Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 51

Ja, als wo'er wordt je 4j lang geleerd hoe je omgaat met dat soort artikelen. Duurde bij mij ook een jaar of 3 voordat ik dat echt goed doorkreeg, maar wel een fijne manier van denken imo. Alleen niet altijd even praktisch.

4 jaar lang? In een aantal gevallen zelfs 5 jaar lang :o
 
Gisteravond is de shadow onderuit gegaan,
Tot nu toe lijkt alleen het stuur krom te zijn, en zijn net nieuwe jas waar we 3 maanden voor gespaard hebben kapot tot aan de protectie '( geert heeft een enorm gekneust bovenbeen en zijn schouder doet weer zeer....

Dat is balen en schrikken! ;( Ik wens hem een spoedig herstel toe en hoop dat de schade aan de motor meevalt :)
 
Nee, begin binnenkort maar met solliciteren. Punt is, is dat ik mijn diploma nog niet heb. Mijn scriptie was eerst goedgekeurd, vervolgens afgekeurd (Inholland had het verward met een andere student...). Er is een flink aantal weken overheen gegaan voordat ik op gesprek kon, verbeterpunten kon bespreken en het ook door te voeren. Dit is al een tijdje geleden gebeurd, en 3 weken terug kreeg ik het bericht dat het definitief is goedgekeurd. Week daarna hadden ze allemaal vakantie, deze week contact gehad over de verdediging. Vaste weken zijn eind juni, maar dat vind ik wat aan de late kant. Die weken zijn bedoeld voor de huidige afstudeerders, en niet voor de "slachtoffers" ( :+ ) van het gefaalde Inhollandsysteem :P. Nu moet ik daarvoor contact opnemen met mijn stagebegeleider (verdediging plannen gaat normaliter weer via iemand anders..). Mailtje gestuurd, nog geen antwoord op.

Maw, ik moet nog afstuderen. En nog 1 tentamen die ik binnenkort kan doen, hoop ik. Hiervoor moet ik weer contact opnemen met de betreffende docent, die 1 dag in de week werkt, z'n telefoon nooit opneemt en z'n mail bijna nooit leest, laat staan antwoordt.

Zo, dat is Inholland. Ik kan er nog 3 pagina's over schrijven, maar daar heb ik nu geen trek in. :')

Jezus, wat een faalorganisatie dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan