Motorrijders niet de grootste ergenis in het verkeer

F-six

MF veteraan
26 okt 2003
3.513
8
Den Haag
Weer een mooie in de Telegraaf: Wielrenners zonder bel zijn bron van ergernis

Wat??? Komen de motorrijders helemaal niet meer voor in lijstjes van grootste ergernissen in het verkeer???
Nu zijn de wielrenners de pineut. Terecht natuurlijk, al was het maar door die achterlijke wielerkleding. Doet zeer aan de ogen. Onmiddellijk de dijken voor afsluiten!

8-) 8-)
 
Wielrenners en koeriers (pakketjes, vreten etc) heb ik een grote hekel aan.
Niet alle koeriers overigens, alleen diegene die de regels aan de laars lappen voor eigen gewin.
 
Laatst bewerkt:
ook niet alle wielrenners zijn zo, het zijn vooral degene die in grote groepen fietsen en gaan zitten schreeuwen als ze er langs willen.

Ik ben ook wielrenner, maar ik heb gewoon een bel en ben niet zo egoïstisch :+
 
Wielrenners staan bij mij ook bovenaan mn ergernislijst. Ben ik aan het hardlopen, hoor ik een hoop geschreeuw en word ik rakelings gepasseerd door 8 wielrenners met 50km/u. En rij ik op mn antieke brommertjes, netjes +-40 op het fietspad, is er altijd wel één die zonodig met 2cm afstand wil slipstreamen. En wat nou als ik moet remmen, die klotefietser is niet verzekerd...

Anyway, hierbij alle wielrenners over 1 kam geschoren..
 
Mijn grootste ergenis azijnpissers die een ander zijn hobby niet gunnen.

Mijn theorie: Degenen die het hardst klagen over het associale gedrag van anderen zijn meestal dezelfde mensen die zich bij het uitoefenen van hun hobby zelf zich associaal gedragen.
 
Ik heb me nog nooit aan wielrenners geërgerd, maar misschien moet ik daar ook maar eens aan beginnen :9
Die pakjes vind ik wel altijd hilarisch, en +1 als er ook nog een blubberend bierbuikje uitpuilt _O-
 
Laatst bewerkt:
_O-

dikke-wielrenner.jpg
 
Gun iedereen toch lekker zijn hobby, waarschijnlijk zeuren zij ook als er weer een groep van 20 bankstellen met intercom langsrijden. :+
 
Mijn grootste ergenis azijnpissers die een ander zijn hobby niet gunnen.

Mijn theorie: Degenen die het hardst klagen over het associale gedrag van anderen zijn meestal dezelfde mensen die zich bij het uitoefenen van hun hobby zelf zich associaal gedragen.
:^

Erger me aan geen enkele verkeersdeelnemer, alleen als ze gevaarlijk bezig zijn of geheel niet opletten.
 
Mijn grootste ergenis azijnpissers die een ander zijn hobby niet gunnen.

Mijn theorie: Degenen die het hardst klagen over het associale gedrag van anderen zijn meestal dezelfde mensen die zich bij het uitoefenen van hun hobby zelf zich associaal gedragen.

Heeft niks met misgunnen van hobby's te maken. Meer om hoe sommige mensen ermee omgaan. Ook daarvoor geldt dat het waarschijnlijk een beperkte groep is die het voor de andere verpesten.

Licht die theorie van jou eens toe dan. Je vind het blijkbaar leuk een knuppel in het hoenderhok te gooien, maar inhoudelijk stelt je reactie niks voor. Stemmingmakerij. :W
 
Waar ik een hekel aan heb is het feit dat de infrastructuur niet voldoende in capaciteit is meegegroeid met het verkeer en dat de bestaande infrastructuur, naast te beperkt, ook nog eens niet goed wordt gebruikt. A12 vanuit Den Haag met een permanent gesloten linkerbaan? Waarom, in godsnaam?
 
Ik vind het een Godvergeten SCHANDE, dat wij als motorrijders zo volledig worden genegeerd!!!!!!! B|
 
Het valt mij op dat niemand automobilisten de grootste ergernis in het verkeer vindt.
Stel je voor dat die er niet waren... *O* :]
 
Wielrenners staan bij mij ook bovenaan mn ergernislijst. Ben ik aan het hardlopen, hoor ik een hoop geschreeuw en word ik rakelings gepasseerd door 8 wielrenners met 50km/u. En rij ik op mn antieke brommertjes, netjes +-40 op het fietspad, is er altijd wel één die zonodig met 2cm afstand wil slipstreamen. En wat nou als ik moet remmen, die klotefietser is niet verzekerd...

Anyway, hierbij alle wielrenners over 1 kam geschoren..

*O* minder *O* minder *O* minder *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan