jiffy uitklap MOET ie juist uit gaan :Y

Beveiliging, weet je wel O-)

Jaa weet ik. Maar als je dit doe terwijl je je koppeling inknijp moet het niet uit gaan toch :? Teminste ik kon hem altijd gewoon starten in zn 1 met koppeling in. En nu niet meer
 
o shit inderdaad !! dacht echt dat hij het was.. -O-
naa goed gister rond 7 ook een grijze honde bij spoor in alkmaar gezien met stikker.. dacht hornet maar voldoet ook aan de beschrijving van hans :)..

en gister Transformers 3 gezien !!!! beste film ooit

heb jij een andere dan mij gezien dan? :X vond de special effects zoals altijd wel enorm bruut, maar het verhaal was echt bagger deze keer, 1&2 zijn echt VEEL beter.

en die irritante 3D brillen, kreeg er pijn in me knar van :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan