Motorrijders Kop van Noord Holland deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ga ik ook maar weer even posen 8-) :

87649537pq1.jpg
 
Zo net ff een mpp opgehaald waar al 100 kilometer mee gereden was.
pff kost me weer een broodje kroket van de week.

iK had eigenlijk ff een weekje eerder moeten bellen, dan had ik de achterband er ook bijgehad, nou ja, ik kan er evengoed wel mee leven :)
 
zijn er hier eigenlijk mensen met ervaringen met backprotectors?

ben zelf aan het overwegen er alvast 1 aan te schaffen, heb wel een soort van backprotector in m'n jasje zitten, maar dat stelt niet zo bar veel voor. is het een beetje aan te raden? dat het warm is denk ik ook, maar je hebt maar 1 rug natuurlijk.
 
Afgelopen zomer ff een crashtest gedaan met een losse rugprotector, en die dingen werken best goed. Ik zou alleen wel eerst een beetje passen hoe die dingen zitten onder je pak, er zijn nogal wat verschillende modellen in de handel, en de ene zit beter dan de andere.

ik heb een dainese wave, ik had na die glijer geen last van mijn rug, het had nog lekkerder geweest als ik de uitvoering met protectors aan de voorkant had gehad.

gekneusde ribben zijn best vervelend :(

cimg1254ab2.jpg
 
Afgelopen zomer ff een crashtest gedaan met een losse rugprotector, en die dingen werken best goed. Ik zou alleen wel eerst een beetje passen hoe die dingen zitten onder je pak, er zijn nogal wat verschillende modellen in de handel, en de ene zit beter dan de andere.

ik heb een dainese wave, ik had na die glijer geen last van mijn rug, het had nog lekkerder geweest als ik de uitvoering met protectors aan de voorkant had gehad.

gekneusde ribben zijn best vervelend :(

cimg1254ab2.jpg
 
Zelf persoonlijk geef ik liever de voorkeur aan een hesje zeg maar ipv een rugprotector met zo'n band omdat die band steeds omhoogkruipt bij mij wat ik zwaar irritant vind.
En een hesje kan je ook met borstbescherming halen ;)
 
met al het geouwehoer deel 5 alweer :P meld ik me ook even..en staat het topic weer in 'onderwerpen waarin ik gereageerd heb'


terwijl ik in het eerste bericht voor morgen erg lekker weer zie staan!!
maar meestal komt het op het laatste moment :P
als het doorgaat wel beetje op tijd want later op de avond word het wel wat frisser ;)

als het dit weer blijft zoals nu *D..als het uitkomt zou ik ook wel mee willen rijden (ovb)
 
Voor zover het lukte heb ik alles verandert van iedereen die iets door had gegeven. 8-)

alle nieuwe welkom en jullie staan er ook tussen *O*

ik zeg op voor de 100 man van dit topic dus als je mee leest en je bent nog niet aan gemeld meld je en dan gaan we naar de 100 *O* *O*


:W
 
Juut kom dan door het ongeluk ?? -O-



voor een ieder die nog geen foto van zijn of haar motor op het OP heeft graag even op het topic zetten dan komt ie er bij

dank U


:W
 
zijn er hier eigenlijk mensen met ervaringen met backprotectors?

ben zelf aan het overwegen er alvast 1 aan te schaffen, heb wel een soort van backprotector in m'n jasje zitten, maar dat stelt niet zo bar veel voor. is het een beetje aan te raden? dat het warm is denk ik ook, maar je hebt maar 1 rug natuurlijk.

Ik rijd zelf ook sinds een maand of 2 (motorbeurs gekocht) met een Dainese rugprotector. In mijn pak zat ook zo'n standaard dingetje, maar dat stelt geen reet voor.

Gelukkig nog geen ervaring gehad waarvoor hij gemaakt is, maar ik stap wel weer met een iets veiliger gevoel op de motor. :P
 
positieve reacties dus over zo'n backprotector, ik ga binnenkort ook maar eens op zoek dan :P
 
is lastig, omdat er zoveel regels zijn hierin, natuurlijk kan je als je in loondienst bent een bv opzetten. maar de belasting zal over 2 jaar ook vragen gaan stellen, als je dan je boekhouding niet op orde hebt over de eerste 2 jaar heb je een probleem.

daarom eerst even zoeken en even goed lezen, of de belasting even bellen! die geven je meteen een antwoord, hoewel dat ook niet altijd correct is. dat weet ik uit eigen ervaring. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan