Motorrijders Leeuwarden!

7 jun 2004
222
0
Leeuwarden
Mensen...

10 juli haal ik mijn 25kw :( Suzuki SV650S :} op uit dokkum...
vanaf die datum ist dus ook de bedoeling om gruwelijk veel te gaan rijden natuurlijk... maar hoe meer zielen, hoe meer.... inderdaad!

dus wie ow wie ziet ut wel zitten om "regelmatig" in en om Leeuwarden te sturen?



L@TERZZZ.... :]
 
iemand die net zijn rijbewijs heeft kan beter eerst zelf lekker in de omgeving wat rijden om meer ervaring op te doen.

in een groep probeer je toch snel mee tekomen met de resten tja dan wil het wel is gebeuren dat je dus boven je kunnen gaat rijden.
 
iemand die net zijn rijbewijs heeft kan beter eerst zelf lekker in de omgeving wat rijden om meer ervaring op te doen.

in een groep probeer je toch snel mee tekomen met de resten tja dan wil het wel is gebeuren dat je dus boven je kunnen gaat rijden.


I Know...
Maar ík ben NIET gek ;)
 
Tuurlijk ga ik wel een keer mee!
Ben wel bang dat ik dan de koffie ook moet meenemen voor elke keer dat Wolf en ik op jou moeten wachten bij een kruising!!! :+
Van het weekend gaan we misschien rijden. Hangt een beetje af van mijn plannen. Heb namelijk ook een vriendin die wat aandacht nodig heeft! En door de week ligt dat wat complex!!!! O-) O-) O-) O-) :X


Hè Wolf....Hehehehe :+
 
He Leeuwarders!

Misschien ga ik ook wel een keertje met jullie mee rijden (als dat mag), tenzij jullie van plan zijn te gaan scheuren... (Al zal de cop dat vast niet in zijn hoofd halen met al die collega's in de buurt }) )
En als jullie dan toch lekker rondjes rijden in LWD kunnen jullie gelijk mijn motor (Honda Shadow) een beetje in de gaten houden? Staat in Heechterp op de stoep onder dekzeil en is al twee keer bestolen van haar spiegels ( :( grrrrr)

:]
Debbie
 
He Leeuwarders!

Misschien ga ik ook wel een keertje met jullie mee rijden (als dat mag), tenzij jullie van plan zijn te gaan scheuren... (Al zal de cop dat vast niet in zijn hoofd halen met al die collega's in de buurt }) )
En als jullie dan toch lekker rondjes rijden in LWD kunnen jullie gelijk mijn motor (Honda Shadow) een beetje in de gaten houden? Staat in Heechterp op de stoep onder dekzeil en is al twee keer bestolen van haar spiegels ( :( grrrrr)

:]
Debbie

Van mij mag u een keertje mee hoor...

En tsjah... je spiegels... beetje jammer.
Wel makkelijk dat je ff zegt waar je motor staat enzow... maakt ut "andere" mensen wat makkelijker je motor te vinden in de donkere late uurtjes |(

Maar goed... ik zal es een rondje maken hoor ;)
 
iemand die net zijn rijbewijs heeft kan beter eerst zelf lekker in de omgeving wat rijden om meer ervaring op te doen.

in een groep probeer je toch snel mee tekomen met de resten tja dan wil het wel is gebeuren dat je dus boven je kunnen gaat rijden.


Ik vertrouw ook een beetje op mijn medemens... rekening houden met.. enzow...
Medemens... vertrouwen... rekening houden met... hmmzz.... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan