Motorrijders met chopper gezocht voor Korte fictie film!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikHoutman

Rookie
9 mei 2008
8
0
Amersfoort
beste iedereen,

ik ben een student aan de HKU waar ik audiovisual media studeer. het huidige project is een korte fictie film tussen de 6 en 12 minuten. ik heb hier een scenario bij geschreven en alles uitgestoryboard. (schetsen maken) voor deze film heb ik met spoed 5 of 6 motorrijders nodig met een mooie chopper. het idee is dat er een motor bende word geenceneerd.
ook heb ik 1 van deze vrijwilligers nog een 2e dag nodig om wat extra scenes te filmen. (deze krijgt een hoofd rol)

waarschijnlijk word de film geschoten in Amersfoort.

op aanvraag kan ik iedereen de laatste versie van het scenario toesturen.
de absolute deadline is het weekend n 24 en 25 mei. maar eigenlijk behoren we dan alles al te hebben geschoten en een heel eind te zijn met de edit.

iedereen die even wil patsen met zijn motor of die het leuk vind om in een film mee te doen kan mij mailen: ehoutman@hotmail.com
of bellen: 0640287043

mail even mee waar je woont + een foto van je zelf en je motor

vriendelijke groet,

erik houtman
 
Als ik jou was dan verving ik de @ in je mailadres door een [at] ofzo, kan zomaar een hoop spam schelen.
Ik rij geen chopper maar ik hoop voor je dat je enkele vrijwilligers gevonden krijgt. :)

Ohja, er is een apart chopper gedeelte op dit forum, misschien dat je daar meer succes hebt?

EDIT: Ik zie dat je dat al hebt gedaan. :W
 
Laatst bewerkt:
dankje voor de tip, ik had daar inderdaad ook al gepost, maar ik kreeg een tip van iemand dat hier meer mensen kijken dus ik denk even een post 2 keer maken kan geen kwaad.
het is niet alsof ik aan het spammen ben. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan