Motorrijders (m/v) omgeving Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
8 sep 2005
174
0
Westbroek
Hallo daar. Ben net nieuw hier en benieuwd wie er allemaal uit de buurt van Utrecht komen. *O*
Heb soms namelijk wel zin om een eindje te rijden, maar alleen is ook maar alleen. Wil het (vooral bochtjes) rijden wat beter bijhouden. :]
Voor verdere info zie mijn welkomstopic die ik ergens heb neergeplant.
Ajuu!
 
idd. bovenstaande topicjes ff volgen,

als het maar half goed weer is lkkr gaan rijden...en ff msn'en(hint... :P )
 
:^

Ketelbink, alles kits ? Tijd niet gezien. :X

Maar ze wil wel wat aandacht, zeg. :+
Post van Schanulleke46 in topic 'Het speciale topic voor motor-meiden (3)'

Van haar vriend krijgt ze die aandacht niet |(

Kan ze beter hier mensen zoeken om ook mee te toeren. Ze is baas over haar eigen leven, niet dat excuus van een vriend :+ Het is dat ik alleen oude motoren rij en al helemaal niet doorrij anders ging ik graag met het hiertevormen groepje mee :]

Off-topic: al nagedacht over een vriend die je wel respecteerd? Gewoon naar een aantal verschillende meetings gaan en je komt genoeg mensen tegen ;)
 
@ Strifer: Ik meld me hier alleen aan om ff te zoeken naar een paar mensen die af en toe willen rijden aangezien geen van mijn vriendinnen een motor durft aan te raken en mijn vriend ver weg woont.
Of ik om aandacht verlegen zit maak ik zelf wel uit, heeft hier nix mee te maken.
En als ik jouw aandacht nodig had, had je het wel geweten, sorry. Als je je eraan ergert ga je toch lekker over van die zaken als zittend plassen lopen kletsen! :X

Dacht dat ik voor dit soort dingen op MF wel goed zat... niet dan?

@ Stropdas: Bovendien mag je helemaal niet op het meidentopic kijken :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan