Motorrijders 'Kop van Noord-Holland' Deel 43!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi :W

Giel waarom plaats jij 2x dezelfde foto?

Mijn voor en achtervelg (waren O-) ) schoon, maarre jiffy werkte niet goed meer door klont? Beste klont dan :+
Af en toe vraag ik me af of jij niet blond bent ipv rood :+
Mark heeft de tweede keer die foto's geplaatst ;)

Mensen morgen nog zin in een lange rit?
 
Af en toe vraag ik me af of jij niet blond bent ipv rood :+
Mark heeft de tweede keer die foto's geplaatst ;)

Mensen morgen nog zin in een lange rit?

Ik denk dat ze de eerste 2 foto's van de 3 foto's bedoelde. Die zijn overigens niet hetzelfde. :P
 
My bad :+ wist ik wel O-)
Ziet er goed uit hoor. Alleen wat gewiebel met je hoofd?

Waar had je hem besteld?
denk dat dat gewiebel deels komt door de bevestiging met klitteband. Heb 'm op ebay besteld met een 8gig kaartje.
 
Af en toe vraag ik me af of jij niet blond bent ipv rood :+
Mark heeft de tweede keer die foto's geplaatst ;)

Mensen morgen nog zin in een lange rit?
Misschien woensdagmiddag? Moet dinsdag op woensdagnacht werken. Zal tot uurtje of 13:00 / 14:00 slapen (afhankelijk van hoelaat ik klaar ben; hopelijk om 07:00) en als ik fris genoeg ben kan ik daarna op de motor springen natuurlijk....

En anders cross ik naar zeeland ;)
 
Misschien woensdagmiddag? Moet dinsdag op woensdagnacht werken. Zal tot uurtje of 13:00 / 14:00 slapen (afhankelijk van hoelaat ik klaar ben; hopelijk om 07:00) en als ik fris genoeg ben kan ik daarna op de motor springen natuurlijk....

En anders cross ik naar zeeland ;)
B| neen...
Kijk eens naar de weersverwachtingen. Morgen sowieso nog top weer! En dat ga ik zeker benutten. Zit de twijfelen om of de hele dag rond te tuffen en verderop in het land te kijken. Of ik pak mn spullen en ga even crashen bij mn broer in Den Bosch. :Y

denk dat dat gewiebel deels komt door de bevestiging met klitteband. Heb 'm op ebay besteld met een 8gig kaartje.
Mweh Ebay.. nog nooit echt geprobeerd. :+ aarghh... must resist.... :+
 
Laatst bewerkt:
Mogguh! vanmiddag Daniel nog gespot @ tankstation! Gezellig dat je langs kwam, maar waarom niet 1km doorrijden en bij de VEEL goedkopere esso tanken? Weet je hoe duur het @ Texaco is??

woensdag lekker op de motor naar haarlem, naar de tandarts, halve kies is afgebroken |( B|
 
Mogguh! vanmiddag Daniel nog gespot @ tankstation! Gezellig dat je langs kwam, maar waarom niet 1km doorrijden en bij de VEEL goedkopere esso tanken? Weet je hoe duur het @ Texaco is??

woensdag lekker op de motor naar haarlem, naar de tandarts, halve kies is afgebroken |( B|
Die paar liter dat er in gaat :+

Ga ik niet moeilijk om doen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan