Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Val, die Blackbird meeting is dat bij Stanley op de Beverkoog? Valt daar nog wat leuks te zien voor niet-Blackbird-rijders?

Klopt. Meestal hebben ze er nog een paar stunters voordat ze gaan rijden :P Dat is altijd wel grappig om te zien. Dus we gaan ff heen, pap op de bird natuurlijk :P Alleen ikzelf ga niet mee rijden, weet niet of pa mee gaat rijden met het ritje :P
 
Italiaantje is weer schoon. *D :') Binnenkort maar ff schoonmaakshit halen. Verder dan een simpel sopje met citroenlucht en WD-40 kwam ik niet. :P


Haha helemaal een filmpje van gemaakt.

Als mijn motor vies is, koop ik gewoon een nieuwe 8-)
Motor is om op te rijden als het buiten mooi weer is kan er gereden worden, poetsen doe ik wel weer als het regent.
 
Haha helemaal een filmpje van gemaakt.

Als mijn motor vies is, koop ik gewoon een nieuwe 8-)
Motor is om op te rijden als het buiten mooi weer is kan er gereden worden, poetsen doe ik wel weer als het regent.

Was jij het :P ? :

Volgensmij zag ik chris bij zaanstad motoren :P MF sticcker viel bij het wegrijden pas op.

Nu nog ff lekker in Bergen aan Zee van een drankje genieten :)
 
Was jij het :P ? :


Ik heb vandaag niet gereden, er schijnt wel een andere ' chris' op een ktm 950 te rijden in de buurt van Alkmaar/Langedijk.
Op het moment heb ik een 990 zonder MF sticker.

TestKTM990SM3.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ lady M: mooie fiets, gefeliciteerd!

@ giel: haha zo'n simpel idee waarom kwam ik er niet op? Ohja ik maak hem amper schoon. De tijd die jij in die velgen steekt man, pfff

@ DD: lol@ die krat :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan