Motorrijders kunnen ook assholes zijn

Is het een asshole of/en een m-f'er?

  • Het is een asshole

    Stemmen: 47 51,1%
  • Auto's horen niet op de weg, motoren evenmin

    Stemmen: 3 3,3%
  • jij bent een lul, en iedreeen mag zijn eigen gedrag vertonen

    Stemmen: 4 4,3%
  • Wind je niet zo op, het is immers druk op de wegen ;)

    Stemmen: 38 41,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92
Typisch R1 Sjaak gedrag. Dat zul je iemand op een honda nooit zien doen O-)
En al helemaal niet als die honda een Chopper is ;) *D

Bespaar me de 'je-kan-amper-met-een-chopper-op-de-130-komen-dus-laat-staan-kleven' opmerking :X

Maar ik maak me nooit druk om klevende motorrijders. Heb ze zelden, maar ik denk "jongen, jij komt jezelf nog wel tegen als er een keer eentje moet remmen" en lach hardop.

Dus: maak je niet druk. :) Don't worry be happy :)
 
Maak je niet druk...hoor ik velen zeggen. Ik wil jullie wel eens horen hier op MF als een auto dat bij jullie flikt ;) .

Ik vind het maar een rare R1 jojo B|
 
Toch een sukkel, als hij er zo dicht achter hing, kon hij er vast ook links langs, op een paar centimeter. Of nog strakker..




Het zijn net mensen he, die medeweggebruikers, zelfs onder (..) zitten goeie en onder ( -- ) kwaaie en omgekeerd. :?
 
ff een schopje..ik vond het niet nodig om een nieuw topic te openen; maargoed om even terug te komen op de topic titel.

Ik ben afgelopen donderdag best wel geschrokken, ik kwam ongeveer 10 uur uit m'n werk en en reed in de stad. Ik was op weg naar huis in het pikke donker met mijn Yamaha FS1 (ik ben nóg geen 18 :( )

Ik hoor ineens van achteren een gigantisch lawaai op me af komen, ik denk dit is niet goed en ga een stukje naar echts. Het bleekt dus een motor te zijn die precies achter me spatbord bleef rijden. Ik schrok me echt kapot en dacht dat ik minstens werd aangereden. Maargoed ik reed daar dus met me 40 km per uur en hij bleef maar bij me rijden, me inhalen, naast me rijden bla bla. En ik vond dat niet echt leuk van em.

Hij vond het blijkbaar grappig om schakelbrommers lastig te vallen :+ stoer hoor 8-)

Zo blijkt maar weer; motorrijders kunnen ook eikels zijn.

Ohjah het was btw een Yamaha Fazer meende ik? Achteraf kon ik me niet voorstellen dat dat ding zoveel herrie maakte. Ach jah...
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het niet geweest.
Ik gebruik nl mn dodemansknop bij irritante figuren (idem voor niet handsfree bellers).
 
Wastie niet gewoon zijn bandjes aan het opwarmen?

Ik vind bumperen en slingeren bij motorrijders minder snel asociaal dan bij automobilisten, aangezien een motor geen bumpers en kreukelzone heeft en een auto niet om kan vallen...die motorrijder heeft een groter probleem dan de autorijder als het fout gaat.
 
Wastie niet gewoon zijn bandjes aan het opwarmen?
Kanie niet ff wachten tot de TT volgend jaar?
Ik vind bumperen en slingeren bij motorrijders minder snel asociaal dan bij automobilisten, aangezien een motor geen bumpers en kreukelzone heeft en een auto niet om kan vallen...die motorrijder heeft een groter probleem dan de autorijder als het fout gaat.
Ehh... Zo'n motorrijder heeft een aantal jaren geleden geprobeerd met een gangetje van 100 ofzo zijn fiets op de motorkap van mijn moeders buurvrouw te parkeren, en raadt eens: hij had geen enkel probleem.

Het enige wat-ie nog hoefde te doen was netjes stil te blijven liggen tijdens zijn begrafenis, en dat ging hem beter af dan op een motor rijden.

Die buurvrouw had wel een probleem, en ook zijn vrouw en 2 kinderen. Die hebben allemaal nog steeds een groot probleem. Ik denk de rest van hun leven...

Als een autorijder me zit te bumperkleven in mijn auto, interesseert me dat geen lor. Ik stamp op mijn rem of klap mijn spiegel weg, al naar gelang mijn humeur en of ik een blinkend nieuwe achterbumper wil hebben. Als een motorrijder dat doet, wordt ik bloed en bloednerveus, en moet al mijn aandacht besteden aan de EIKEL op die motor en het verkeer voor me. Met alle gevaar van dien.
 
:+ ik vind het ook wel leuk om brommertjes te laten 'schrikken'... (zeker die gastjes die (veel) SNELLER rijden dan ze mogen of daar rijden waar ze niet mogen komen).
maarja, dat heb je op school geleerd he...
eerst ben je een brugwup, dan later eindejaars en dan mag je de brugwuppen pesten want dat deden de eindejaars ook toen jij een wuppie was..
 
De pot verwijt de ketel. Je rijdt zelf te hard en blijft dan ook nog asociaal links rijden terwijl die motorrijder je toch duidelijk maakt dat hij er graag langs wil!
ach gut, het motor- en ruggegraatloze schepsel geeft ook modder :r
 
Hmm sictc, brommers laten schrikken als tijdverdrijf en het goedpraten met uitspraken als "maarja, dat heb je op school geleerd he...
eerst ben je een brugwup, dan later eindejaars en dan mag je de brugwuppen pesten want dat deden de eindejaars ook toen jij een wuppie was.." geeft al aan waar JIJ je op de volwassen worden/maatschappij idee begrijpende/verkeers rechten EN plichten idee snappenden eind van onze maatschappij JIJ je bevindt :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan