Motorrijders kunnen ook assholes zijn

Is het een asshole of/en een m-f'er?

  • Het is een asshole

    Stemmen: 47 51,1%
  • Auto's horen niet op de weg, motoren evenmin

    Stemmen: 3 3,3%
  • jij bent een lul, en iedreeen mag zijn eigen gedrag vertonen

    Stemmen: 4 4,3%
  • Wind je niet zo op, het is immers druk op de wegen ;)

    Stemmen: 38 41,3%

  • Totaal aantal stemmers
    92

bicilindri

Die hard MF'er
22 mei 2002
285
0
Uden
Ik rij vandaag naar huis met mijn auto (nee, geen koekblik, de motor in kwestie noem ik ook geen brommert).
Rij op de linkerbaan met 135km/h met een paar auto's voor me, de rechterbaan doet bij gebrek aan vrachtwagens 125km/h.
Er rijden auto's voor me waar ik niet doorheen kan, en rechts is het gat tussen de rij auto's telkens een autolengte wat te kort is om hem ertussen te gooien.
Er zit een R1 motor achter me die telkens gas loslaat (auto achter hem hinderent) en dan volop (op de centimeter) naar mijn bumper accelereert??? :?

Hij ziet dat ik geen kant op kan, en toch maar slingeren en bumperkleven ;(
Ik ga zover ik kan naar links over de streep heen met een gat voor me zodat hij erdoor kan maar dat doet hij niet, blijft hetzelfde ritueel volhouden?

De twee auto's voor me gaan na de stoet rechts voorbij gegaan te zijn meteen naar rechts met dezelfde te kleine autolengte voor mij om ertussen te passen.
Motorrijder duwt weer met slingeren erbij, ik druk ook het gas erop om met 150~160 er voorbij te gaan, en ga ook naar rechts.

Motorrijder haalt me in voor ik halverwege de naar rechts gaan manouvre ben?

Als een auto dit doet laat ik hem de remlichten zien of ga hem terug treiteren , heb ik met die motor niet gedaan maar een asshole blijft het, zeker gezien ik hem ruimte en een gat gaf :(

Er zal wel een m-f sticker achterop gezeten hebben denk ik dan ;)
 
Laatst bewerkt:
De pot verwijt de ketel. Je rijdt zelf te hard en blijft dan ook nog asociaal links rijden terwijl die motorrijder je toch duidelijk maakt dat hij er graag langs wil!
 
De pot verwijt de ketel. Je rijdt zelf te hard en blijft dan ook nog asociaal links rijden terwijl die motorrijder je toch duidelijk maakt dat hij er graag langs wil!


Ik blijf asociaal links als ik zowel niet door mijn voorgangers kan en niet naar rechts in verband met te weinig ruimte?

Leg uit ;)
 
:^

Wie in mijn reet komt rijden krijgt een waarschuwingssignaal.
Dat doe ik door drie keer achter mekaar heel snel op de rem te tikken (gewoon om de lichtjes te doen branden...afremmen doe je dan niet)

De meeste mensen bedoelen het niet slecht maar snappen gewoon niet wat ze verkeerd doen. Als je ff seint gaan ze afstand houden.
Zit er een mofo achter die toch hard wil wezen en blijft volhouden dan zet ik mijn achteruitkijkspiegel naar boven (zodat ik de trol in kwestie niet meer zie) en ga ik heel zachtjes trager en trager rijden...

Zou me zowizo niet opjutten over een motor achter mijn auto. Als hij door z'n gedrag ten val komt staat hij der slecht op terwijl je auto alleen achteraan wat beschadigd geraakt. Versta me niet verkeerd ik ga niet iemand de dood in jagen hoor. Maar ik bedoel maar dat je je geen zorgen hoeft te maken over plakkende motoren.

(En ja ik zal nog wel eens de verkeerde tegenkomen en ja dat zal dan mijn dagje niet zijn en ja dan ga ik lopen huilen bij de pliessie :Z )
 
TJezus was jij dat, ga de volgende keer opzij man...slome donder.

Zag je me kont nog ff optillen? Had je ff moeten ruiken.
 
TJezus was jij dat, ga de volgende keer opzij man...slome donder.

Zag je me kont nog ff optillen? Had je ff moeten ruiken.


Nee had je niet geroken ondanks je stank ;) anders had ik me auto wel vol in de abs gegooid ;)

even goede vrienden ;)
 
nou ik reed laatst ook in me auto op de provinciale weg en kon ook niet inhalen andere auto achtremij ook steeds op me bumper ik dacht van snapt die lul dat nu niet

en toen dacht ik van heey als jij wilt spelen doe ik dat ook wel dus hij kwam weer naar me bumper en dus oke ikke ging met een redelijk tempo slingerend en speels over de weg(wel eigenweghelft)
en ja hoor ineens hield die wel erg vel afstand :)
weet trrouwens niet of dat ook met de motor helpt ;)

greetz het menneke
 
PFffffffffffffffff maak je niet sappel, heb geen R1 maar had t kunnn zijn. Die motorrijder heeft vast hetzelfde gedacht als jij maar verveelde zich een beetje ;) Dus ging ie fgf slingeren en gassen. Als ik de auto`s die ik halverwege op de linker/ rechterbaan heb ingehaald 1 euro moets betalen was ik nu zo`nnnnnnnnnnnnnnn arme zak geweest. O-) Maak je niet sappel, je hebt een moto dus wil blaazuhh ja toch :P
 
Nee hoor, ik zou me daar totaal niet druk om maken. Die motorrijder weet ook wel dat hij de zwakke schakel is, dus hij zal echt niet achterop je knallen hoor. (tenzij jij echt moet remmen, voor iets wat voor je gebeurd, maar goed..)

Tja, en ik vind dit 1000x minder aso, dan bijvoorbeeld met 100 km/u langs een school blazen in de bebouwde kom...

Groetjes,

Wilil
 
ochh... jongen....

Je bedoelt, motorrijders zijn net mensen. t'is een rare gewaarwording niet? :p
...Die motorrijder heeft vast hetzelfde gedacht als jij maar verveelde zich een beetje ;) Dus ging ie fgf slingeren en gassen... ...Maak je niet sappel, je hebt een moto dus wil blaazuhh ja toch :P
:^
 
De pot verwijt de ketel. Je rijdt zelf te hard en blijft dan ook nog asociaal links rijden terwijl die motorrijder je toch duidelijk maakt dat hij er graag langs wil!


:Z :Z

terwijl hij niet naar links kan????

Motorrijders die tot op centimeters van een bumper gaan plakken op de snelweg verdienen het om genadeloos onderuit te gaan. (Automobilisten ook maar die vallen niet vaak)

Je brengt met dit gedrag ook anderen in gevaar, afstand houden geldt voor IEDEREEN.
 
Die motorrijder heeft vast hetzelfde gedacht als jij maar verveelde zich een beetje ;) Dus ging ie fgf slingeren en gassen.
:^

[me]Orpheus gaat ook wel es een beetje slingeren en zo op zijn eigen weghelft als ie zich verveelt.[/me]
 
ik stel me dan iets voor van... je rijdt een R1... je KAN 270km/h... voor je zit zo'n eng hok, eh, autootje die een miezerige 130km/h rijdt (op zijn teller, dus misschien nog zelfs maar 120km/h echte kilometers ook)... dan gaat ie ook nog niet naar rechts, en gaat slingeren op z'n eigen weghelft (jij denkt dat je hem ruimte geeft maar voor hetzelfde geld denkt die R1 van "oow, weer zo'n druif die niet rechtuit kan blijven rijden, daar ga ik dus echt niet voorbij.. bovendien zit dadelijk zo'n <piep> VROS auto achter me en kom ik op ambts, ehm wegmisbruikers.

dus dan ga je je maar zelf vermaken... effe wat afzakken (want die auto achter je zat ook maar dicht op je spatbord) en dan weer aansluiten voor zo'n dom hok, ehm, auto in jouw gat springt...

aangezien je sinds 1991 als motor een auto mag inhalen op dezelfde rijstrook (zeker als die van die rijstrook af gaat) haal je die slak in die ook nog eens iritant harder moet gaan rijden dan ie voorheen deed...

grappig, als je fictief in de gedachten van iemand anders kunt denken.. ;)
 
als je met je motor op mijn staart gaat rijden ben je net zo'n grote lul als dat je dat met je auto doet. En als je dan achterop klapt heb je dus pech gehad. Ik zal je wel overeind helpen en desnoods nog reanimeren maar het is en blijft je eigen schuld. Simpel.

En erlangs gaan als de auto op de helft is doe ik ook regelmatig. Maar met 140 rechts op dezelfde rijstrook inhalen niet.
 
Een boel reacties hebben een hoog Jezusgehalte, nu maar weer es wachten op een nieuw topic dat iemand op z'n plaat gaat en uithuilt... O-)
 
als je met je motor op mijn staart gaat rijden ben je net zo'n grote lul als dat je dat met je auto doet. En als je dan achterop klapt heb je dus pech gehad. Ik zal je wel overeind helpen en desnoods nog reanimeren maar het is en blijft je eigen schuld. Simpel.

En erlangs gaan als de auto op de helft is doe ik ook regelmatig. Maar met 140 rechts op dezelfde rijstrook inhalen niet.



:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan