Motorrijders met een hand op de heup

Status
Niet open voor verdere reacties.

rookpluim

MF veteraan
5 jun 2006
1.207
0
Oudewater
Ik zie steeds meer motorrijders rijden met een handje los en die hand zet met dan op de heup met de elleboog naar buiten.
Wat is dat voor houding?
Moet dat zeggen "Kijk eens hoe goed ik mijn motor onder controle heb" of is dat de houding van motorracers die voor of na de wedstrijd zo over het circuit rijden?
Ik vind het in ieder geval nogal dom maar dat is mijn mening.
 
welke motor rij je dan? Ik deed dat op mijn vorige motor vanwege de clipons en na een km of 150-200 sturen is het gewoon lekker om ff anders te zitten als je rustig aan het rijden bent...
waar maak je je druk om?
 
-zo kun je eens lekker achterom kijken?
-om de bloedsomloop in de vingers en arm te bevorderen?
-omdat hi/zij jeuk heeft in ergens op zijn/haar heup?

Jemig man, hoeveel koekblikkers rijden er rond die de bijrijders stoel vasthouden? Of is dat geen rare houding?
 
makkelijker om achterom te kijken.. me ellebogen kennik ondertussen wel. :P

@ ray.. two great minds, think alike..
 
Laatst bewerkt:
watjes!!!!
2 handen in de heup, voeten aan het stuur, dat rijdt relaxed mannnnn









Maar serieus.....
ook ik doe dat na enkele honderden kilometers hangend op de clipons om even de armen en schouders rust te gunnen



BTW in frankrijk en italie mag je trouwens niet met een hand aan het stuur rijden, daarom groeten ze daar ook door ff een been van het stepje te halen
 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook weleens zo, maar eigenlijk alleen op de snelweg als ik lange stukken moet rijden.
Maar ik zit op de snelweg ook weleens met allebei m'n benen los :+

Gewoon ff "uitrekken".

Waar maak je je druk om :?
 
-zo kun je eens lekker achterom kijken?
-om de bloedsomloop in de vingers en arm te bevorderen?
-omdat hi/zij jeuk heeft in ergens op zijn/haar heup?

Jemig man, hoeveel koekblikkers rijden er rond die de bijrijders stoel vasthouden? Of is dat geen rare houding?


Dus?
 
toch is het zo. Wat er al gezegd is: gewoon even lekker in een andere houding zitten dan je de hele tijd gezeten hebt.


Ik denk niet dat dat de reden is omdat de houding niet zo heel anders is en omdat de andere arm dan extra belasting krijgt.
 
Rookpluim. Op welk punt besloot je dat je niet meer met deze onzekerheid kon leven en deze brandende vraag MOEST zetten op MF.
 
De een doet dat, ik rek me om de 20 km even heerlijk uit, tsja kwestie van ff zithouding veranderen en spieren strekken die steeds ongestrekt zijn?
 
Ik denk niet dat dat de reden is omdat de houding niet zo heel anders is en omdat de andere arm dan extra belasting krijgt.

Als je een beetje gedraait gata zitten (let maar eens op) zit je wel degelijk rechterop. Alsn ik hem laat uitrollen rij ik ook wle enes een stukje zonder handen om even helemaal rechtop te zitten. Gewoon even de spieren bewegen die al een hele in dezelfde houding gezeten hebben. Jij zit toch ook niet een uur compleet bewegingsloos in een bureaustoel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan