Motorrijders Kop van Noord-Holland deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo... over lopende vuurtjes gesproken... :9

Ik ben weer op zoek naar een XJR... kan niet echt lekker wennen aan het karakter van de FZ1... verder is het natuurlijk een prachtfiets maar niet voor mij dus.

Iemand interesse ? :+
Ik vind die FZ1 een beauty, maar eerlijk gezegd vind ik een XJR net ff een tikkie bruter. Dat vind ik echt nog een ouderwetse spierballen motor, een echte mannen motor. Bij Zaanstad staat een hele fraaie vind ik.
 
zo... over lopende vuurtjes gesproken... :9

Ik ben weer op zoek naar een XJR... kan niet echt lekker wennen aan het karakter van de FZ1... verder is het natuurlijk een prachtfiets maar niet voor mij dus.

Iemand interesse ? :+
Ennuh inruil overwogen? Niet dat deze dealer nou positief bekend staat, maar ik maakte laatst een praatje met Bleeker in Hoorn over inruil en ik zou van hem een hele mooie inruilprijs krijgen voor mijn scooter, die net zo oud is als jouw motor en net zo veel km op de teller heeft staan.
 
Rob...jammer voor je man... maar een XJR is idd een Traditionele spierballenfiets, bijna net zo bijzonder als een Monster ;) Past ook wel bij je
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die FZ1 een beauty, maar eerlijk gezegd vind ik een XJR net ff een tikkie bruter. Dat vind ik echt nog een ouderwetse spierballen motor, een echte mannen motor. Bij Zaanstad staat een hele fraaie vind ik.

Ik heb 5 jaar een XJR gehad... en wilde wel eens wat anders... maarja... had beter meteen een nieuwe XJR kunnen kopen :+

Wat voor kleur staat er bij Zaanstad ?

Ennuh inruil overwogen? Niet dat deze dealer nou positief bekend staat, maar ik maakte laatst een praatje met Bleeker in Hoorn over inruil en ik zou van hem een hele mooie inruilprijs krijgen voor mijn scooter, die net zo oud is als jouw motor en net zo veel km op de teller heeft staan.

Ja al gevraagd bij MP Hippo... en krijg daar initieel geen interessante inruilprijs... de FZ1 is ca 1500 eu duurder dan de XJR en dan heb ik de accessoires niet meegerekend, ik moet dan nog 1250 bijbetalen en dat wordt me te gortig... ;(

Rob...jammer voor je man... maar een XJR is idd een Traditionele spierballenfiets, bijna net zo bijzonder als een Monster ;) Past ook wel bij je

Ach.. berouw komt na de zonde he ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 5 jaar een XJR gehad... en wilde wel eens wat anders... maarja... had beter meteen een nieuwe XJR kunnen kopen :+

Wat voor kleur staat er bij Zaanstad ?
Twee, een zwarte en een metalic blauwe, beide zwaar opgetopt met mooi spul. Ze stonden vorige week, toen ik er voor een beurtje was, boven.

Er staat er ook nog 1 van een jaar of 5 oud, maar dat is voor jou denk ik geen optie.
 
@ Hanssss, alles aangepast hoor en in Petten moet je in het nieuwe gedeelte zijn... Daar staat een Franse Camper en een Italiaanse vierwieler voor de deur. KAN niet missen ;)
 
Twee, een zwarte en een metalic blauwe, beide zwaar opgetopt met mooi spul. Ze stonden vorige week, toen ik er voor een beurtje was, boven.

Er staat er ook nog 1 van een jaar of 5 oud, maar dat is voor jou denk ik geen optie.
nee ik wil een nieuwe, en die nieuwe metallic blauwe is geen mooie kleur... het word een zwarte of een witte :+ Ik zal er morgen (als het droog is) eens langsrijden op de FZ1... wie weet kunnen we zaken doen daar... ;)
 
Laatst bewerkt:
Rob...jammer voor je man... maar een XJR is idd een Traditionele spierballenfiets, bijna net zo bijzonder als een Monster ;) Past ook wel bij je
Ja en zo'n ouderwetse Kawa, kan even niet op dat type komen, maar ook een klassiek ogende bike.

Honda komt volgend jaar toch ook met Freddy Spencer replica?
 
Ennuh inruil overwogen? Niet dat deze dealer nou positief bekend staat, maar ik maakte laatst een praatje met Bleeker in Hoorn over inruil en ik zou van hem een hele mooie inruilprijs krijgen voor mijn scooter, die net zo oud is als jouw motor en net zo veel km op de teller heeft staan.
BLEEKER is a big No No! :(
 
Twee, een zwarte en een metalic blauwe, beide zwaar opgetopt met mooi spul. Ze stonden vorige week, toen ik er voor een beurtje was, boven.

Er staat er ook nog 1 van een jaar of 5 oud, maar dat is voor jou denk ik geen optie.
Die blauwe met een witte bies uitvoering is erg mooi... net zo'n bies als een ............ :+
 
Laatst bewerkt:
Ja en zo'n ouderwetse Kawa, kan even niet op dat type komen, maar ook een klassiek ogende bike.

Honda komt volgend jaar toch ook met Freddy Spencer replica?
de ZRX1200.... vind ik zelf een mooie fiets maar net ff te ielig.... :o

2005-kaw-zrx1200_01-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik ga nog ff verder beunen aan m'n kuipset, hopelijk kan ik dan zo ff een testrondje rijden (A)
 
die overstreding van 2004 telt niet meer mee. Max 2 jaar bij max 50 te hard.(of je moet beginnend bestuurder zijn.?)
.

Die regel snap ik nog stees niet helemaal, meer dan 50 km te hard, en daarna nog een keer flink gasgeven en je bent je rijbewijs kwijt, ik had binnen een week of 4 na elkaar 2 brieven in de bus, op de ene stond na meetcorrectie 51 km te hard, op die andere 30 km te hard.

Daarna nog wat van dat soort brieven gehad, braaf afgetikt en eigenlijk nooit meer wat van gehoord.

NBou ik erover nadenk, het eerste wat mijn dochter kon lezen was geloof iik CJIB en Leeuwarden :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan