Motorrijders met een hand op de heup

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff uitrekken: ;) :P ;)

full
 
in de auto zit je toch ook niet met 2 handen aan het stuur...als ik rustig met 80 achter en auto kachel zit ik ook wel eens nonchalant met 1 hand op me bovenbeen. even recht opzitten. als het gas er weer op gaat weer met 2 handen

die houding op de motor, omdat het wel degelijk ff ontspannen is, als je dat niet gelooft moet je het zelf maar is proberen......

en boven de 80 ook in de auto met 1 hand aan het stuur hoor ;) begin boven de 140 pas te denken aan 2 handen aan het stuur ;)
 
Is er eigenlijk een Topic Van Het Jaar verkiezing ?

Dan wil ik graag mijn punten geven:

Hertog Jan: twaalf punten
Duke John: twelve points
Le Duc Jean: douze point
:W

Groeten, Hertog Jan
 
wat is dit voor onderwerp?

als iemand het lekker vindt om ff anders te zitten op een (sportieve) motor of in mijn geval ff de bloed omloop te verbeteren dan doet digene dat toch gewoon lekker
 
rij daarom nu, met de hand in de broek O-) :P
Lekker ontspannen. :]
al_bundy.jpg

:?

Ik weet niet maar soms ga ik gewoon ff op me stepjes staan en rek ik mezelf lekker uit! Weten de mensen dat ik dat doe?!, want die kunnen me gapende mond toch niet door me helm zien. Nee zij denken waarschijnlijk allemaal dat ik aan het stunten ben!!! DUhhhh! Mag ik me ook eens mijn spiertjes ontspannen tijdens het rijden? Het is dat ik niet vaak me tanktas mee heb, want een broodje met pasta gaat er onder het rijden ook nog weleens in, en wat is dan een betere plek om op je benzine tank een lekker broodje pasta te smeren ? Ideaal toch ? Alle spullen die je nodig hebt haal je uit je tanktas. Alleen wel extra opletten, want je moet je ogen ook op de weg houden.
_O- _O-

Ik heb af en toe de gekke neiging om met mn rechterhand mn linker clipon te pakken en met mn linkerhand de rechterclipon.
Zoals ik vroeger op de fiets deed toen ik nog wel tanden had.
_O- :}

ah je hebt iig een nieuw begrip bedacht :)

"heupen"

heup jij ook?
ik heb net ff lekker geheupt.
hoevaak heup jij?
heup jij links of rechts?

maar goed, misschien moeten we wat anders verzinnen?

een hand op je hoofd leggen, napoleon style, adolf style :X , al bundy style, joran style (roeibewegingen maken)


Pfff wat een vrijdagmiddagtopic zeg.... :)

Ik denk dat ts niet veel verder dan een pose-rondje door de buurt rijd doorgaans, of misschien een keer een echte verre rit zoals naar de megameet ofzoiets ;) . als je een keer echt een afstandje gaat rijden, laten we zeggen een dagje door de ardennen rijden en weer naar huis (600 à 800 km doen we dan meestal), dan kom je er achter dat het best fijn is om dan een keer te gaan verzitten. Ik doe dan ook wel eens als ik toch moet remmen voor een stoplicht oid beide handen los zodat ik de rug eens flink kan strekken. echt lekker hoor.

Met stoer heeft het iig geval niets te maken want ik zit niet op de motor om jou of anderen te vermaken. sterker, daar denk ik geen seconde aan.
:^ Mooi gezegd :Y

ow man...... en daar zit ik op te reageren? Da's nog erger dan zwaaien naar een Burgmannnnn
_O-

jij maakt je trouwens wel snel druk rookpluim de 3 toppic die je hebt gemaakt zijn allemaal "negatief"en
:X

vroeger reed ik ook vaak met mijn hand op de heup. Later kwam ik erachter dat dat niet genoeg ontspanning gaf. Nu rij ik rond met mijn ballen aan de plaat en dat zit echt vele malen beter en ik kan het iedereen aanbevelen.

[http://www.dvpmc.nl/foto/plaat.jpg (afbeelding)]
:X _O- _O- _O- Ik kom niet meer bij _O-
 
als je nu eerst deze oefeningen doet voordat je gaat rijden en in het nederlands meezingen natuurlijk hebben ze thuis ook nog even lol. :+ :+ :+


Twips, Twips, Twips,
Eerst de handen op de heupen, dan de handen op de bips
Twips, Twips, Twips,
't Is voor nette ouwe dames net zo goed als voor de hips
Twips, Twips, Twips,
Voor de tiener en de twen, als je zesentachtig ben,
Als je moe ben en verkouwe en je ziet een beetje pips :}
 
Laatst bewerkt:
Pfff, waar maakt "rookpluim" zich druk om??! Rij-instructeur van beroep??

Zomaar ff een vraag aan rookpluim: Waar stuur je eigenlijk mee, was dat nou met je stuur, (dus handen) of was dat nou met je knieën? Ik weet het nu niet meer....... Waar heb je eigenlijk je handen voor nodig op de motor? Om gas te geven, toch? en om af en toe, en alleen maar als je er zin in hebt, je koppeling te gebruiken bij het schakelen??? Dus eigenlijk, met alleen maar een rechterhand, valt best te rijden........

Succes met je project "hoe kom ik aan de weet wat mensen bezielt om......"

Sterkte!

ff serieus })
Handen heb je ook wel nodig om te sturen

Zonder stuur

Counter Steering


Verder nutteloos topic to be honest...met twee handen aan het stuur rijden, 1 hand of geen handen...who cares

Zonder handen *O*
 
Laatst bewerkt:
Handen van het stuur anders krijg je dit B| :

full


Had ik mn hand in mn heup gehad was ie niet onder mn stuur gekomen. Conclusie; hand in de heup is veilig 8-)
 
Grap is wel leuk geweest, en volgens mij heeft TS wel in de gaten dat er ook andere meningen zijn.


slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan